Moja firma

5 popularnych mitów na temat budowania społeczności

5 popularnych mitów na temat budowania społeczności

We współczesnym niespokojnym świecie, w którym sporo czasu spędzamy przed ekranami komputerów, coraz mocniej zaczynamy odczuwać brak więzi z innymi. Starając się wypełnić tę lukę, marketerzy zaczynają lawinowo tworzyć społeczności wokół marek. Co jednak sprawia, że nie wszystkim się to udaje?

Raport elektromobilność. Więcej, dalej i szybciej, czyli auta na prąd

Raport elektromobilność. Więcej, dalej i szybciej, czyli auta na prąd

Na razie auta na prąd to niewielki procent wszystkich pojazdów poruszających się po drogach, ale „elektryfikacja” transportu z roku na rok przyspiesza. Rośnie liczba dostępnych modeli, ceny spadają, pojawia się też coraz więcej publicznie dostępnych ładowarek. Zdaniem ekspertów tej rewolucji już nic nie zatrzyma.

Wirtualna rzeczywistość, machine learning czy sztuczna inteligencja. Nowa recepta na sukces [TYLKO U NAS]

Wirtualna rzeczywistość, machine learning czy sztuczna inteligencja. Nowa recepta na sukces [TYLKO U NAS]

Nowe technologie dostarczają szereg możliwości wzbogacenia i personalizacji doświadczeń zakupowych oferowanych klientom. To w dzisiejszym wyścigu o klienta w internecie jeden z najważniejszych motorów napędowych europejskich biznesów - pisze w komentarzu dla mycompanypolska.pl Efi Dahan, dyrektor zarządzający PayPal na Europę Środkowo-Wschodnią, Rosję i Izrael.

Nie tylko automatyzm w odpowiedzi - cztery pułapki w komunikacji z klientem

Nie tylko automatyzm w odpowiedzi - cztery pułapki w komunikacji z klientem

Budowanie marki godnej zaufania to proces wymagający nie tylko czasu, ale także taktu – zwłaszcza w kontakcie z klientami. 66 proc. konsumentów deklaruje, że skorzysta z usług innej marki, jeśli zostanie potraktowanych jak numer, a nie jak osoba. Oto cztery komunikacyjne pułapki, które wpływają na wizerunek firmy.

Magda Kozińska 30.04.2021

Raport: Efektywność kosztowa. Tak trzymaj!

Raport: Efektywność kosztowa. Tak trzymaj!

Większa płynność i niskie koszty stałe – to dwie podstawowe lekcje, które odrobili polscy przedsiębiorcy przy okazji kryzysu. Jak zachować efektywność kosztową w firmie?

Cezary Szczepański 30.04.2021
Leasing szansą w czasach po pandemii

Leasing szansą w czasach po pandemii

Mimo pandemii przedsiębiorcy nadal z chęcią korzystają z finansowania w postaci leasingu. To nie tylko szansa na obniżenie długoterminowych kosztów działalności, ale także odpowiedź na wyzwania związane z nową rzeczywistością.

Franczyza. Jak nie nabić się w butelkę

Franczyza. Jak nie nabić się w butelkę

Prowadzenie biznesu franczyzowego to szansa, ale i wyzwanie. Oprócz tradycyjnego ryzyka biznesowego dochodzi jeszcze jeden czynnik – podejście franczyzodawcy. Współpraca z nierzetelnym partnerem może się źle skończyć.

Przepraszamy za utrudnienia [FELIETON]

Przepraszamy za utrudnienia [FELIETON]

„Nie mamy pańskiego PIT-36 i co pan nam zrobi! Cham się uprze i mu daj! No skąd wezmę, jak nie mam”. Taki zasadniczo komunikat mogliśmy uzyskać na stronie internetowej www.podatki.gov.pl.

Raport Zielony Ład. Polska droga do wodoru

Raport Zielony Ład. Polska droga do wodoru

Budowa farm morskich na Bałtyku oznaczać będzie nie tylko ekstradostawy niedrogiej energii z odnawialnych źródeł. To też szansa na wykorzystanie nadwyżek taniej i czystej energii do produkcji wodoru i rozwoju gospodarki wodorowej, która będzie jednym z filarów naszej transformacji energetycznej.

Programy unijne - kto może z nich skorzystać?

Programy unijne - kto może z nich skorzystać?

Nie złożymy już wniosków na środki z Tarczy 2.0, ale firmy MSP ciągle mogą starać się o finanse z Unii Europejskiej. Pokazujemy, jakie programy są obecnie realizowane i kto może z nich skorzystać.

Pomoc dla przedsiębiorców w Niemczech. Jak wygląda?

Pomoc dla przedsiębiorców w Niemczech. Jak wygląda?

Tylko i wyłącznie w 2021 roku niemiecki rząd chce wydać na pomoc przedsiębiorcom 65 mld euro. Sprawdziliśmy, czym różni się niemiecki program od polskich pomysłów na ratowanie biznesów.

Aleksandra Nykiel, prawnik, ECDP Group Berlin 23.04.2021
Raport: Finansowanie dla firm. Kupić czy wziąć w leasing?

Raport: Finansowanie dla firm. Kupić czy wziąć w leasing?

Samochody, maszyny rolnicze i budowlane, sprzęt biurowy, a nawet rowery. Leasing cieszy się sporą popularnością wśród polskich firm. W porównaniu z innymi źródłami finansowania jest tani i daje korzyści podatkowe. Kupić czy wziąć w leasing?

Jak wzbogać się na wzroście inflacji lub samej jego groźbie

Jak wzbogać się na wzroście inflacji lub samej jego groźbie

Po latach spokoju ryzyko przyspieszenia wzrostu cen znów staje się przedmiotem zażartych dyskusji ekonomistów. Głośnej na tyle, że jej echa dotarły na rynki finansowe – od sierpnia 2020 r. rośnie rentowność obligacji USA. W ślad za tym pojawiła się też szansa na nieprzeciętne zyski, znacznie przewyższające tempo wzrostu cen w gospodarce.

Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta

Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta

Sektor e-commerce to największy beneficjent rewolucji gospodarczej w czasie pandemii. Nic dziwnego, że walka na tym rynku jest coraz ostrzejsza. Już niebawem pierwsze firmy zaczną odpadać z wyścigu.