Gaming i biznes - dlaczego to się udaje? Wywiad z Jakubem Kaszubą i Markiem Spadło

Gaming nie potrzebuje biznesu - to biznes jest gościem w świecie gamingu - uważa Jakub Kaszuba. - Tak jak marketing podgląda trendy w sztuce, tak biznes może podglądać trendy w gamingu - dodaje Marek Spadło. Zachęcamy do wysłuchania całej rozmowy!
- W jaki sposób gaming wsparł nasze działania? Wyszliśmy z założenia, że chcemy zmienić percepcję wśród odbiorców i to nam się udało - wskazuje Kaszuba.
Jakie są trzy aspekty, na jakie warto zwrócić uwagę, podejmując współpracę marketingowo-biznesową z branżą gamingową? Określenie grupy docelowej, zdefiniowanie przestrzeni, w której z tą grupą można się komunikować oraz zbudowanie wiarygodnego kontekstu.
Zachęcamy do wysłuchania całego wywiadu!
Rozmowa odbyła się podczas Warsaw Startup Festival 2025.