Rynki

Najlepsze polskie DEEPtechy. Superbohaterowie

Najlepsze polskie DEEPtechy. Superbohaterowie

Z połączenia trzech żywiołów – innowacji, technologii i biznesu – powstały one: startupy, które mogą sprawić, że wszystkim będzie żyło się lepiej. „Deeptech” pojawił się w gospodarczym słowniku relatywnie niedawno, ale już teraz napędza międzynarodowy przełom.

7 wskazówek, jak przeprowadzić proces powrotu pracowników do biura

7 wskazówek, jak przeprowadzić proces powrotu pracowników do biura

Po ponad roku od chwili, kiedy za sprawą pandemii pracownicy z dnia na dzień musieli przejść na pracę zdalną, nadszedł czas, gdy firmy zaczynają zachęcać pracowników do powrotu do biur. Czy pracownicy chcą rzeczywiście tego powrotu?

Kuba Dobroszek (oprac.) 12.07.2021
Polski Ład. Czy da się przed tym uciec?

Polski Ład. Czy da się przed tym uciec?

Nie ma jeszcze konkretnych ustaw i na razie możemy oceniać zmiany wprowadzone przez Polski Ład jedynie na podstawie informacji podawanych przez rząd, które są dawkowane, aby przesadnie nie irytować przedsiębiorców. Zapytaliśmy doradców podatkowych, co można zrobić, aby poprawić swoją sytuację, jeśli Polski Ład wejdzie w życie w takiej formie, w jakiej został zaprezentowany.

Raport: Ekspansja polskich firm. Go Poland!

Raport: Ekspansja polskich firm. Go Poland!

Kto by się spodziewał, że pomimo pandemii polski eksport nie tylko nie straci, ale wręcz zyska? Słaby złoty zachęca firmy do rozwoju za granicami. Jak się do tego przygotować?

Czas na zielone inwestycje. Debata My Company Polska

Czas na zielone inwestycje. Debata My Company Polska

To nie jest pytanie „czy?” ale „kiedy?”. Kiedy polskie firmy powinny ruszyć z „zielonymi inwestycjami”? Zdaniem uczestników debaty zorganizowanej przez My Company Polska, jak najszybciej.

Cezary Szczepański 11.05.2021
Co dalej na rynku nieruchomości? [KOMENTARZ]

Co dalej na rynku nieruchomości? [KOMENTARZ]

Rynek nieruchomości w Polsce, nawet pomimo pandemii, radzi sobie bardzo dobrze, jeśli chodzi zainteresowanie kupujących oraz cały czas jest uznawany za pewną i stabilną inwestycję. Czego możemy oczekiwać, jeśli chodzi o dalszy rozwój tego sektora? - pisze w komentarzu dla mycompanypolska.pl Raied Tanous, CEO Asbud Group.

Raport: Ekspansja polskich firm. Biznes bez granic

Raport: Ekspansja polskich firm. Biznes bez granic

W czasie pandemii ekspansja na rynki zagraniczne stała się dla wielu polskich firm nie tylko sposobem na przetrwanie, ale też szansą na dynamiczny rozwój. Poznajcie tych, którym w kryzysie udało się wypłynąć na szerokie wody.

Marcin Dzierżanowski 06.05.2021
Gigantyczne straty gastronomii. Jakie pomysły na przetrwanie mają dziś polscy restauratorzy?

Gigantyczne straty gastronomii. Jakie pomysły na przetrwanie mają dziś polscy restauratorzy?

Restauratorzy w pandemii przyjmują różne strategie na przetrwanie oraz dostosowanie się do nowych warunków prowadzenia biznesu. Jedne są ostre jak węgierska zupa rybacka halászlé, inne wymyślne jak przegrzebki z chorizo, a niektóre miękkie jak steki serwowane z wołowiny Kobe. Wszystkim, którzy je stosują przyświeca jednak wspólny cel i myśl: „Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą!”.

Wybierz swój marketplace i sprzedawaj globalnie

Wybierz swój marketplace i sprzedawaj globalnie

Udział platform marketplace odpowiada już za 58 proc. sprzedaży e-commerce i rośnie. Wejście z ofertą na rynki zagraniczne wymaga wiedzy o klientach, znajomości narzędzi, strategii promocyjnej oraz doskonałej obsługi.

Jak wygląda polski rynek gier planszowych? "Planszówki spełniają wręcz terapeutyczną rolę"

Jak wygląda polski rynek gier planszowych? "Planszówki spełniają wręcz terapeutyczną rolę"

Wydawcy gier planszowych w Polsce zgodnie twierdzą, że dawno nie mieli tak dobrego okresu. Popularność planszówek sukcesywnie rośnie od 10 lat, ale trend wystrzelił w trakcie pandemii. Wiele tytułów – zwłaszcza w pierwszych miesiącach epidemii – szybko się wyprzedało. Zresztą ku zaskoczeniu samych wydawców, którzy nie nadążali z dodrukami.

Kuba Dobroszek 22.04.2021
Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta

Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta

Sektor e-commerce to największy beneficjent rewolucji gospodarczej w czasie pandemii. Nic dziwnego, że walka na tym rynku jest coraz ostrzejsza. Już niebawem pierwsze firmy zaczną odpadać z wyścigu.

Cross-border e-commerce nie tylko dla dużych graczy

Cross-border e-commerce nie tylko dla dużych graczy

W Europie jest 800 tys. e-sklepów, a tylko 8 proc. sprzedaje w modelu cross-border. Jedna trzecia z nich chciałaby wejść na nowe rynki, ale ogranicza ich logistyka. Dostęp do niskich cen usług fulfillment czy możliwości zaoferowania dostawy na następny dzień były do tej pory domeną dużych, międzynarodowych sklepów internetowych. Jednak pojawił się nowy sposób na ekspansję zagraniczną.