Wywiady

Atak na termostat. Bez edukacji nie ma cyberbezpieczeństwa [WYWIAD]

Atak na termostat. Bez edukacji nie ma cyberbezpieczeństwa [WYWIAD]

Cyberzagrożeń będzie więcej, tym bardziej że podłączamy do internetu coraz więcej urządzeń. Internet Rzeczy nie jest już ciekawostką czy chwilowym trendem. Musimy mieć świadomość, że atakujący mogą każde takie urządzenie wykorzystać do swoich celów – mówi Krzysztof Białek, dyrektor Marketingu i Rozwoju Produktów Cyberbezpieczeństwa w Orange Polska.

Materiał powstał we współpracy z partnerem 22.01.2022
Grzegorz Kawecki: "Mamy mieszkaniowy boom. Mieszkania raczej nie stanieją" [WYWIAD]

Grzegorz Kawecki: "Mamy mieszkaniowy boom. Mieszkania raczej nie stanieją" [WYWIAD]

Polacy inwestują masowo w nieruchomości, a do tego nad Wisłą pojawiły się fundusze, które kupują w pakietach setki mieszkań. Dlatego taniej nie będzie – twierdzi Grzegorz Kawecki, wiceprezes i dyrektor zarządzający spółki Marvipol Development S.A., jednego z największych polskich deweloperów.

Zrównoważony rozwój nie jest chwilowym trendem. To prawdziwa potrzeba, a chmura może w tym pomóc!

Zrównoważony rozwój nie jest chwilowym trendem. To prawdziwa potrzeba, a chmura może w tym pomóc!

Migracja do chmury to przede wszystkim usprawnienie wielu procesów i spore oszczędności. Szacuje się, że dzięki przesiadce do chmury można ograniczyć zużycie energii elektrycznej nawet o 90 proc.! Chcielibyśmy dać klientom jeszcze więcej możliwości, dlatego staramy się specjalizować nasze usługi pod kątem poszczególnych obszarów - mówi Francois Sterin, wiceprezes zarządu i CIO w OVHcloud.

Andrzej Grzesik, Revolut: "Pewien sceptycyzm wobec fintechowych rozwiązań jest potrzebny" [WYWIAD]

Andrzej Grzesik, Revolut: "Pewien sceptycyzm wobec fintechowych rozwiązań jest potrzebny" [WYWIAD]

Każda nowość ma prawo budzić obawy. Najpierw zwykle jest zdziwienie, później zaciekawienie, a dopiero na końcu codzienne korzystanie z usług. Jeśli ludzie i organizacje przez wiele lat robiły biznesy w tradycyjny sposób, to trudno oczekiwać natychmiastowego przestawienia się na nowatorskie systemy - mówi Andrzej Grzesik, Principal Backend Engineer w Revolut.

Raport Kobiety w biznesie. Technologia potrzebuje kobiet

Raport Kobiety w biznesie. Technologia potrzebuje kobiet

Inżynieria, informatyka, programowanie – te dziedziny będą rozwijały świat. Jeżeli zabraknie w nich kobiet, nasze potrzeby i perspektywa nie zostaną należycie uwzględnione – mówi Alicja Tatarczuk, public affairs & CSR manager w Huawei Polska.

Redakcja My Company Polska 09.01.2022
DoMManU: "Chciałem zbudować aktywną społeczność wokół FIFY. Nie narzekam na brak ofert współpracy"

DoMManU: "Chciałem zbudować aktywną społeczność wokół FIFY. Nie narzekam na brak ofert współpracy"

Niechętnie współpracuję z kimś zupełnie niepowiązanym ze sceną FIFY. Nie chcę wyjeżdżać z produktami w żaden sposób niekojarzącymi się z futbolem. Bardzo często jest tak, że marki nie zwracają się do mnie z konkretnym briefem, ale pytają jak ugryźć temat, żeby zainteresować społeczność FIFY - mówi DoMManU, twórca kanału YouTube Kartomania.

Wojciech Jama: "Dostęp do unikalnych komiksów stał się trudniejszy" [WYWIAD]

Wojciech Jama: "Dostęp do unikalnych komiksów stał się trudniejszy" [WYWIAD]

Oryginalne plansze osiągają na aukcjach coraz zawrotniejsze ceny, przez co nie każdego kolekcjonera stać na taki wydatek. Choć to dobra informacja dla samych twórców, którzy na swojej twórczości mogą zarobić większe pieniądze, paradoksalnie dostęp do unikalnych zeszytów stał się utrudniony – mówi Wojciech Jama, kolekcjoner, popularyzator sztuki komiksu w Polsce.

Raport Kobiety w biznesie. Nasza firma jest kobietą

Raport Kobiety w biznesie. Nasza firma jest kobietą

Na przestrzeni ostatnich lat świat finansów zmienia swoje oblicze i coraz bardziej się feminizuje. W zasadzie nie musieliśmy się zmieniać, bo kobiety zawsze były fundamentem naszego biznesu – przekonuje Agnieszka Krajnik, koordynator ds. CSR w Provident Polska.

Raport Kobiety w biznesie. Sukces bez filtra

Raport Kobiety w biznesie. Sukces bez filtra

Sukces w biznesie ma nie tylko jasną stronę, ale także ciemną. Nie osiągnie się go bez zaangażowania, ciężkiej pracy i poświęceń – przekonuje Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, Immofinanz.

Łukasz Dębski: "Dobry symulator daje ci wręcz poczucie stania się bogiem" [WYWIAD]

Łukasz Dębski: "Dobry symulator daje ci wręcz poczucie stania się bogiem" [WYWIAD]

Dobry symulator to taki, który dba o równowagę między wysokim stopniem realizmu a zaangażowaniem gracza. Dajesz ludziom możliwość zderzenia się z tym, co zawsze chcieli robić, ale nie byli w stanie. Tak sprzedaliśmy ponad 1 mln egzemplarzy Cooking Simulator wraz z dodatkami. Inwestorzy nam zaufali i dziś jesteśmy wyceniani na 140 mln zł – mówi Łukasz Dębski, cofounder i CEO Big Cheese Studio.

Kuba Dobroszek, Grzegorz Sadowski 22.12.2021
Janek Kulis. Poza biznesem

Janek Kulis. Poza biznesem

Janek Kulis dopiero rozpoczyna startupową przygodę, ale już teraz ma na koncie wiele sukcesów. Współtworzone przez niego HOMIES zostało docenione m.in. podczas TeenCrunch. W wolnych chwilach gra na perkusji, a także rozwija – jak sam mówi – zamiłowanie do roślinek.

Raport Employer Branding. Różnorodność w praktyce 

Raport Employer Branding. Różnorodność w praktyce 

W praktyce biznesowej pojęcie różnorodności pojawiło się w połowie XX w., a do Polski trafiło w latach 90. Jak na przestrzeni lat zmieniały się wyzwania związane z Diversity & Inclusion – analizują na podstawie działań swojej firmy ekspertki z Banku BNP Paribas.

Funwisher idzie po 2 mln zł finansowania. Kuźniar: "Nie wykluczamy także wejścia na giełdę" [WYWIAD]

Funwisher idzie po 2 mln zł finansowania. Kuźniar: "Nie wykluczamy także wejścia na giełdę" [WYWIAD]

Zastanawialiśmy się czy z naszym modelem biznesowym i pomysłem na pivot wybrać się do wielkich londyńskich funduszy VC, czy lepiej zrobić mniejszy krok dzięki emisji crowdfundingowej. Na razie uznaliśmy, że jesteśmy gotowi na tę drugą opcję, choć nie wykluczamy ani współpracy z funduszami VC, ani wejścia na giełdę - zdradza Jarosław Kuźniar, CEO Funwisher.

Adam Manikowski: "Trzeba mieć obsesję na punkcie klienta" [WYWIAD]

Adam Manikowski: "Trzeba mieć obsesję na punkcie klienta" [WYWIAD]

Pandemia nie wywróciła świata do góry nogami, ale sprawiła, że trendy, które rysowały się już wcześniej, niezwykle przyspieszyły. Dlatego przyszłość mają firmy, które są elastyczne i umieją się błyskawicznie dostosować do zmieniających się warunków – mówi Adam Manikowski, wiceprezes Żabka Polska.

Klimat na opony całoroczne. Jakie są ich zalety?

Klimat na opony całoroczne. Jakie są ich zalety?

Europejscy kierowcy z powodu coraz łagodniejszego klimatu wybierają opony całoroczne. Goodyear ma w swojej ofercie świetne opony, które sprawdzą się latem i zimą – mówi Paweł Jezierski, kierownik ds. komunikacji Goodyear w regionie Europy Wschodniej-Północ.