Marka Godna Zaufania
Zaufanie w świecie technologii
Cyfryzacja życia oznacza dla marek nie tylko korzyści, ale też wyzwania. By zasłużyć na miano Marka Godna Zaufania, trzeba wziąć odpowiedzialność za technologiczne przemiany i zarządzać nimi tak, by nie wpłynęły negatywnie na wizerunek marki.
Odpowiedzialność nie tylko za siebie
Zarówno wielkie, jak i małe przedsiębiorstwa, które chcą budować i utrzymać zaufanie klientów, muszą zwracać uwagę na wszystkie elementy swojej działalności. Po wybuchu pandemii COVID-19 i agresji Rosji na Ukrainę wielu przedsiębiorców, szukając nowych źródeł dostaw, musiało na nowo przyjrzeć się, czy ich nowi podwykonawcy, współpracownicy oraz źródła pozyskiwania towarów są godne zaufania.
5 filarów dobrej reputacji. Jak budować markę godną zaufania
Nie musisz być globalną korporacją, by stracić wizerunek w oczach klientów przez głupie błędy. Oto pięć fundamentów, na których powinieneś zbudować prawdziwą markę godną zaufania.
Wpadki i wypadki, czyli 7 zasad marketingu kryzysowego
Kryzysy wizerunkowe to jedno z największych zagrożeń dla bezpieczeństwa firmy. Czasem wystarczy jedna negatywna informacja, która rozniesie się niczym wirus po świecie, by budowana przez lata reputacja marki uległa zachwianiu. A to przekłada się od razu na utratę zaufania klientów, partnerów i wyniki finansowe firmy.
Szok czy zaufanie. Marka Godna Zaufania
Budowanie marki godnej zaufania to sztuka wyboru na wielu polach. Także, a może przede wszystkim, przekazów marketingowych kierowanych do klientów.
Różnią ich pomysły na biznes, łączy zaufanie!
Statuetki Marka Godna Zaufania 2023 rozdane. Już po raz ósmy Instytut Badawczy Kantar Polska na zlecenie naszej redakcji przeprowadził ankietę wśród przedsiębiorców i czytelników magazynu.
Sport równych szans
Wielkie i małe firmy widzą od lat, jaki potencjał ma sport, i inwestują ogromne pieniądze, by budować swoją markę. Nic też dziwnego, że reklamodawcy prześcigają się, by wykupować spoty reklamowe podczas transmisji z wielkich imprez sportowych. Ale żeby zdobyć serca (i portfele) kibiców, trzeba mądrze wybrać klub, dyscyplinę czy zawodnika, w którego warto zainwestować.
Radosław Woźniak o tytule Marki Godnej Zaufania dla EFL
Zaufanie buduje się przez dłuższy czas. Marka EFL istnieje w Polsce już ponad 30 lat, to z całą pewnością przemawia do konsumentów - mówi Radosław Woźniak, prezes zarządu EFL.
Uwaga! Zielona ściema. Greenwashing coraz częściej w strategiach firm
Słowo „ekologia” jest od lat odmieniane przez wszystkie przypadki, jednak nie zawsze oznacza prawdziwe działania. Jak budować zaufanie do marki i unikać zielonej ściemy?
Odpowiedzialność biznesu spoczywa w rękach technologii
Czy AI śni o elektronicznych fakturach?
Marka Godna Zaufania 2023. Znamy marki, którym ufają przedsiębiorcy
Zaufanie to wyzwanie! Na których markach polscy przedsiębiorcy mogą polegać? Z którymi najchętniej współpracują? Poznajmy 25 brandów, które cieszą się największym zaufaniem wśród przedsiębiorców. Tytuł Marka Godna Zaufania został przyznany już po raz ósmy.
Marka Godna Zaufania 2023. Wyniki badania
Zrozumienie potrzeb klienta to klucz do zbudowania marki godnej zaufania. Komu to się udało? Którym brandom polscy przedsiębiorcy ufają najbardziej? Przedstawiamy zwycięzców naszego corocznego badania.
BLIK. Ponad osiem lat rewolucji na rynku płatności mobilnych
Czy ktokolwiek w 2015 r., kiedy system płatności mobilnych BLIK zadebiutował na rynku, mógł przewidzieć, że w ciągu ośmiu lat zgromadzi 13,5 mln użytkowników realizujących ponad 4 mln transakcji dziennie?
Już 30 maja podczas uroczystej gali poznamy zwycięzców 8 edycji badania Marka Godna Zaufania
Zrozumienie potrzeb klienta to klucz do zbudowania marki godnej zaufania. Komu to się udało? Którym brandom polscy przedsiębiorcy w 2023 roku ufają najbardziej? W tegorocznej edycji projektu wyróżnione zostaną firmy w aż 25 nowych kategoriach.
3 wyzwania zrównoważonego rozwoju
Dobra strategia społecznej odpowiedzialności biznesu buduje wizerunek firmy. Jakie wyzwania trzeba koniecznie podjąć, by sprostać wymaganiom rynku, i o czym pamiętać, budując własne działania, podpowiada Paweł Patkowski, dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.
Czas ambasadorów w biznesie. Misja dyplomatyczna firmy w praktyce
Tworzenie marki godnej zaufania jest jak misja dyplomatyczna. Czasem odbywa się na bankiecie, czasem na barykadach. Dlatego tak ważne jest, by mieć skutecznych ambasadorów. Najlepiej w gronie swoich pracowników.
Sieci w sieci. Na czym polega cyberbezpieczeństwo
Codziennie wyspecjalizowane jednostki zajmujące się cyberbezpieczeństwem odnotowują na całym świecie dziesiątki poważnych ataków hakerów na wielkie koncerny i małe firmy. Oto krótki poradnik, jak nie dać się złowić w sieci cyberprzestępców w sieci.
ABC przedsiębiorcy. Cybernetyczny haczyk
Hakerzy zarzucają sieci i to znacznie częściej, niż ci się wydaje. Analitycy obliczyli, że średnio w każdym tygodniu dochodzi do niemal 1 tys. ataków na polskie firmy. Nie wszystkie są oczywiście udane, ale lepiej nie znaleźć się wśród pechowców, bo…
Zero waste w zarządzaniu. "To nowe podejście do wydawania pieniędzy"
Zmiany zachodzące we współczesnym świecie powodują, że zmienia się podejście do zarządzania i wydawania pieniędzy. Kolejne firmy wprowadzają zmiany, które możemy uznać za biznesowe zero waste.
Badanie Marka Godna Zaufania 2023. Polski biznes wskaże, którym markom ufa najbardziej
Nowe kategorie i nowa odsłona badania Marka Godna Zaufania – trwa coroczna ankieta, która wskaże marki godne zaufania. Głównym celem, tego realizowanego już po raz ósmy badania, jest poznanie opinii przedsiębiorców na temat najlepszych marek, produktów i usług skierowanych do biznesu.
ABC Przedsiębiorcy: Żonglowanie zasobami
Dynamika zmian rynkowych i technologicznych sprawia, że przedsiębiorcy coraz chętniej rezygnują z posiadania zasobów, na rzecz ich leasingowania i wynajmowania. Takie podejście pozwala na żonglowanie zasobami i elastyczne dopasowywanie się do potrzeb rynku.
ABC Przedsiębiorcy: jak nie rozmawiać o kłopotach finansowych firmy
Pandemia, wojna na Ukrainie, kryzys gospodarczy – tego nikt nie był w stanie przewidzieć. W konsekwencji wiele firm wpadło i zaczęło mieć problemy z terminowymi płatnościami. Jak rozmawiać o kłopotach finansowych – podpowiada Wojciech Przybył, członek zarządu EFL.
Zaufanie w czasach kryzysu. Marka Godna Zaufania
Sytuacja kryzysowa może się zdarzyć każdej firmie. Dlatego ważne jest, aby być do niej dobrze przygotowanym i zareagować błyskawicznie w wielu aspektach. Firma, która wyjdzie z twarzą z kłopotów, ma szanse nie tylko utrzymać klientów, ale także zwiększyć ich zaufanie.
5 cech, które sprawiają, że firma jest godna zaufania
Marka godna zaufania, z tym określeniem spotykacie się coraz częściej. Każda z małych firm, ale i wielkich koncernów dba o to, by zdobyć i utrzymać zaufanie swoich klientów oraz partnerów w interesach. Jednak, czym musi się wyróżniać przedsiębiorstwo, by zasłużyć na określenie „marka godna zaufania”? Przygotowaliśmy dla was zestawienie pięciu cech, które są szczególnie przydatne.
Marka Godna Zaufania. Odpowiedzialni cyfrowo
Corporate Digital Responsibility (CDR), czyli korporacyjna odpowiedzialność cyfrowa, to zestaw praktyk, które pomagają firmom korzystać z technologii w sposób społecznie, ekonomicznie, technologicznie i ekologicznie odpowiedzialny. To kolejny z elementów, dzięki którym światowe koncerny i małe przedsiębiorstwa budują swój wizerunek i zyskują zaufanie klientów.
Zaufanie w 4 krokach. Marka godna zaufania
Czyli jak uwieść nowe talenty, dbając o employer branding i budując candidate experience tak, by być marką godną zaufania.
Oto historie wpadek, przez które "błyskotliwi marketingowcy" doprowadzili do kryzysów wizerunkowych
Dżentelmen jest zawsze pół kroku za modą – brzmi stara zasada dotycząca elegancji. Podobnie jest z marką godną zaufania. Nie trzeba próbować wszystkich marketingowych nowinek, by klienci nas doceniali i zostali z nami na lata.
Firmy, które chcą się liczyć na rynku muszą być zaangażowane społecznie
Firmy, które chcą się liczyć na rynku, budując swoje zaufanie lub starając się utrzymać reputacje, muszą być zaangażowane społecznie. Reagować na to, co się dzieje lokalnie, ale też globalnie. Świetnie pokazują to tegoroczne wydarzenia w Ukrainie, gdzie reakcją na brutalną agresję ze strony Rosji, była pomoc wielu ludzi i firm.
Marka sama w sobie. Jak skutecznie dbać o reputację marki i budować brand godny zaufania
„Marka to suma wszystkich emocji, myśli, obrazów, historii, możliwości i plotek, które istnieją na rynku na temat danej firmy” – pisze w swojej książce „Hey Whipple, Squeeze This” Luke Sullivan. Czy w ogóle można więc nad takim żywiołem zapanować?
Mikołaj Marczyk: Wywalczenie pierwszego miejsca nigdy nie jest łatwe [WYWIAD]
Nie ma wiarygodniejszej formy komunikacji niż ta poprzez emocje sportowe – kto jest prawdziwszy niż rywalizujący sportowiec? – mówi Mikołaj Marczyk, kierowca rajdowy zespołu ORLEN Team. Wykreowanie wizerunku zawodnika to jednak mnóstwo ciężkiej pracy u podstaw.
Jak połączyć chęć, obowiązek i przyjemność w budowanie marki godnej zaufania?
Zaufanie kojarzy się z bliskością, a tej nie ma bez zrozumienia i zaangażowania. Oto krótki przewodnik po tym, jak połączyć chęć, obowiązek i przyjemność w budowaniu marki godnej zaufania.
Statuetki Marki Godnej Zaufania rozdane. "Zaufanie to najważniejsza waluta w biznesie"
W klasycznych wnętrzach hotelu Polonia wręczyliśmy statuetki Marki Godnej Zaufania 2022. – To nagroda, która w czasach biznesowej niepewności jest wskazówką, jak należy postępować, by utrzymać zaufanie klientów i partnerów – mówili laureaci.
Sport to nie tylko zdrowie – marketing sportowy jako narzędzie budowania zaufania
Na budowanie pozytywnego wizerunku firmy składa się wiele czynników. W branży logistycznej oprócz sprawnej realizacji usług znaczenie ma także szerszy, społeczny kontekst działania firmy.
Ryzyko sportowe
Klient naszym kibicem, kibic naszym klientem. Jak umiejętnie korzystać z wachlarza możliwości, jakie daje firmom marketing sportowy?
Marka Godna Zaufania. Poznaliśmy laureatów badania najlepszych marek zdaniem przedsiębiorców
Ufam ci – to bardzo osobista deklaracja. W czasach pełnych niepewności związanych z pandemią, konfliktem w Ukrainie, trudną sytuacją gospodarczą nabiera ona jeszcze większego znaczenia. Polskie firmy każdego dnia starają się zasłużyć na tytuł Marki Godnej Zaufania. Oto lista tych, którym polscy przedsiębiorcy ufają najbardziej.