Marka Godna Zaufania

Firmowe cyberbezpieczeństwo. Jak chronić firmę przed cyberatakami?

Firmowe cyberbezpieczeństwo. Jak chronić firmę przed cyberatakami?

Pandemia koronowirusa spowodowała, że wiele firm chciało jeszcze bardziej zaistnieć w internecie. Nie wszyscy przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z zagrożeń, jakie czyhają w sieci. Aby zadbać o bezpieczeństwo i wizerunek Marki Godnej Zaufania, musisz wiedzieć, co to jest atak DDoS, ransomware czy phishing i potrafić się przed nimi obronić.

Marki godne zaufania się obronią [DEBATA]

Marki godne zaufania się obronią [DEBATA]

„Pewność w niepewnych czasach, czyli moc, jaką daje zaufanie” – to temat debaty, jaka odbyła się w siedzibie redakcji „My Company Polska”. Agresja Rosji na Ukrainę i wybuch wojny za naszą wschodnią granicą sprawiły, że słowa takie jak „pewność” i „bezpieczeństwo” nabrały nowego, dramatycznego wymiaru.

Marka Godna Zaufania. Gra w zielone

Marka Godna Zaufania. Gra w zielone

Budowanie zaufania do marki to długi proces, a jedno małe potknięcie może sprawić, że pracownicy i klienci zmienią swoją dobrą opinię na temat firmy. I wcale nie musi chodzić o błąd związany z produktem czy produkcją, wystarczy poślizgnąć się na innym polu, np. zielonym.

Marka Godna Zaufania. Siła wolontariatu

Marka Godna Zaufania. Siła wolontariatu

Od wyprowadzania psów przez odnawianie domów dziecka aż po walkę z technologicznym wykluczeniem seniorów – pomysłów na pomaganie jest tysiące. Łączy je jedno – realizują je pracownicy wspierani przez swoich pracodawców. Pomagając innym, budują zaufanie do swojej marki.

Magda Kozińska 31.01.2022
Marka Godna Zaufania. Markowy sport

Marka Godna Zaufania. Markowy sport

Warto inwestować w sport, choć nie jest to inwestycja prosta. Dzięki sukcesom sportowców marki budują nie tylko swoją rozpoznawalność, ale także bliskie relacje z klientami, a to najlepszy sposób na pozyskanie miana marki godnej zaufania.

Gramy fair play

Gramy fair play

Na budowanie pozytywnego wizerunku firmy kurierskiej wpływa nie tylko skuteczność i wygoda procesu doręczenia, ale także szerszy, społeczny kontekst działania firmy. DPD Polska aktywnie udziela się jako partner akcji charytatywnych, wspiera przedsiębiorczość, a także promuje zdrowy styl życia. Jest to szczególnie istotne w czasie pandemii, kiedy wielu z nas przebywa w domu częściej niż dotychczas.

Adrian Castro: "Jadę po medal" [WYWIAD]

Adrian Castro: "Jadę po medal" [WYWIAD]

Szermierka to takie szybkie szachy. Dobrym szermierzem jest ten, kto potrafi połączyć aspekty fizyczne z analitycznymi. A niepełnosprawność? Jest tylko w głowie – mówi Adrian Castro, reprezentant Polski w szermierce na wózkach na igrzyskach paraolimpijskich w Tokio. I podkreśla, że w końcu przyszedł czas, że paraolimpijczycy budują swoją sportową markę.

Marka Godna Zaufania. CSR, dobry sposób na...

Marka Godna Zaufania. CSR, dobry sposób na...

Marka godna zaufania to taka, która nie tylko cieszy się dobrą opinią z powodu jakości swoich produktów i usług, lecz taka, która ma odwagę angażować się w ważne sprawy. Działania na rzecz Społecznej Odpowiedzialność Biznesu (CSR) to najlepszy sposób, by udowodnić, że liczy się nie tylko zysk.

Magda Kozińska 01.07.2021
3 powody, dla których warto wspierać pracowników w budowaniu własnego brandu. Marka Godna Zaufania

3 powody, dla których warto wspierać pracowników w budowaniu własnego brandu. Marka Godna Zaufania

Wydaje się, że marka osobista ma niewiele wspólnego z budowaniem wizerunku firmy. Wiele firm bagatelizuje ten aspekt, uważając, że liczy się co najwyżej marka szefa czy najważniejszych menedżerów. To błąd, bo personal branding pracowników jest ważnym elementem składowym w tworzeniu marki godnej zaufania. Oto trzy powody, dla których warto wspierać swoich ludzi w budowaniu ich osobistego brandu.

Nagrodziliśmy Marki Godne Zaufania

Nagrodziliśmy Marki Godne Zaufania

Mimo pandemii udało nam się wirtualnie spotkać i wręczyć statuetki Marki Godnej Zaufania. To już 6. edycja naszego badania. Przypomnijmy – to tytuł przyznawany markom i firmom, które wskazywane są przez samych przedsiębiorców.

Marka Godna Zaufania 2021. Warto sobie ufać

Marka Godna Zaufania 2021. Warto sobie ufać

Z zaufaniem do marki jest jak z zaufaniem do przyjaciela. Długo się je buduje, ale i tak najważniejsze jest, jak zachowamy się w chwili próby. Taką próbą dla nas wszystkich był miniony rok. Przedstawiamy wyniki badania Marka Godna Zaufania 2021.

Ruszyła 6. edycja badania Marka Godna Zaufania

Ruszyła 6. edycja badania Marka Godna Zaufania

Magazyn „My Company Polska” po raz szósty rozpoczął badanie Marka Godna Zaufania. Corocznie przeprowadzane jest ono wśród setek przedstawicieli firm i ma za zadanie wyłonić usługi lub produkty, które darzone są największym zaufaniem wśród przedsiębiorców. W tegorocznej edycji wyróżnione zostaną firmy w 25 kategoriach.

Redakcja My Company Polska 09.03.2021
Rysa na wizerunku

Rysa na wizerunku

Marka godna zaufania – wyrobienie sobie takiej opinii wśród klientów jest trudne, jeszcze trudniejsze jest jej utrzymanie. Podpowiadamy, gdzie czają się największe zagrożenia mogące zniszczyć firmową reputację.

Marka godna zaufania to marka bezpieczna

Marka godna zaufania to marka bezpieczna

Zdobycie i utrzymanie zaufania klientów w czasie pandemii koronawirusa to wyzwanie dla wielu firm, również tych z branży KEP. Od początku marca dla odbiorców szczególnie ważne stało się bezpieczeństwo zakupów i unikanie dużych skupisk ludzkich, dlatego znaczna część z nich zwróciła się w stronę e-commerce.

Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska. Materiał partnera 29.09.2020
Komunikacja – klucz do zaufania

Komunikacja – klucz do zaufania

Marka godna zaufania – tak chciałaby być postrzegana każda firma. Doskonały produkt czy usługa, świetna sprzedaż to jednak za mało, by na to określenie zasłużyć. Potrzebna jest jeszcze dobra komunikacja – bez niej nie da się zbudować trwałej relacji opartej na zaufaniu, zwłaszcza w cyfrowym świecie.

Marketing w czasie rzeczywistym. Tak się buduje markę godną zaufania

Marketing w czasie rzeczywistym. Tak się buduje markę godną zaufania

Mówienie o produktach, które na co dzień dominują w naszej narracji biznesowej, zeszło na drugi plan. Teraz najważniejsze jest, żeby być solidarnym, żeby być z klientami, żeby realizować to, czego oni od nas chcą i potrzebują w tym trudnym okresie. Tak się buduje markę godną zaufania – mówili uczestnicy debaty „My Company Polska”.