Zarządzanie

Raport Pracownik w centrum uwagi. Bliżej pracownika

Raport Pracownik w centrum uwagi. Bliżej pracownika

Dwa lata niepewności, ciągłej zmiany, strachu o zdrowie swoje i bliskich odbiły się na kondycji psychicznej Polaków. Nagle ten aspekt zdrowia zaczął mieć kluczowe znaczenie dla wydajności i efektywności pracy oraz stał się obszarem zainteresowania pracodawców.

Raport Pracownik w centrum uwagi. Zdrowe zasady w niezdrowych czasach

Raport Pracownik w centrum uwagi. Zdrowe zasady w niezdrowych czasach

Siłą każdej firmy są ludzie. Ich potrzeby i oczekiwania kształtują rynek pracy, definiują pojęcie dobrego miejsca pracy. Przez lata zmieniały się one ewolucyjnie, pandemia sprawiła, że doszło do rewolucji. Jak dziś powinna wyglądać kultura organizacyjna firmy oraz pakiet benefitów pracowniczych, by być atrakcyjnym pracodawcą.

Raport Great place to work. Droga na szczyt, czyli jak się to robi w naszej firmie

Raport Great place to work. Droga na szczyt, czyli jak się to robi w naszej firmie

Czy w najlepszych firmach pracują najlepsi pracownicy? Czy dobre miejsce pracy sprawia, że są najbardziej optymalnymi wersjami siebie? I w końcu – czy muszą być najlepsi, żeby „zasłużyć” na pracę w świetnym miejscu? To tylko niektóre pytania, na które odpowiedzieli laureaci międzynarodowego konkursu Great Place to Work.

Od spółdzielni pracy do spółki pracowniczej

Od spółdzielni pracy do spółki pracowniczej

W 2021 r. Grupa ANG zakończyła proces przekształcenia w spółkę pracowniczą. Dziś większościowy pakiet akcji, czyli ponad 59 proc. jest w posiadaniu współpracowników i współpracowniczek. Tym samym ponad 350 osób współdecyduje o kierunkach rozwoju Grupy ANG.

Materiał partnera 31.01.2022
Idego. Kultura zaufania

Idego. Kultura zaufania

Pandemia i lockdown zmieniły tryb życia wielu z nas. Nawet osoby, którym praca zdalna nie była obca, musiały zmierzyć się z nowymi wyzwaniami - obecnością innych domowników czy opieką nad dziećmi w czasie pracy. Nowe potrzeby stały się wyzwaniem dla pracodawców. Oto, jak poradziliśmy sobie z tym w Idego.

Nasz cel. Inkluzywna przyszłość dla wszystkich

Nasz cel. Inkluzywna przyszłość dla wszystkich

Celem Cisco jest tworzenie inkluzywnej przyszłości dla wszystkich. Aby to osiągnąć , wykorzystujemy technologię i inspirujemy naszych ludzi do pozytywnego wpływania na społeczności na całym świecie.

Raport Employer Branding. Siła możliwości,  czyli 5 kroków do rozwoju

Raport Employer Branding. Siła możliwości, czyli 5 kroków do rozwoju

Cyfryzacja i nowe technologie to najprężniej rozwijające się dziedziny. Jakich specjalistów potrzebuje branża IT i jakie daje szanse rozwoju zdradza Małgorzata Stasiak-Duklewska, Head of Employer Branding w Luxoft, międzynarodowej firmie zajmującej się strategią cyfrową i inżynierią oprogramowania.

Różnorodność w firmie - to się wszystkim opłaca!

Różnorodność w firmie - to się wszystkim opłaca!

Wobec narastającej publicznej dyskryminacji osób LGBTQ+ wrażliwość firm na potrzeby tej grupy staje się coraz ważniejsza. Nie ma odpowiedzialnego biznesu bez zrozumienia kogo i dlaczego dotykają uprzedzenia oraz bez wdrożenia mechanizmów zapobiegających. Warto też pamiętać, że korzyść z prowadzenia polityki równościowej jest policzalna.

Anna Zaleska, członkini Towarzystwa Edukacji Antydyskryminacyjnej 01.12.2021
Tęczowy biznes, czyli 5 porad jak działać, żeby nie wykluczać

Tęczowy biznes, czyli 5 porad jak działać, żeby nie wykluczać

Jak projektować rozwiązania przyjazne dla wszystkich i formułować niewykluczające komunikaty, które mogą ratować życie? Na jakie rozwiązania w sektorze publicznym, NGO i biznesu warto zwrócić uwagę? Wypada zacząć od języka. Przedstawiamy pięć zasad komunikacji, która nie wyklucza, lecz włącza.

Jak nie dać się wypaleniu zawodowemu

Jak nie dać się wypaleniu zawodowemu

W okresie pandemii drastycznie wzrosła liczba osób cierpiących na wypalenie zawodowe. Światowa Organizacja Zdrowia zdecydowała nawet, że od przyszłego roku będzie to oficjalna jednostka chorobowa, z powodu której będzie można pójść na zwolnienie lekarskie. Rozpoczynamy cykl artykułów, w których podpowiadamy, jak się nie dać tej przypadłości.

Bezpieczna franczyza - o czym warto pamiętać

Bezpieczna franczyza - o czym warto pamiętać

Pierwsze na rynku ubezpieczenie od ryzyka biznesowego dla drobnych przedsiębiorców i franczyzobiorców wprowadza TUW Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych. – Okres pandemii pokazał, jak bardzo potrzebna jest ich ochrona – mówi prezes TUW PZUW Rafał Kiliński.

Marka Godna Zaufania. Markowy sport

Marka Godna Zaufania. Markowy sport

Warto inwestować w sport, choć nie jest to inwestycja prosta. Dzięki sukcesom sportowców marki budują nie tylko swoją rozpoznawalność, ale także bliskie relacje z klientami, a to najlepszy sposób na pozyskanie miana marki godnej zaufania.

Lan Bui-Wrzosińska: "Konflikt w pracy? Bez wiedzy o podopiecznych jesteśmy jak kamikadze [WYWIAD]

Lan Bui-Wrzosińska: "Konflikt w pracy? Bez wiedzy o podopiecznych jesteśmy jak kamikadze [WYWIAD]

Konflikty muszą być w każdym zespole. To mięso relacji. Jeśli mamy dobrych ekspertów, ludzi z silną osobowością, starcia są nieuniknione. Zamiast więc próbować unikać konfliktów czy je rozwiązywać, lepiej nauczyć się nimi zarządzać – mówi Lan Bui-Wrzosińska, psycholożka i coach, specjalizująca się w zarządzaniu zmianą i konfliktami.

5 rad jak wygrać z cenami na rynku budowlanym

5 rad jak wygrać z cenami na rynku budowlanym

Jesteś przedsiębiorcą działającym na rynku budowlanym? To doskonale wiesz, że po pandemii ceny surowców i towarów dosłownie oszalały. Nasz prawnik podpowiada, jak sobie radzić w tej wyjątkowo nieprzewidywalnej dziś branży.