Franczyzowy Biznes

Czy warto otworzyć własny Greenpoint?

Czy warto otworzyć własny Greenpoint?

Greenpoint to marka z branży retail fashion, która działa w całym kraju i ma w tej chwili 165 sklepów, z czego 40% to franczyzy. Czy opłaca się postawić na tego typu biznes?

Franczyza. Jak nie nabić się w butelkę

Franczyza. Jak nie nabić się w butelkę

Prowadzenie biznesu franczyzowego to szansa, ale i wyzwanie. Oprócz tradycyjnego ryzyka biznesowego dochodzi jeszcze jeden czynnik – podejście franczyzodawcy. Współpraca z nierzetelnym partnerem może się źle skończyć.

Biurowa rewolucja. Firmy przestawiają się na biura elastyczne

Biurowa rewolucja. Firmy przestawiają się na biura elastyczne

Masowa praca z domu tylko na chwilę zachwyciła pracowników. Po wielu miesiącach wiadomo już, że większość pracowników chce przynajmniej częściowego powrotu do pracy z biura. Tyle, że biura już nigdy nie będą takie same. Czas na ekspansję biur elastycznych. Może do niej dołączyć każdy przedsiębiorca.

Własny biznes czy franczyza - wady i zalety

Własny biznes czy franczyza - wady i zalety

Prowadzenie biznesu nie musi opierać się na komercjalizacji własnego, genialnego biznesu. Od lat liczne firmy prześcigają się w przyciąganiu ambitnych przedsiębiorców ofertą franczyzową.

Cezary Szczepański 31.03.2021

Skuteczny biznes w handlu. Samodzielność czy franczyza

Skuteczny biznes w handlu. Samodzielność czy franczyza

W Polsce działa obecnie około 1200 marek franczyzowych. Pod ich szyldami funkcjonuje niemal 80 tys. punktów. Ich liczba stale rośnie, mimo że sytuacja w handlu jest niełatwa. Każda formuła ma swoje plusy i minusy.

Cezary Szczepański  27.09.2019