Marka Godna Zaufania
Już 30 maja podczas uroczystej gali poznamy zwycięzców 8 edycji badania Marka Godna Zaufania
Zrozumienie potrzeb klienta to klucz do zbudowania marki godnej zaufania. Komu to się udało? Którym brandom polscy przedsiębiorcy w 2023 roku ufają najbardziej? W tegorocznej edycji projektu wyróżnione zostaną firmy w aż 25 nowych kategoriach.
3 wyzwania zrównoważonego rozwoju
Dobra strategia społecznej odpowiedzialności biznesu buduje wizerunek firmy. Jakie wyzwania trzeba koniecznie podjąć, by sprostać wymaganiom rynku, i o czym pamiętać, budując własne działania, podpowiada Paweł Patkowski, dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.
Czas ambasadorów w biznesie. Misja dyplomatyczna firmy w praktyce
Tworzenie marki godnej zaufania jest jak misja dyplomatyczna. Czasem odbywa się na bankiecie, czasem na barykadach. Dlatego tak ważne jest, by mieć skutecznych ambasadorów. Najlepiej w gronie swoich pracowników.
Sieci w sieci. Na czym polega cyberbezpieczeństwo
Codziennie wyspecjalizowane jednostki zajmujące się cyberbezpieczeństwem odnotowują na całym świecie dziesiątki poważnych ataków hakerów na wielkie koncerny i małe firmy. Oto krótki poradnik, jak nie dać się złowić w sieci cyberprzestępców w sieci.
ABC przedsiębiorcy. Cybernetyczny haczyk
Hakerzy zarzucają sieci i to znacznie częściej, niż ci się wydaje. Analitycy obliczyli, że średnio w każdym tygodniu dochodzi do niemal 1 tys. ataków na polskie firmy. Nie wszystkie są oczywiście udane, ale lepiej nie znaleźć się wśród pechowców, bo…
Zero waste w zarządzaniu. "To nowe podejście do wydawania pieniędzy"
Zmiany zachodzące we współczesnym świecie powodują, że zmienia się podejście do zarządzania i wydawania pieniędzy. Kolejne firmy wprowadzają zmiany, które możemy uznać za biznesowe zero waste.
Badanie Marka Godna Zaufania 2023. Polski biznes wskaże, którym markom ufa najbardziej
Nowe kategorie i nowa odsłona badania Marka Godna Zaufania – trwa coroczna ankieta, która wskaże marki godne zaufania. Głównym celem, tego realizowanego już po raz ósmy badania, jest poznanie opinii przedsiębiorców na temat najlepszych marek, produktów i usług skierowanych do biznesu.
ABC Przedsiębiorcy: Żonglowanie zasobami
Dynamika zmian rynkowych i technologicznych sprawia, że przedsiębiorcy coraz chętniej rezygnują z posiadania zasobów, na rzecz ich leasingowania i wynajmowania. Takie podejście pozwala na żonglowanie zasobami i elastyczne dopasowywanie się do potrzeb rynku.
ABC Przedsiębiorcy: jak nie rozmawiać o kłopotach finansowych firmy
Pandemia, wojna na Ukrainie, kryzys gospodarczy – tego nikt nie był w stanie przewidzieć. W konsekwencji wiele firm wpadło i zaczęło mieć problemy z terminowymi płatnościami. Jak rozmawiać o kłopotach finansowych – podpowiada Wojciech Przybył, członek zarządu EFL.
Zaufanie w czasach kryzysu. Marka Godna Zaufania
Sytuacja kryzysowa może się zdarzyć każdej firmie. Dlatego ważne jest, aby być do niej dobrze przygotowanym i zareagować błyskawicznie w wielu aspektach. Firma, która wyjdzie z twarzą z kłopotów, ma szanse nie tylko utrzymać klientów, ale także zwiększyć ich zaufanie.
5 cech, które sprawiają, że firma jest godna zaufania
Marka godna zaufania, z tym określeniem spotykacie się coraz częściej. Każda z małych firm, ale i wielkich koncernów dba o to, by zdobyć i utrzymać zaufanie swoich klientów oraz partnerów w interesach. Jednak, czym musi się wyróżniać przedsiębiorstwo, by zasłużyć na określenie „marka godna zaufania”? Przygotowaliśmy dla was zestawienie pięciu cech, które są szczególnie przydatne.
Marka Godna Zaufania. Odpowiedzialni cyfrowo
Corporate Digital Responsibility (CDR), czyli korporacyjna odpowiedzialność cyfrowa, to zestaw praktyk, które pomagają firmom korzystać z technologii w sposób społecznie, ekonomicznie, technologicznie i ekologicznie odpowiedzialny. To kolejny z elementów, dzięki którym światowe koncerny i małe przedsiębiorstwa budują swój wizerunek i zyskują zaufanie klientów.
Zaufanie w 4 krokach. Marka godna zaufania
Czyli jak uwieść nowe talenty, dbając o employer branding i budując candidate experience tak, by być marką godną zaufania.
Oto historie wpadek, przez które "błyskotliwi marketingowcy" doprowadzili do kryzysów wizerunkowych
Dżentelmen jest zawsze pół kroku za modą – brzmi stara zasada dotycząca elegancji. Podobnie jest z marką godną zaufania. Nie trzeba próbować wszystkich marketingowych nowinek, by klienci nas doceniali i zostali z nami na lata.
Firmy, które chcą się liczyć na rynku muszą być zaangażowane społecznie
Firmy, które chcą się liczyć na rynku, budując swoje zaufanie lub starając się utrzymać reputacje, muszą być zaangażowane społecznie. Reagować na to, co się dzieje lokalnie, ale też globalnie. Świetnie pokazują to tegoroczne wydarzenia w Ukrainie, gdzie reakcją na brutalną agresję ze strony Rosji, była pomoc wielu ludzi i firm.
Marka sama w sobie. Jak skutecznie dbać o reputację marki i budować brand godny zaufania
„Marka to suma wszystkich emocji, myśli, obrazów, historii, możliwości i plotek, które istnieją na rynku na temat danej firmy” – pisze w swojej książce „Hey Whipple, Squeeze This” Luke Sullivan. Czy w ogóle można więc nad takim żywiołem zapanować?
Mikołaj Marczyk: Wywalczenie pierwszego miejsca nigdy nie jest łatwe [WYWIAD]
Nie ma wiarygodniejszej formy komunikacji niż ta poprzez emocje sportowe – kto jest prawdziwszy niż rywalizujący sportowiec? – mówi Mikołaj Marczyk, kierowca rajdowy zespołu ORLEN Team. Wykreowanie wizerunku zawodnika to jednak mnóstwo ciężkiej pracy u podstaw.
Jak połączyć chęć, obowiązek i przyjemność w budowanie marki godnej zaufania?
Zaufanie kojarzy się z bliskością, a tej nie ma bez zrozumienia i zaangażowania. Oto krótki przewodnik po tym, jak połączyć chęć, obowiązek i przyjemność w budowaniu marki godnej zaufania.
Statuetki Marki Godnej Zaufania rozdane. "Zaufanie to najważniejsza waluta w biznesie"
W klasycznych wnętrzach hotelu Polonia wręczyliśmy statuetki Marki Godnej Zaufania 2022. – To nagroda, która w czasach biznesowej niepewności jest wskazówką, jak należy postępować, by utrzymać zaufanie klientów i partnerów – mówili laureaci.
Sport to nie tylko zdrowie – marketing sportowy jako narzędzie budowania zaufania
Na budowanie pozytywnego wizerunku firmy składa się wiele czynników. W branży logistycznej oprócz sprawnej realizacji usług znaczenie ma także szerszy, społeczny kontekst działania firmy.
Marka Godna Zaufania. Poznaliśmy laureatów badania najlepszych marek zdaniem przedsiębiorców
Ufam ci – to bardzo osobista deklaracja. W czasach pełnych niepewności związanych z pandemią, konfliktem w Ukrainie, trudną sytuacją gospodarczą nabiera ona jeszcze większego znaczenia. Polskie firmy każdego dnia starają się zasłużyć na tytuł Marki Godnej Zaufania. Oto lista tych, którym polscy przedsiębiorcy ufają najbardziej.
Ryzyko sportowe
Klient naszym kibicem, kibic naszym klientem. Jak umiejętnie korzystać z wachlarza możliwości, jakie daje firmom marketing sportowy?
Marka Godna Zaufania 2022. Niebawem poznamy marki, które budzą zaufanie konsumentów
Pandemia COVID-19 i konflikt na Ukrainie postawiły nowe wyzwania przed firmami. Wiele trzeba było zmienić, by w nowej rzeczywistości nadal cieszyć się zaufaniem pracowników, klientów, interesariuszy czy rynku. Jedno się nie zmieniło. Nadal szukamy firm, które zasługują na tytuł Marka Godna Zaufania.
Firmowe cyberbezpieczeństwo. Jak chronić firmę przed cyberatakami?
Pandemia koronowirusa spowodowała, że wiele firm chciało jeszcze bardziej zaistnieć w internecie. Nie wszyscy przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z zagrożeń, jakie czyhają w sieci. Aby zadbać o bezpieczeństwo i wizerunek Marki Godnej Zaufania, musisz wiedzieć, co to jest atak DDoS, ransomware czy phishing i potrafić się przed nimi obronić.
Marki godne zaufania się obronią [DEBATA]
„Pewność w niepewnych czasach, czyli moc, jaką daje zaufanie” – to temat debaty, jaka odbyła się w siedzibie redakcji „My Company Polska”. Agresja Rosji na Ukrainę i wybuch wojny za naszą wschodnią granicą sprawiły, że słowa takie jak „pewność” i „bezpieczeństwo” nabrały nowego, dramatycznego wymiaru.
Marka Godna Zaufania. Klient w centrum uwagi
Skąd wiadomo, czy marka jest godna zaufania? To proste. Od klientów – to oni wyciągając swoje portfele, poświęcając swoją uwagę, wygłaszając swoje opinie, decydują, kto jest, a kto nie jest godzien ich zaufania.
Marka Godna Zaufania. Gra w zielone
Budowanie zaufania do marki to długi proces, a jedno małe potknięcie może sprawić, że pracownicy i klienci zmienią swoją dobrą opinię na temat firmy. I wcale nie musi chodzić o błąd związany z produktem czy produkcją, wystarczy poślizgnąć się na innym polu, np. zielonym.
Marka Godna Zaufania. Siła wolontariatu
Od wyprowadzania psów przez odnawianie domów dziecka aż po walkę z technologicznym wykluczeniem seniorów – pomysłów na pomaganie jest tysiące. Łączy je jedno – realizują je pracownicy wspierani przez swoich pracodawców. Pomagając innym, budują zaufanie do swojej marki.
Życie na huśtawce? Stabilność zatrudnienia to ważny fundament pod budowę marki godnej zaufania
Pandemia sprawiła, że niemal od trzech lat żyjemy na huśtawce. W tych niepewnych czasach nowego wymiaru nabrała stabilność zatrudnienia – dziś to jeden z kluczowych elementów budujących marki godne zaufania.
Marki to nie tylko przedsięwzięcia biznesowe. To również empatia oraz otwarcie na innych
Pandemia pokazała, że marki to nie tylko przedsięwzięcie biznesowe, ale też empatia, otwarcie na innych i gotowość do pomocy – ocenili uczestnicy debaty „Zaufanie do marki a pocovidowy powrót do normalności” zorganizowanej przez „My Company Polska”.
Autorytet szefa kluczem do budowania pozycji marki. Na co stawiają najlepsi?
81 proc. ludzi twierdzi, że musi ufać marce, żeby kupować jej produkty. Kluczem do budowania pozycji marki godnej zaufania może być autorytet jej twórcy. Na co stawiają najlepsi?
Nikt nie jest doskonały. Czy kryzysów wizerunkowych można uniknąć?
„Cały świat jest sceną” – to słowa Williama Szekspira, które budując markę godną zaufania, warto mieć w pamięci. Kryzysy wizerunkowe to wyzwania, z jakimi firmy muszą mierzyć się każdego dnia.
Marka godna zaufania. Pracownik równa się ambasador
Klienci nie wierzą markom, wierzą ludziom. Co zrobić, by nasi pracownicy stali się ambasadorami naszej firmy? Jak sprawić, by to oni byli podstawą budowania marki godnej zaufania?
Marka Godna Zaufania. Markowy sport
Warto inwestować w sport, choć nie jest to inwestycja prosta. Dzięki sukcesom sportowców marki budują nie tylko swoją rozpoznawalność, ale także bliskie relacje z klientami, a to najlepszy sposób na pozyskanie miana marki godnej zaufania.
Gramy fair play
Na budowanie pozytywnego wizerunku firmy kurierskiej wpływa nie tylko skuteczność i wygoda procesu doręczenia, ale także szerszy, społeczny kontekst działania firmy. DPD Polska aktywnie udziela się jako partner akcji charytatywnych, wspiera przedsiębiorczość, a także promuje zdrowy styl życia. Jest to szczególnie istotne w czasie pandemii, kiedy wielu z nas przebywa w domu częściej niż dotychczas.