Marka Godna Zaufania

Relacje na lata, czyli 5 sposobów na lojalność klientów

Relacje na lata, czyli 5 sposobów na lojalność klientów

Lojalni, wierni klienci to dla przedsiębiorstwa prawdziwy skarb. Nie tylko wracają po kolejne usługi czy produkty (i to nawet wtedy, gdy ktoś inny przedstawi im atrakcyjniejszą ofertę), zapewniając firmie stały zysk, ale także chętniej dzielą się swoimi pozytywnymi opiniami i doświadczeniami. I to nie tylko wśród znajomych i przyjaciół, ale także na publicznych forach. A to dobrze wpływa na wizerunek firmy i przyciąga zwykle rzesze kolejnych klientów. Dlatego walka o ich lojalność i zaufanie to podstawa działalności Marki Godnej Zaufania.

Małgorzata Wolska 29.11.2024
5 kroków do skutecznego wellbeingu

5 kroków do skutecznego wellbeingu

Firmy, które postawiły na wellbeing, mogą liczyć nie tylko na większą lojalność, zaangażowanie i motywację pracowników, ale także są postrzegane jako atrakcyjniejsze miejsca pracy. A to ułatwia pozyskiwanie nowych talentów i budowanie wizerunku Marki Godnej Zaufania.

Szlifowanie firmowych diamentów

Szlifowanie firmowych diamentów

Jak marki godne zaufania budują swoją pozycję rynkową, dbając o swoich pracowników – zdradzają eksperci. Zapraszamy na redakcyjną debatę „Szlifowanie firmowych diamentów” zorganizowaną przez miesięcznik „My Company Polska”.

Wiktor Cyrny 11.08.2024
Akcja edukacja, czyli  5 pomysłów na dzielenie się wiedzą

Akcja edukacja, czyli 5 pomysłów na dzielenie się wiedzą

Nauka przez całe życie staje się znakiem naszych czasów. Świat pędzi do przodu, a ludzie, chcąc nie chcąc, muszą za nim nadążyć. Od pracowników wymaga to chęci ciągłego rozwoju i gotowości na zmiany, dla Marki Godnej Zaufania oznacza konieczność wsparcia załogi i interesariuszy w zdobywaniu nowych umiejętności. Pomocnym narzędziem jest tu budowanie w firmie kultury uczenia się i dzielenia się wiedzą. Jak się do tego zabrać? Oto najlepsze sposoby.

5 prostych pomysłów na wykorzystanie AI w biznesie

5 prostych pomysłów na wykorzystanie AI w biznesie

Cyfryzacja to wielka szansa dla firm. Dzięki niej mogą działać szybciej, efektywniej i taniej. I to praktycznie we wszystkich swoich obszarach. Nic więc dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na skorzystanie z jej dobrodziejstw. Marka godna zaufania musi jednak pamiętać o tym, by wdrażać nowoczesne rozwiązania w sposób celowy, transparentny, przemyślany, etyczny i zapewniający bezpieczeństwo. Każdy błąd może bowiem wpłynąć negatywnie na wizerunek marki.

Go green

Go green

Ekologia jest dzisiaj na topie. Firma, która nie ogłosi, że dostrzega problemy środowiska, ryzykuje utratą dobrego wizerunku, a tym samym odpływem klientów. Nie wystarczy już tylko mówić o ochronie środowiska, posadzić kilka drzew z okazji Dnia Ziemi czy przyjechać do pracy autobusem w Dniu Bez Samochodu.

Cyberbezpieczeństwo – dobra inwestycja

Cyberbezpieczeństwo – dobra inwestycja

Skuteczna ochrona przed cyberatakami to priorytet dla Marki Godnej Zaufania. I nie ma się czemu dziwić. Cyberataki to nie tylko straty finansowe, ale też wyrwa w wizerunku, której załatanie może potrwać lata. Ale nawet najlepsze i najdroższe zabezpieczenia nie pomogą, gdy zawiodą ludzie.

Małgorzata Wolska 16.04.2024
5 zasad cyfrowego rycerza

5 zasad cyfrowego rycerza

Cyfrowa odpowiedzialność biznesu to skuteczny atut firm w walce o zaufanie klientów. Wysokie technologie dla wielu stały się już codziennością w pracy. A ten trend będzie się tylko rozwijać.

5 zasad skutecznego employee advocacy

5 zasad skutecznego employee advocacy

Promowanie marki przez pracowników to jedna z najskuteczniejszych strategii marketingowych. Pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwaniu nowych klientów i partnerów biznesowych.

Daj się zauważyć. Narzędzia HR przydatne w rekrutacji

Daj się zauważyć. Narzędzia HR przydatne w rekrutacji

Działy HR w firmach nie mają ostatnio łatwego życia. Nie dość, że muszą mierzyć się ze związanymi z rozwojem technologii zmianami na rynku pracy, to jeszcze walczyć o to, by przyciągnąć do firmy specjalistów, którzy z ową technologią sobie poradzą. Ratunkiem jest tu skuteczna rekrutacja. Jakich narzędzi HR trzeba użyć, by pozostać Marką Godną Zaufania i zakończyć ją sukcesem?

Zaufanie w świecie technologii

Zaufanie w świecie technologii

Cyfryzacja życia oznacza dla marek nie tylko korzyści, ale też wyzwania. By zasłużyć na miano Marka Godna Zaufania, trzeba wziąć odpowiedzialność za technologiczne przemiany i zarządzać nimi tak, by nie wpłynęły negatywnie na wizerunek marki.

Odpowiedzialność nie tylko za siebie

Odpowiedzialność nie tylko za siebie

Zarówno wielkie, jak i małe przedsiębiorstwa, które chcą budować i utrzymać zaufanie klientów, muszą zwracać uwagę na wszystkie elementy swojej działalności. Po wybuchu pandemii COVID-19 i agresji Rosji na Ukrainę wielu przedsiębiorców, szukając nowych źródeł dostaw, musiało na nowo przyjrzeć się, czy ich nowi podwykonawcy, współpracownicy oraz źródła pozyskiwania towarów są godne zaufania.

Dariusz Grzymowski 30.10.2023
Wpadki i wypadki, czyli 7 zasad marketingu kryzysowego

Wpadki i wypadki, czyli 7 zasad marketingu kryzysowego

Kryzysy wizerunkowe to jedno z największych zagrożeń dla bezpieczeństwa firmy. Czasem wystarczy jedna negatywna informacja, która rozniesie się niczym wirus po świecie, by budowana przez lata reputacja marki uległa zachwianiu. A to przekłada się od razu na utratę zaufania klientów, partnerów i wyniki finansowe firmy.

Sport równych szans

Sport równych szans

Wielkie i małe firmy widzą od lat, jaki potencjał ma sport, i inwestują ogromne pieniądze, by budować swoją markę. Nic też dziwnego, że reklamodawcy prześcigają się, by wykupować spoty reklamowe podczas transmisji z wielkich imprez sportowych. Ale żeby zdobyć serca (i portfele) kibiców, trzeba mądrze wybrać klub, dyscyplinę czy zawodnika, w którego warto zainwestować.

Magda Kozińska 30.06.2023
3 wyzwania zrównoważonego rozwoju

3 wyzwania zrównoważonego rozwoju

Dobra strategia społecznej odpowiedzialności biznesu buduje wizerunek firmy. Jakie wyzwania trzeba koniecznie podjąć, by sprostać wymaganiom rynku, i o czym pamiętać, budując własne działania, podpowiada Paweł Patkowski, dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.

Sieci w sieci. Na czym polega cyberbezpieczeństwo

Sieci w sieci. Na czym polega cyberbezpieczeństwo

Codziennie wyspecjalizowane jednostki zajmujące się cyberbezpieczeństwem odnotowują na całym świecie dziesiątki poważnych ataków hakerów na wielkie koncerny i małe firmy. Oto krótki poradnik, jak nie dać się złowić w sieci cyberprzestępców w sieci.

Dariusz Grzymowski 26.04.2023
ABC przedsiębiorcy. Cybernetyczny haczyk

ABC przedsiębiorcy. Cybernetyczny haczyk

Hakerzy zarzucają sieci i to znacznie częściej, niż ci się wydaje. Analitycy obliczyli, że średnio w każdym tygodniu dochodzi do niemal 1 tys. ataków na polskie firmy. Nie wszystkie są oczywiście udane, ale lepiej nie znaleźć się wśród pechowców, bo…

ABC Przedsiębiorcy: Żonglowanie zasobami

ABC Przedsiębiorcy: Żonglowanie zasobami

Dynamika zmian rynkowych i technologicznych sprawia, że przedsiębiorcy coraz chętniej rezygnują z posiadania zasobów, na rzecz ich leasingowania i wynajmowania. Takie podejście pozwala na żonglowanie zasobami i elastyczne dopasowywanie się do potrzeb rynku.