Raporty

Logistyczny must-have

Logistyczny must-have

Jaki jest współczesny must-have i dotyczący logistyki dla e-commerce? Jaka będzie przyszłość, czyli w jakim kierunku idą firmy logistyczne – wyjaśnia Paweł Gierszewski, Head of e-Commerce Development CEE w DHL Supply Chain.

Klient wybiera wygodę

Klient wybiera wygodę

Przyszłością ubezpieczeń jest zmiana myślenia o produktach. Mobile first to konieczność –  przekonuje Jerzy Kryk, dyrektor Biura Procesów i Organizacji Sprzedaży w PKO Ubezpieczenia.

Edukacja kluczem do świadomego inwestowania

Edukacja kluczem do świadomego inwestowania

- Jako zondacrypto chcemy maksymalnie ułatwić proces inwestowania, przełamywać stereotypy i likwidować bariery, aby nie tylko ludzie młodzi i z wyższym wykształceniem mogli w ten sposób lokować swój kapitał - podkreśla Przemysław Kral, CEO zondacrypto.

Materiał powstał w komercyjnej współpracy z partnerem 07.06.2024
Wykorzystaj szansę płynącą z giełdy

Wykorzystaj szansę płynącą z giełdy

Warszawska Giełda Papierów Wartościowych może być doskonałym sposobem na rozwój startupów i scale-upów. Jeśli zrozumiesz, jakie ma zalety.

Na co stawiać, by zarobić

Na co stawiać, by zarobić

Polskie akcje mają dobry potencjał do zwyżek. Celem spekulacyjnie nastawionych inwestorów mogą być metale i inne surowce, a poszukujący spokoju znajdą go w obligacjach korporacyjnych.

Trampolina dla startupów. Kiedy zgłosić swój startup do akceleratora?

Trampolina dla startupów. Kiedy zgłosić swój startup do akceleratora?

Przedsiębiorcy to zazwyczaj ludzie pełni pasji. Trzeba ją mieć, jeśli buduje się firmę całkiem od zera. Ale nawet najbardziej zdeterminowani founderzy mogą się zagubić, stracić zapał czy po prostu chcieć przyspieszyć. Napęd może zagwarantować startupowi akcelerator. Wiatru w żagle w programie akceleracyjnym dają szkolenia, mentoring, networking i w wielu przypadkach – zastrzyk solidnej gotówki.

Łączymy ogień z wodą!

Łączymy ogień z wodą!

Firmowe pieniądze też powinny pracować. Na przykład na rynkach kapitałowych – mówi Artur Trela, wiceprezes zarządu TFI PZU.

Jeszcze bliżej klientów

Jeszcze bliżej klientów

W ubezpieczeniach liczy się nie tylko zaufanie. Ważna jest także prostota i… szybkość.

Księgowi to magowie liczb

Księgowi to magowie liczb

Nowa rzeczywistość wpływa też na świat księgowych. Jak radzą sobie z wyzwaniami, opowiada Jadwiga Wojtas, dyrektor ds. produkcji i rozwoju w firmie Soneta.

Cezary Szczepański 31.05.2024
Różnorodność to klucz rozwoju

Różnorodność to klucz rozwoju

Logistyka to dziedzina, w której różnorodność daje przewagę konkurencyjną – przekonuje Agata Wydmańska Head of CEE Marketing and Communication DHL SUPPLY CHAIN.

Nie ma szkody, jest odszkodowanie

Nie ma szkody, jest odszkodowanie

Ubezpieczenia parametryczne stają się szansą dla biznesów w czasach katastrofy klimatycznej. Pomagają w tym nowe technologie.

5 kroków do sprawnego cross-border

5 kroków do sprawnego cross-border

Cross-border, czyli sprzedaż online na rynkach zagranicznych, to decyzja, którą powinna podjąć każda firma myśląca strategicznie o swoim rozwoju i poszerzaniu zasięgu. Jak szukać swoich wpływów na rynkach zagranicznych i skutecznie poszerzać własne możliwości sprzedaży?

Kuchnia e-commerce, czyli trzy przepisy na wzrost konwersji

Kuchnia e-commerce, czyli trzy przepisy na wzrost konwersji

Jedni myślą o swoim e-sklepie w kategoriach romantycznych: „Jeśli będę miał najlepsze produkty i najniższe ceny, podbiję świat”. Inni myślą w kategoriach pragmatycznych: „Koszt zakupu plus 10 proc. kosztów plus 10 proc. marży równa się sprzedaż”. Które podejście jest słuszne? I jedno, i drugie.

Zależy nam na otwartości i szacunku

Zależy nam na otwartości i szacunku

Gdy jesteśmy otwarci i ciekawi, budujemy sprawną międzynarodową organizację, w której z szacunkiem podchodzimy do naszych różnic i doceniamy nasze podobieństwa – przekonuje Maja Rutkowska, dyrektor HR w Grupie Amica.

Sposób na marketplace…

Sposób na marketplace…

… czyli jak marki mogą zabłysnąć na tle konkurencji i zaprezentować się milionom klientów.

Śpij spokojnie

Śpij spokojnie

Biznes musi rosnąć, dlatego przedsiębiorca zamiast martwić się o sytuacje „co by było gdyby”, powinien myśleć o rozwoju firmy i wzroście przychodów. Natomiast z niespodziewanymi wypadkami poradzi sobie dobre ubezpieczenie. Pytanie tylko: Jakie?

Usuwamy bariery rozwoju polskich firm

Usuwamy bariery rozwoju polskich firm

Kolejne firmy inwestują z Funduszem Ekspansji Zagranicznej, by zwiększyć swoją siłę finansową na międzynarodowych rynkach – przekonuje Piotr Kuba, członek zarządu ds. inwestycyjnych PFR TFI.

Cezary Szczepanski 30.04.2024
Kluczowa rola ubezpieczeń cybernetycznych

Kluczowa rola ubezpieczeń cybernetycznych

W dobie nieustającego pędu rozwoju technologicznego, internetu i wszechobecnej „smartyzacji” urządzeń nas otaczających pojawiają się i rozwijają w ogromnym tempie nowe zagrożenia, które w sposób ogólny nazywamy ryzykiem cybernetycznym.

Konsument Nowej Generacji

Konsument Nowej Generacji

Dobre wieści! Wraz ze spadkiem inflacji Polacy wracają do sklepów, a zwłaszcza e-sklepów. Jak sprawić, by klienci trafili prosto do nas, nie do konkurencji? Oczywiście najlepiej wykorzystać do tego nowe technologie.

Wszyscy jesteśmy konsumentami

Wszyscy jesteśmy konsumentami

Jeśli przyjąć – za Johnem F. Kennedym – że „wszyscy jesteśmy konsumentami”, to kwestia praw, które przysługują kupującym, zyskuje na znaczeniu. Tym bardziej że Polacy coraz lepiej się w nich orientują. To najważniejszy wniosek z najnowszego badania Forum Konsumentów i Amazon.

Materiał powstał w komercyjnej współpracy z partnerem 21.04.2024
Usługi dodane coraz mocniejsze w bankowości

Usługi dodane coraz mocniejsze w bankowości

Szybko, łatwo i przyjemnie. Klienci nie chcą marnować czasu, stąd tak duża popularność wszelkiego rodzaju agregatorów sprzedażowych i VAS-ów, czyli usług dodanych.

Nowe technologie podbijają świat ubezpieczeń

Nowe technologie podbijają świat ubezpieczeń

Automatyczna ocena ryzyka, nowe modele wyceniające szkody, cyfrowy obieg dokumentacji i wykorzystanie AI do analizy zdjęć. Nowe technologie zdobywają serca i umysły firm z branży ubezpieczeniowej.