Moja firma

MBA, czyli gdzie, jak i po co

MBA, czyli gdzie, jak i po co

Chcesz awansować lub przygotować się do kierowniczego stanowiska. Dobrze wiesz, że czas na studia MBA. Tylko które wybrać?

Robert Mierwiński 29.09.2023
5 filarów dobrej reputacji

5 filarów dobrej reputacji

Nie musisz być globalną korporacją, by stracić wizerunek w oczach klientów przez głupie błędy. Oto pięć fundamentów, na których powinieneś zbudować prawdziwą markę godną zaufania.

Marketingowe czarne skrzynki

Marketingowe czarne skrzynki

Chcesz mieć dobry marketing bez marketera? Oto nowe narzędzia do budowy własnej przewagi na polu automatycznego marketingu.

Wellbeing na topie

Wellbeing na topie

Z danych Grant Thornton wynika, że w Polsce mamy prawie 0,5 mln wakatów. Nic więc dziwnego, że firmy stają na głowie, by przyciągnąć nowych specjalistów i zatrzymać tych, którzy już pracują. Udaje się to najczęściej tym, którzy nie tylko uczciwie opłacają swoich pracowników, ale także odpowiadają na ich potrzeby życiowe.

Małgorzata Wolska 29.09.2023
E-commerce recovery, czyli ponad 200 proc. wyższe przychody w e-sklepie

E-commerce recovery, czyli ponad 200 proc. wyższe przychody w e-sklepie

Prowadzenie e-sklepu w branży fashion to nie tylko duży koszt, ale też wymagająca organizacja. Potrzebny jest zaufany partner technologiczny, od którego zależy, jakie efekty osiągnie dany biznes. Co zrobić, by wyniki były zadowalające? Zadbać o e-commerce recovery!

Nie chcemy byle jakiego systemu kaucyjnego

Nie chcemy byle jakiego systemu kaucyjnego

Żeby system kaucyjny był efektywny i sprawnie działający, musi być zrozumiały i dostępny dla konsumenta. Wszyscy tego oczekują – mówi Anna Sapota, wiceprezes ds. public affairs dla Europy Północno-Wschodniej w Grupie TOMRA.

Postawić cyfrowe mury obronne

Postawić cyfrowe mury obronne

„Walka z hakerami jest jak walka z hydrą – w miejsce jednej ściętej głowy odrastają trzy kolejne”. „To już ten moment, w którym musimy bić na alarm”. „Rozwój technologii sprawił, że każdy może zostać cyberprzestępcą”. To tylko kilka cytatów z wywiadów z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, jakie przeprowadziliśmy w ostatnich miesiącach.

Kuba Dobroszek 29.09.2023
Czy jesteśmy wystarczająco czujni w sieci

Czy jesteśmy wystarczająco czujni w sieci

Minimaliści, Zaradni, Pragmatycy, Ryzykanci – jako internauta prawdopodobnie należysz do jednej z tych grup. Warto się zastanowić, do której, ponieważ od tego może zależeć twoje bezpieczeństwo w sieci.

Cyberatak jak Netflix

Cyberatak jak Netflix

Gdzieś po drugiej stronie globu siedzi przestępca, który za kilka dolarów może wykupić usługę cyberataku na twoją firmę, wykraść jej dane albo sparaliżować jej działalność. Tak działa Cybercrime-as-a-Service. I jest coraz tańszy i coraz bardziej dostępny.

Nie tylko gaszenie pożarów

Nie tylko gaszenie pożarów

Przestępcy mogą mieć techniczne zaplecze na pstryknięcie palcem, w przeróżnych modelach. Powiem wprost: obecnie, by zostać hakerem, wystarczy mieć pieniądze – przekonuje Robert Grabowski, szef CERT Orange Polska.

Gdzie te zagrożenia?

Gdzie te zagrożenia?

Polisy majątkowe i OC stają się niezbędnym produktem w każdej firmie. Udowadniają to historie „z życia”.

Materiał powstał w komercyjnej współpracy z partnerem 27.09.2023

Narzędzia do rozwoju w e-commerce

Narzędzia do rozwoju w e-commerce

Na rynku e-commerce widać odbicie. To świetny moment, by sięgnąć po nowe narzędzia i wyprzedzić konkurencję.

Robert Mierwiński 25.09.2023
Co dla biznesu liczy się w ubezpieczeniach

Co dla biznesu liczy się w ubezpieczeniach

Ubezpieczenie dla MSP pozwala zabezpieczyć firmę, aby w przypadku niespodziewanych sytuacji mieć wsparcie i bez przeszkód prowadzić działalność.

Wpadki i wypadki, czyli 7 zasad marketingu kryzysowego

Wpadki i wypadki, czyli 7 zasad marketingu kryzysowego

Kryzysy wizerunkowe to jedno z największych zagrożeń dla bezpieczeństwa firmy. Czasem wystarczy jedna negatywna informacja, która rozniesie się niczym wirus po świecie, by budowana przez lata reputacja marki uległa zachwianiu. A to przekłada się od razu na utratę zaufania klientów, partnerów i wyniki finansowe firmy.

Głusi w firmie Fakty i mity

Głusi w firmie Fakty i mity

Co roku w ostatnią niedzielę września obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Głuchych i Języka Migowego. Z tej okazji przyglądamy się korzyściom, jakie może mieć pracodawca zatrudniający niesłyszących pracowników.

Jak AI zautomatyzuje twoje biuro

Jak AI zautomatyzuje twoje biuro

Często słyszysz o tym, jak AI może zrewolucjonizować to, jak wykonujemy pracę, ale nie wiesz, czy da się to zrobić w twojej firmie? Przedstawiamy 10 pomysłów na to, jak automatyzować pracę w każdym biurze dzięki sztucznej inteligencji.

Współpracować czy nie? Oto jest pytanie! [WYWIAD]

Współpracować czy nie? Oto jest pytanie! [WYWIAD]

Teraz łatwiej znaleźć na nie odpowiedź. Apfino wprowadza innowacyjne rozwiązanie, umożliwiające weryfikację kontrahentów w różnych rejestrach dłużników oraz bazach publicznych w jednej usłudze. O jego znaczeniu rozmawiamy z Łukaszem Rozlachem, prezesem Comarch Finance Connect.

Materiał powstał w komercyjnej współpracy z partnerem 19.09.2023
Jak przetrwać chaos

Jak przetrwać chaos

Wzrost zatorów płatniczych oraz bardzo duża niepewność w biznesie uderzają w plany rozwoju polskich firm z sektora MSP. Nie można jednak załamywać rąk, tylko trzeba poszukać odpowiedniego finansowania, np. faktoringu.

Zdrowie w grze

Zdrowie w grze

Prywatna opieka medyczna jest ciągle jednym z najpopularniejszych benefitów pozapłacowych. I nie powinno być to dla nikogo zaskoczeniem. Przeprowadzone w 2023 r. badanie „Nawyki zdrowotne Polaków” pokazuje, że nie należymy do najzdrowszych narodów.

Jak dbać o płynność finansową w niepewnych czasach

Jak dbać o płynność finansową w niepewnych czasach

Wysoka inflacja, wzrost kosztów funkcjonowania biznesu oraz słabsza koniunktura gospodarcza negatywnie wpływają na jakość rozliczeń B2B. Jeśli w dzisiejszych czasach przedsiębiorca ma faktury zapłacone na czas, może uważać się za szczęściarza. Jak poprawić jakość rozliczeń i ograniczyć ryzyko związane z niewypłacalnością kontrahentów?

Ratunek w cztery miesiące

Ratunek w cztery miesiące

– Jeśli firma ma problemy, można jej pomóc szybko i skutecznie. Pod jednym warunkiem – jej właściciel nie będzie zwlekać – przekonują Marcin Ostaszewski i Sebastian Mikulewicz, współzałożyciele kancelarii Mikulewicz Ostaszewski Restrukturyzacje.

Materiał powstał w komercyjnej współpracy z partnerem 11.09.2023
Bez technologii nie ma rozwoju

Bez technologii nie ma rozwoju

Niepewność – to, zdaniem przedsiębiorców, największe wyzwanie, z jakim mierzą się obecnie firmy. Sprawdzona recepta na przetrwanie kryzysu nie istnieje, ale przejść przez niego suchą stopą pomaga zwykle stabilny partner oraz rozsądne korzystanie z technologii.

MBA, czyli akcelerator kariery

MBA, czyli akcelerator kariery

Kosztowne, ale warte wydanych pieniędzy. Trudne, ale ciekawe i wciągające. Czasochłonne, ale każda godzina spędzona na nauce szybko się zwraca. Czy zawsze? Podpowiadamy, kiedy warto zainteresować się studiami MBA.