Reklama

Inspiracje

Trening gwiazd rocka. Hyrox zyskuje popularność

Trening gwiazd rocka. Hyrox zyskuje popularność

Hyrox to połączenie angielskich słów hybrid i rockstar. Dlaczego? Bo jest to sport, który jest hybrydą, łączy wiele dyscyplin. Druga część, czyli „gwiazda rocka”, to zwykły marketing. Ale działa. Hyrox już teraz wypełnia stadiony.

Wiktor Cyrny 30.09.2025
Reklama
Wydaj dobrze! Październikowy klimat

Wydaj dobrze! Październikowy klimat

Tej jesieni zachwycamy się meblami Salak Studio, spędzamy weekend w prawie 300-letnim domu w Górach Izerskich, a jeśli chodzi o modę, to mamy do wyboru: unikatowe projekty młodych marek albo kobiecą klasykę.

15 wpływowych prawniczek dla biznesu

15 wpływowych prawniczek dla biznesu

Pomagają przeprowadzać skomplikowane operacje ekonomiczne, proponują optymalne rozwiązania dla firm, nadzorują transformacje organizacji. Ich praca przyczynia się do rozwoju gospodarczego Polski. Przedstawiamy wpływowe prawniczki, które działają na rzecz biznesu.

Babcie z ferajny

Babcie z ferajny

Film „Babcie” opowiada o pewnej nowojorskiej restauracji, w której gotują włoskie seniorki. Uwaga! Błyskawicznie zrobicie się głodni.

Być jak Grace Kelly

Być jak Grace Kelly

W tym sezonie do łask wraca dawny filar kobiecej elegancji – damski kostium. Dlatego waszej uwadze polecamy styl Grace Kelly, zdobywczyni Oscara, muzy Hitchcocka, księżnej Monako, mistrzyni minimalizmu, subtelnego luksusu i stylu old money.

Zachwyt od pierwszego wejrzenia

Zachwyt od pierwszego wejrzenia

To chyba najlepsze podsumowanie niesamowitej premiery w Zamku Ujazdowskim: zachwycający dizajn, innowacyjne rozwiązania i całkiem nowe zasady gry.

Redakcja 30.09.2025
Reklama
Poza biznesem. Michał Fiedorowicz

Poza biznesem. Michał Fiedorowicz

Michała poznaliśmy podczas Warsaw Startup Festival 2025. Krótka rozmowa zaintrygowała nas na tyle, że teraz gościmy go w cyklu „Poza biznesem”, a już wkrótce przeczytacie pogłębiony wywiad z innowatorem.

Agenci AI w polskim biznesie. Wywiad z Michałem Sadowskim

Agenci AI w polskim biznesie. Wywiad z Michałem Sadowskim

Sztuczna inteligencja jest na ustach wszystkich, ale w ilu firmach realnie się z niej korzysta? Mówi się o rewolucji, ale kto stoi na jej czele? Czas skończyć z teorią i pokazać praktykę. „My Company Polska”  zaprasza na nowy cykl „Agenci AI w polskim biznesie”, w którym pokażemy innowacyjnych polskich przedsiębiorców, którzy odważyli się wdrożyć Agentów AI i już dziś czerpią z tego wymierne korzyści.

Nowy smak zakupów

Nowy smak zakupów

Mamyito.pl udowadnia, że na trudnym rynku e-grocery można odnieść sukces bez zewnętrznego kapitału, stawiając na jakość, świeżość i lojalność klientów. O modelu bezstockowym, programie lojalnościowym i współpracy z Lokalnym Rolnikiem rozmawiamy z Kamilem Kopanią, dyrektorem generalnym Mamyito.pl.

Naturalnie, że działa

Naturalnie, że działa

Kosmetyki nie mogą być tylko naturalne, ta naturalność ma działać i muszą być na to dowody naukowe – przekonuje Anna Rutkowska-Didiuk, współwłaścicielka Mokosh Cosmetics.

Reklama

Lekcja Afryki

Lekcja Afryki

Ta podróż, obok wymiarów lingwistycznego, estetycznego, antropologicznego oraz policyjnego miała także wymiar przestrzenno-geograficzny. To przyjemność przenieść się w ciągu zaledwie dwóch tygodni z wybrzeża Atlantyku na wybrzeże Oceanu Indyjskiego, przelatując w poprzek Afryki.

Ludwik Sobolewski 30.09.2025
Warszawska Giełda wychodzi na ulice polskich miast z projektem GPW 24/7

Warszawska Giełda wychodzi na ulice polskich miast z projektem GPW 24/7

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie wraz ze Screen Network uruchomiła projekt GPW 24/7, który prezentuje informacje giełdowe na miejskich ekranach Digital Out of Home (DOOH). W największych polskich miastach wyświetlane są giełdowe notowania oraz krótkie treści edukacyjne o rynku kapitałowym, dostępne dla każdego.

InPost zadba o bezpieczeństwo i... zdrowie psychiczne. Prawie 150 inicjatyw w 100 miastach

InPost zadba o bezpieczeństwo i... zdrowie psychiczne. Prawie 150 inicjatyw w 100 miastach

Grupa InPost, logistyczny gigant znany z rewolucji na rynku przesyłek, ogłasza nową odsłonę swojego programu wspierającego lokalne społeczności. Inicjatywa, w ramach której przez 4 lata zrealizowano blisko 150 projektów, od dziś będzie funkcjonować pod nową nazwą – „InPost for Cities”. Zmiana to przede wszystkim rozszerzenie działalności o nowe, kluczowe dla mieszkańców obszary, takie jak bezpieczeństwo i zdrowie psychiczne.

Pierwszy krok do innowacji? Zobacz, jak zrobili to inni przedsiębiorcy

Pierwszy krok do innowacji? Zobacz, jak zrobili to inni przedsiębiorcy

W świecie, w którym modne hasła potrafią przysłonić solidne rzemiosło, Innovation Coach przypomina, że prawdziwa innowacja zaczyna się od dobrze postawionego pytania i kończy na rynku, a nie na slajdzie. Sprawdź ebooka z historiami absolwentów tego programu.

Redakcja 05.09.2025
Na warszawskim Wilanowie powstał dom pogrzebowy dla zwierząt

Na warszawskim Wilanowie powstał dom pogrzebowy dla zwierząt

Intensywność przeżywania straty nie zależy od liczby nóg – z takiego założenia wyszedł założyciel nowego, nietypowego biznesu, który właśnie startuje w Wilanowie. Stworzył miejsce, w którym opiekunowie mogą w godny sposób pożegnać swojego psa, kota czy innego domowego pupila. To odpowiedź na rosnącą potrzebę rynku i dowód na to, że Polacy traktują swoje zwierzęta jak pełnoprawnych członków rodziny.

W Karpaczu nie tylko o biznesie. Sławosz Uznański-Wiśniewski gościem Forum Ekonomicznego

W Karpaczu nie tylko o biznesie. Sławosz Uznański-Wiśniewski gościem Forum Ekonomicznego

We wtorek 2 września Karpacz ponownie stanie się centrum najważniejszych debat gospodarczych, społecznych i technologicznych Europy Środkowo-Wschodniej. W tym roku wśród gości pojawi się wyjątkowa postać – Sławosz Uznański-Wiśniewski, astronauta Europejskiej Agencji Kosmicznej. Jego obecność podkreśli rosnące znaczenie eksploracji kosmosu jako obszaru rozwoju technologicznego, a także pola rywalizacji globalnych mocarstw.

Dobra przerwa na lunch z Edenred

Dobra przerwa na lunch z Edenred

Nie tylko smacznie, ale i z zyskiem – jak mądrze dbać o pracowników podpowiada Sylwia Bilska, prezes Edenred Polska.

Samochody z Chin. Rewolucja czy chwilowa moda

Samochody z Chin. Rewolucja czy chwilowa moda

Na polskich drogach częściej widać chińskie auta egzotycznych do niedawna marek, takich jak Omoda, Jaecoo, BAIC czy BYD. Są też i takie, które Chińczycy przejęli, jak choćby niegdyś brytyjskie MG. Czy samochody z Państwa Środka powtórzą sukces tych z Korei?

Scena dla marzycieli. Czym jest Creative Cut?

Scena dla marzycieli. Czym jest Creative Cut?

Kilkadziesiąt osób – od przedsiębiorców po lekarzy i prawników – przez kilka miesięcy w każdy weekend ćwiczy, by przez chwilę stać się aktorami w musicalu. Creative Cut to fenomen – projekt, w którym amatorzy trenują jak zawodowcy, by zagrać przed tysiącem widzów.by zagrać przed tysiącem widzów.

Aneta Zabłocka 29.08.2025
Wydaj dobrze. Bez przymusu,  ale z pomysłem

Wydaj dobrze. Bez przymusu, ale z pomysłem

Wrzesień to idealny moment na urlop – bez tłumów, bez upałów, bez przepłacania. Można aktywnie i w sportowym stylu, można spokojnie, bez pośpiechu. Podpowiadamy na co najlepiej wydać pieniądze pod koniec lata.

Od zera do milionera. Jak influencerzy stali się przedsiębiorcami?

Od zera do milionera. Jak influencerzy stali się przedsiębiorcami?

Dekadę temu influencerzy w Polsce stanowili jeszcze niewielką, choć wyraźnie rozpoznawalną grupę. Ich działalność kojarzyła się raczej z zabawnymi filmikami na YouTubie niż z biznesem a zarabianie w sieci oznaczało najczęściej barter lub symboliczne honorarium. Dziś to potężna branża windująca zyski twórców do setek milionów złotych. Co czwarty influencer w Polsce zarabia 10 tys. złotych.

Reklama