Reklama

Nowe technologie

Reklama
Dlaczego  nie rośnie, czyli jak zwiększyć zasięgi w social mediach?

Dlaczego nie rośnie, czyli jak zwiększyć zasięgi w social mediach?

Być może znasz ten ból (my znamy, aż za dobrze...) – usilnie pracujesz nad swoim kontem na Linkedinie, wyszukujesz ciekawe tematy do postowania, rozszerzasz sieć kontaktów, komentujesz inne publikacje, a twoja marka osobista ani drgnie. Sztuczna inteligencja może nie od razu zrobi z ciebie społecznościowego guru, za to znacznie przybliży cię do osiągnięcia upragnionego celu.

Audiofilska jakość w słuchawkach gamingowych. Nowy flagowy model SteelSeries Arctis Nova Elite już na rynku

Audiofilska jakość w słuchawkach gamingowych. Nowy flagowy model SteelSeries Arctis Nova Elite już na rynku

Specjalnie zaprojektowane przetworniki z włókna węglowego, technologia OmniPlay umożliwiająca połączenie/miksowanie/odtwarzanie jednocześnie do czterech źródeł (PC/Konsole/Bluetooth), a także mikrofony z redukcją szumów AI tworzą razem - jak deklaruje producent - najlepszy zestaw słuchawkowy do gier. SteelSeries tworzy nową kategorię „Hi-Res Wireless” na rynku słuchawek gamingowych.

Jak sprzedawać mądrzej, a niekoniecznie więcej

Jak sprzedawać mądrzej, a niekoniecznie więcej

Polski rynek e-commerce wkracza w fazę dojrzałości, gdzie samo posiadanie sklepu internetowego już nie wystarcza do odniesienia sukcesu. Kluczem do wygranej jest inteligentne podejście bazujące na danych, automatyzacji i budowaniu doświadczeń, które sprawią, że klienci nie tylko kupią, ale też z chęcią wrócą.

Ludzie kontra roboty. Jak technologia zmienia rynek pracy

Ludzie kontra roboty. Jak technologia zmienia rynek pracy

Jeszcze kilkanaście lat temu pytanie, czy roboty zastąpią nas w pracy, wydawało się rodem z powieści science fiction. Dziś mówi się o tym coraz głośniej i to niemal w każdej branży od logistyki przez produkcję aż po obsługę klienta i marketing. Technologia rozwija się, nieustannie wywracając rynek pracy do góry nogami.

Małgorzata Wolska 30.09.2025
Reklama
Koniec z dyskryminacją płacową. Czym zajmuje się Levelly.ai?

Koniec z dyskryminacją płacową. Czym zajmuje się Levelly.ai?

Dwa miesiące w roku każda Polka przepracowuje za darmo. Startup Levelly.ai chce to zmienić. Platforma, oparta na sztucznej inteligencji, nawet w kilka minut policzy lukę płacową w firmie i podpowie, jak ją zniwelować. Na razie zgarnęła dwie główne nagrody w konkursie „Rookie of the Year” podczas Warsaw Startup Festival.

6 promptów do tworzenia strategii komunikacji na Linkedinie

6 promptów do tworzenia strategii komunikacji na Linkedinie

Kilka konkretnych instrukcji, jakie pomogą ci w budowaniu zasięgów na najpopularniejszej w świecie biznesu platformie społecznościowej. Przykłady są zaczerpnięte z e-booka udostępnionego w ramach Business Programme AI.

Jak przeprowadziliśmy rundę na miliard złotych. Wywiad z Jakubem Labunem i Fryderykiem Kuhnem

Jak przeprowadziliśmy rundę na miliard złotych. Wywiad z Jakubem Labunem i Fryderykiem Kuhnem

Fryderyk Kühn i Jakub Labun ze startupu EliseAI przez większość tego lata pracowali przy rundzie serii E – ostatecznie spółka pozyskała 250 mln dol., a rundzie przewodził słynny fundusz Andreessen Horowitz. Zespół odpowiedzialny za proces był czteroosobowy, a tak się złożyło, że jego trzon stanowili Polacy. W rozmowie z „My Company Polska” Fryderyk i Jakub zdradzają kulisy inwestycji.

8 mitów na temat cyberbezpieczeństwa

8 mitów na temat cyberbezpieczeństwa

Październik to Europejski Miesiąc Cyberbezpieczeństwa. Wiele instytucji w najbliższych dniach będzie prowadzić działania edukacyjne w zakresie cyberodporności, my nie chcemy być gorsi! Ale opowiemy o cyberbezpieczeństwie na swój sposób. Oto osiem częstych mitów dotyczących ochrony przed hakerami. Które funkcjonują również w twoim środowisku?

Kuba Dobroszek 30.09.2025
Reklama
Agenci AI w polskim biznesie. Wywiad z Michałem Sadowskim

Agenci AI w polskim biznesie. Wywiad z Michałem Sadowskim

Sztuczna inteligencja jest na ustach wszystkich, ale w ilu firmach realnie się z niej korzysta? Mówi się o rewolucji, ale kto stoi na jej czele? Czas skończyć z teorią i pokazać praktykę. „My Company Polska”  zaprasza na nowy cykl „Agenci AI w polskim biznesie”, w którym pokażemy innowacyjnych polskich przedsiębiorców, którzy odważyli się wdrożyć Agentów AI i już dziś czerpią z tego wymierne korzyści.

My Company Polska we francuskiej siedzibie twórcy innowacji

My Company Polska we francuskiej siedzibie twórcy innowacji

Sprawdziliśmy dla Was ciekawe technologie, które mogą zmienić przyszłość biznesu. Nad czym pracują francuscy inżynierowie? To m.in. wirtualne bliźniaki i projekcje pozwalające laikowi obsłużyć skomplikowane maszyny.

Wiktor Cyrny 29.09.2025
Dlaczego cyberprzestępcy kradną z polskich szpitali dane warte miliony dolarów?

Dlaczego cyberprzestępcy kradną z polskich szpitali dane warte miliony dolarów?

Największe straty finansowe na skutek cyberataków ponosi sektor zdrowotny – z badania IBM wynika, że przeciętne naruszenie bezpieczeństwa może kosztować niemal 10 mln dol. Specjaliści z Palo Alto Networks alarmują, że polskie placówki medyczne coraz częściej znajdują się w niechlubnych statystykach m.in. z powodu przestarzałego oprogramowania ochronnego i niezabezpieczonego sprzętu medycznego. Ostatni głośny incydent dotyczył szpitala MSWiA w Krakowie z marca bieżącego roku, w wyniku którego placówka musiała wstrzymać przyjęcia na oddział.

AI zabierze sklepom internetowym nawet 70% klientów? Nowy raport bije na alarm

AI zabierze sklepom internetowym nawet 70% klientów? Nowy raport bije na alarm

Twoja firma może zniknąć z internetu w ciągu kilkunastu miesięcy, choć raczej się tego nie spodziewasz. Walka o klienta nie toczy się już w Google. Nowym polem bitwy jest sztuczna inteligencja, a twoją jedyną amunicją – opinie klientów. Jak wynika z najnowszego raportu:, firmy, które zignorują tę rewolucję, stracą nawet 70% dotychczasowego ruchu. Czas SEO dobiegł końca. Nadeszła era GEO – optymalizacji pod silniki AI.

Tylko 1 na 3 firmy w Polsce wie, co robi. Reszta działa po omacku i traci miliony

Tylko 1 na 3 firmy w Polsce wie, co robi. Reszta działa po omacku i traci miliony

Dwie na trzy firmy w Polsce działają po omacku, podejmując kluczowe decyzje biznesowe w oparciu o przeczucia, a nie twarde dane. Szokujące badanie BCC i Algolytics pokazuje, że zaledwie 33,6% polskich przedsiębiorstw faktycznie korzysta z analityki. To prosta droga do marnowania pieniędzy. O tym, jak firmy mogą przestać przepalać budżety i zacząć zarabiać dzięki danym, opowiada ekspert Tomasz Samagalski.

Rewolucja AI w Polsce. Co czwarty z nas używa sztucznej inteligencji [Raport]

Rewolucja AI w Polsce. Co czwarty z nas używa sztucznej inteligencji [Raport]

Sztuczna inteligencja stała się narzędziem, które co czwarty Polak używa co najmniej raz w miesiącu. Najnowszy raport #RegionyNEXERY2025 pokazuje, jak technologia dzieli i łączy pokolenia. Podczas gdy młodzi traktują AI jak darmowego korepetytora, starsi widzą w niej głównie podręczny translator. Jedno jest pewne – rewolucja już tu jest, a wraz z nią rosną nasze obawy.

Wiktor Cyrny 23.09.2025
PFR Ventures inwestuje 240 mln zł w trzy polskie fundusze VC. Łącznie 410 mln zł na polskie innowacje

PFR Ventures inwestuje 240 mln zł w trzy polskie fundusze VC. Łącznie 410 mln zł na polskie innowacje

PFR Ventures podpisało kolejne trzy umowy z zespołami zarządzającymi funduszami venture capital w ramach programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG). Nowe fundusze będą dysponować kapitałem o łącznej wartości ponad 410 mln PLN, z czego wkład PFR Ventures wynosi blisko 240 mln PLN. Środki zostaną wykorzystane na inwestycje w innowacyjne polskie startupy.

Algorytm polskiego startupu najlepszy na świecie? "Chcemy być wiodącym ekosystemem dla komputerów kwantowych"

Algorytm polskiego startupu najlepszy na świecie? "Chcemy być wiodącym ekosystemem dla komputerów kwantowych"

Mimo ograniczonego finansowania z grantów, mały zespół fizyków, matematyków i informatyków z najbardziej prestiżowych polskich uczelni, po dwóch latach intensywnych badań, opracował algorytm, który może stanowić fundament koprocesora kwantowego. Jak przekonują jego twórcy, już teraz przewyższa najlepsze, obecnie dostępne, procesory wyżarzania kwantowego zarówno pod względem szybkości, jak i dokładności.

Beyond.pl informuje o uruchomieniu superkomputera F.I.N.

Beyond.pl informuje o uruchomieniu superkomputera F.I.N.

Beyond.pl ogłasza, że jego superkomputer AI o nazwie F.I.N. jest już w pełni operacyjny. To oznacza uruchomienie najpotężniejszej suwerennej Fabryki AI w Europie Środkowo-Wschodniej, która zapewnia przedsiębiorstwom, startupom, instytucjom badawczym oraz sektorowi publicznemu warunki do tworzenia, trenowania i skalowania zaawansowanych projektów AI w bezpiecznym, regionalnym środowisku.

Czas transformacji w Karpaczu. W Polsce ma powstać gigafabryka sztucznej inteligencji

Czas transformacji w Karpaczu. W Polsce ma powstać gigafabryka sztucznej inteligencji

Europa staje przed historycznymi wyzwaniami – od bezpieczeństwa militarnego i energetycznego, po rewolucję technologiczną i zieloną transformację. Na te palące pytania próbowali odpowiedzieć liderzy polityki, biznesu i nauki, którzy między 2 a 4 września 2025 roku spotkali się podczas XXXIV Forum Ekonomicznego w Karpaczu.

Wiktor Cyrny 04.09.2025
Poza biznesem. Łucja Rugor

Poza biznesem. Łucja Rugor

Łucja Rugor, founderka startupu Kosmok, próbująca łączyć naukę z biznesem. Ze swoją technologią tankowania satelit wkrótce powalczy w konkursie Rookie of the Year, a na razie zdradza swoje zajawki.

AI, pracownik, o którym nie wie HR. Firmy muszą wdrożyć zasady AI Act

AI, pracownik, o którym nie wie HR. Firmy muszą wdrożyć zasady AI Act

Blisko 90% Polaków wykorzystujących AI w pracy korzysta z ogólnodostępnych narzędzi. Tymczasem jak dotąd zaledwie połowa firm opracowała i wdrożyła wewnętrzną politykę regulującą wykorzystanie takich rozwiązań. To będzie musiało się zmienić: już za rok wszystkie przedsiębiorstwa korzystające ze sztucznej inteligencji będą musiały umieć wskazać, jakich narzędzi używają i czy robią to zgodnie z wymogami unijnego AI Act.

Gigant technologiczny wspiera edukację AI w polskich szkołach

Gigant technologiczny wspiera edukację AI w polskich szkołach

Znany producent sprzętu elektronicznego wspiera zdrowe korzystanie z technologii i kompetencje przyszłości polskiej młodzieży. Celem programu "Akcja Aktualizacja" jest zwiększanie świadomości w zakresie zdrowego i bezpiecznego korzystania z technologii oraz rozwój kluczowych kompetencji cyfrowych wśród dzieci, rodziców i nauczycieli.

Igor Blukowski 26.08.2025
Sztuczna inteligencja w strategii inwestycyjnej. Ewolucja zamiast rewolucji [FELIETON]

Sztuczna inteligencja w strategii inwestycyjnej. Ewolucja zamiast rewolucji [FELIETON]

Sztuczna inteligencja (AI) to dziś nie futurystyczna koncepcja, lecz realne narzędzie, które zmienia sposób, w jaki organizacje – w tym fundusze inwestycyjne – podejmują decyzje, organizują pracę i tworzą wartość spółek portfelowych. W Avallon MBO traktujemy AI nie jako chwilowy trend, ale jako kluczowy element transformacji operacyjnej i strategicznej. W Avallon wdrażamy ją stopniowo, budując kulturę eksperymentowania zamiast narzucać gotowe rozwiązania. Kluczowe znaczenie ma tu nie tylko technologia, ale także odpowiedzialne zarządzanie, bezpieczeństwo informacji i rozwój kompetencji wewnątrz organizacji.

Reklama