Marka Godna Zaufania

Cyberbezpieczeństwo – dobra inwestycja

Cyberbezpieczeństwo – dobra inwestycja

Skuteczna ochrona przed cyberatakami to priorytet dla Marki Godnej Zaufania. I nie ma się czemu dziwić. Cyberataki to nie tylko straty finansowe, ale też wyrwa w wizerunku, której załatanie może potrwać lata. Ale nawet najlepsze i najdroższe zabezpieczenia nie pomogą, gdy zawiodą ludzie.

Małgorzata Wolska 16.04.2024
5 zasad cyfrowego rycerza

5 zasad cyfrowego rycerza

Cyfrowa odpowiedzialność biznesu to skuteczny atut firm w walce o zaufanie klientów. Wysokie technologie dla wielu stały się już codziennością w pracy. A ten trend będzie się tylko rozwijać.

5 zasad skutecznego employee advocacy

5 zasad skutecznego employee advocacy

Promowanie marki przez pracowników to jedna z najskuteczniejszych strategii marketingowych. Pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwaniu nowych klientów i partnerów biznesowych.

Daj się zauważyć. Narzędzia HR przydatne w rekrutacji

Daj się zauważyć. Narzędzia HR przydatne w rekrutacji

Działy HR w firmach nie mają ostatnio łatwego życia. Nie dość, że muszą mierzyć się ze związanymi z rozwojem technologii zmianami na rynku pracy, to jeszcze walczyć o to, by przyciągnąć do firmy specjalistów, którzy z ową technologią sobie poradzą. Ratunkiem jest tu skuteczna rekrutacja. Jakich narzędzi HR trzeba użyć, by pozostać Marką Godną Zaufania i zakończyć ją sukcesem?

Zaufanie w świecie technologii

Zaufanie w świecie technologii

Cyfryzacja życia oznacza dla marek nie tylko korzyści, ale też wyzwania. By zasłużyć na miano Marka Godna Zaufania, trzeba wziąć odpowiedzialność za technologiczne przemiany i zarządzać nimi tak, by nie wpłynęły negatywnie na wizerunek marki.

Odpowiedzialność nie tylko za siebie

Odpowiedzialność nie tylko za siebie

Zarówno wielkie, jak i małe przedsiębiorstwa, które chcą budować i utrzymać zaufanie klientów, muszą zwracać uwagę na wszystkie elementy swojej działalności. Po wybuchu pandemii COVID-19 i agresji Rosji na Ukrainę wielu przedsiębiorców, szukając nowych źródeł dostaw, musiało na nowo przyjrzeć się, czy ich nowi podwykonawcy, współpracownicy oraz źródła pozyskiwania towarów są godne zaufania.

Dariusz Grzymowski 30.10.2023
Wpadki i wypadki, czyli 7 zasad marketingu kryzysowego

Wpadki i wypadki, czyli 7 zasad marketingu kryzysowego

Kryzysy wizerunkowe to jedno z największych zagrożeń dla bezpieczeństwa firmy. Czasem wystarczy jedna negatywna informacja, która rozniesie się niczym wirus po świecie, by budowana przez lata reputacja marki uległa zachwianiu. A to przekłada się od razu na utratę zaufania klientów, partnerów i wyniki finansowe firmy.

Sport równych szans

Sport równych szans

Wielkie i małe firmy widzą od lat, jaki potencjał ma sport, i inwestują ogromne pieniądze, by budować swoją markę. Nic też dziwnego, że reklamodawcy prześcigają się, by wykupować spoty reklamowe podczas transmisji z wielkich imprez sportowych. Ale żeby zdobyć serca (i portfele) kibiców, trzeba mądrze wybrać klub, dyscyplinę czy zawodnika, w którego warto zainwestować.

Magda Kozińska 30.06.2023

Marka Godna Zaufania 2023. Wyniki badania

Marka Godna Zaufania 2023. Wyniki badania

Zrozumienie potrzeb klienta to klucz do zbudowania marki godnej zaufania. Komu to się udało? Którym brandom polscy przedsiębiorcy ufają najbardziej? Przedstawiamy zwycięzców naszego corocznego badania.

Redakcja 31.05.2023
3 wyzwania zrównoważonego rozwoju

3 wyzwania zrównoważonego rozwoju

Dobra strategia społecznej odpowiedzialności biznesu buduje wizerunek firmy. Jakie wyzwania trzeba koniecznie podjąć, by sprostać wymaganiom rynku, i o czym pamiętać, budując własne działania, podpowiada Paweł Patkowski, dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.

Sieci w sieci. Na czym polega cyberbezpieczeństwo

Sieci w sieci. Na czym polega cyberbezpieczeństwo

Codziennie wyspecjalizowane jednostki zajmujące się cyberbezpieczeństwem odnotowują na całym świecie dziesiątki poważnych ataków hakerów na wielkie koncerny i małe firmy. Oto krótki poradnik, jak nie dać się złowić w sieci cyberprzestępców w sieci.

Dariusz Grzymowski 26.04.2023
ABC przedsiębiorcy. Cybernetyczny haczyk

ABC przedsiębiorcy. Cybernetyczny haczyk

Hakerzy zarzucają sieci i to znacznie częściej, niż ci się wydaje. Analitycy obliczyli, że średnio w każdym tygodniu dochodzi do niemal 1 tys. ataków na polskie firmy. Nie wszystkie są oczywiście udane, ale lepiej nie znaleźć się wśród pechowców, bo…

ABC Przedsiębiorcy: Żonglowanie zasobami

ABC Przedsiębiorcy: Żonglowanie zasobami

Dynamika zmian rynkowych i technologicznych sprawia, że przedsiębiorcy coraz chętniej rezygnują z posiadania zasobów, na rzecz ich leasingowania i wynajmowania. Takie podejście pozwala na żonglowanie zasobami i elastyczne dopasowywanie się do potrzeb rynku.

ABC Przedsiębiorcy: jak nie rozmawiać o kłopotach finansowych firmy

ABC Przedsiębiorcy: jak nie rozmawiać o kłopotach finansowych firmy

Pandemia, wojna na Ukrainie, kryzys gospodarczy – tego nikt nie był w stanie przewidzieć. W konsekwencji wiele firm wpadło i zaczęło mieć problemy z terminowymi płatnościami. Jak rozmawiać o kłopotach finansowych – podpowiada Wojciech Przybył, członek zarządu EFL.

Materiał powstał we współpracy z partnerem 22.02.2023
Zaufanie w czasach kryzysu. Marka Godna Zaufania

Zaufanie w czasach kryzysu. Marka Godna Zaufania

Sytuacja kryzysowa może się zdarzyć każdej firmie. Dlatego ważne jest, aby być do niej dobrze przygotowanym i zareagować błyskawicznie w wielu aspektach. Firma, która wyjdzie z twarzą z kłopotów, ma szanse nie tylko utrzymać klientów, ale także zwiększyć ich zaufanie.

5 cech, które sprawiają, że firma jest godna zaufania

5 cech, które sprawiają, że firma jest godna zaufania

Marka godna zaufania, z tym określeniem spotykacie się coraz częściej. Każda z małych firm, ale i wielkich koncernów dba o to, by zdobyć i utrzymać zaufanie swoich klientów oraz partnerów w interesach. Jednak, czym musi się wyróżniać przedsiębiorstwo, by zasłużyć na określenie „marka godna zaufania”? Przygotowaliśmy dla was zestawienie pięciu cech, które są szczególnie przydatne.

Marka Godna Zaufania. Odpowiedzialni cyfrowo

Marka Godna Zaufania. Odpowiedzialni cyfrowo

Corporate Digital Responsibility (CDR), czyli korporacyjna odpowiedzialność cyfrowa, to zestaw praktyk, które pomagają firmom korzystać z technologii w sposób społecznie, ekonomicznie, technologicznie i ekologicznie odpowiedzialny. To kolejny z elementów, dzięki którym światowe koncerny i małe przedsiębiorstwa budują swój wizerunek i zyskują zaufanie klientów.