Tylko u nas

Wynajem powierzchni handlowych. Nowe orzecznictwo, nowe wyzwania [ANALIZA]

Wynajem powierzchni handlowych. Nowe orzecznictwo, nowe wyzwania [ANALIZA]

Ostatnie 12 miesięcy przyniosło gruntowną zmianę w relacjach między najemcami a wynajmującymi powierzchnie handlową. Walka trwa a jednym z narzędzi stał się art. 3571 kodeksu cywilnego, czyli klauzula nadzwyczajnej zmiany stosunków. Analizę nowej sytuacji przygotowała Justyna Dereszyńska, Radca prawny, Senior Associate w kancelarii Squire Patton Boggs.

Justyna Dereszyńska, Radca prawny, Senior Associate w kancelarii Squire Patton Boggs 29.04.2021

Pomoc dla przedsiębiorców w Niemczech. Jak wygląda?

Pomoc dla przedsiębiorców w Niemczech. Jak wygląda?

Tylko i wyłącznie w 2021 roku niemiecki rząd chce wydać na pomoc przedsiębiorcom 65 mld euro. Sprawdziliśmy, czym różni się niemiecki program od polskich pomysłów na ratowanie biznesów.

Aleksandra Nykiel, prawnik, ECDP Group Berlin 23.04.2021
Polski fintech z dużymi wdrożeniami w bankach. "To dobry czas dla twórców innowacyjnych rozwiązań"

Polski fintech z dużymi wdrożeniami w bankach. "To dobry czas dla twórców innowacyjnych rozwiązań"

Digital Fingerprints skupia się przede wszystkim na cyberbezpieczeństwie, na zapewnieniu mechanizmów, które ochroni organizację przed fraudem, kradzieżą tożsamości czy phishingiem. Kluczowy jest rozwój sztucznej inteligencji, ponieważ nasze rozwiązania opierają się o machine learning - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Krzysztof Raczyński, CEO Digital Fingerprints.

Rekordowe inwestycje w branży EdTech. Jak startupy korzystają z nowych trendów

Rekordowe inwestycje w branży EdTech. Jak startupy korzystają z nowych trendów

W ubiegłym roku poziom inwestycji w technologie edukacyjne osiągnął rekordowy poziom 41 miliardów dolarów - to aż 10 razy więcej niż w 2014 roku. Zdaniem ekspertów wartość całego rynku e-learningowego osiągnie poziom 325 miliardów dolarów już w 2025 roku, a według Statista.com średni przychód w branży edukacji online wzrósł o przeszło 900 proc. w porównaniu do roku 2000.

FORDATA rozwija usługę w krajach bałtyckich. "Fintechy muszą umieć zapewnić "opiekę" nad danymi"

FORDATA rozwija usługę w krajach bałtyckich. "Fintechy muszą umieć zapewnić "opiekę" nad danymi"

Bezpieczeństwo czysto technologiczne to nie wszystko. Dostawca usługi musi wiedzieć, jak obchodzić się z informacjami klienta nie tylko w ramach świadczenia, ale całościowo, bo przetwarzanie informacji rozpoczyna się już w momencie, gdy klient odwiedza stronę internetową - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Aleksandra Prusator, Sales & Marketing Director w FORDATA.

Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta

Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta

Sektor e-commerce to największy beneficjent rewolucji gospodarczej w czasie pandemii. Nic dziwnego, że walka na tym rynku jest coraz ostrzejsza. Już niebawem pierwsze firmy zaczną odpadać z wyścigu.

Autenti podbija Europę. "Nasz cel to 100 mln elektronicznie podpisywanych dokumentów miesięcznie"

Autenti podbija Europę. "Nasz cel to 100 mln elektronicznie podpisywanych dokumentów miesięcznie"

Autenti to platforma do autoryzacji dokumentów i zawierania umów w Internecie. Zainteresowanie podpisem elektronicznym stale rośnie, więc również cele firmy stają się ambitniejsze. - Chcemy, żeby do 2025 roku miesięcznie podpisywano elektronicznie na platformie 100 mln dokumentów. Obecnie takich podpisów generujemy ok. 200 tys. - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Tomasz Plata, CMO Autenti.

Handel pójdzie na wojnę z rządem? "Poważnie myślimy o wystąpieniu na ścieżkę sądową" [TYLKO U NAS]

Handel pójdzie na wojnę z rządem? "Poważnie myślimy o wystąpieniu na ścieżkę sądową" [TYLKO U NAS]

Właściciele i zarządcy centrów handlowych poważnie myślą o wystąpieniu na ścieżkę sądową przeciwko skarbowi państwa. - To są decyzje należące do właścicieli poszczególnych spółek, które obecnie takie analizy prowadzą - powiedział w rozmowie z mycompanypolska.pl Krzysztof Poznański, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Co reklamują polscy sportowcy? Kontrakty reklamowe liczone są w milionach

Co reklamują polscy sportowcy? Kontrakty reklamowe liczone są w milionach

Świątek i Lewandowski to jedyne globalne marki sportowe pochodzące z Polski. Osiągnięcia Igi i Roberta bezpośrednio rzutują na sukcesy reklamowe i olbrzymie pieniądze. Cała reszta sportowców, poza naszymi skoczkami narciarskimi, gra już tylko w słabej powiatowej lidze. Choć czeka na swoje szanse i propozycje reklamowe.