DevSkiller zmienia się w SkillPanel. Co czeka klientów?

Założony w Warszawie DevSkiller to już nie tylko platforma do precyzyjnej umiejętności technicznych kandydatów - narzędzie umożliwia klientom również skuteczną rekrutację oraz budowanie, mierzenie i rozwijanie kompetencji w całej organizacji. - DevSkiller zawsze będzie częścią naszej historii, ale dziś nasza misja wykracza daleko poza ocenę kandydatów – podkreśla Jakub Kubryński, CEO SkillPanel. I dodaje: – SkillPanel odzwierciedla nasze szersze podejście: dostarczanie liderom HR i L&D wiedzy potrzebnej do zrozumienia, rozwijania i mobilizowania kompetencji w całych organizacjach. Ten rebranding to dopasowanie naszej tożsamości do tego, co faktycznie realizujemy.
Dlaczego teraz?
Jak przekonują przedstawiciele SkillPanel, rebranding następuje w kluczowym momencie dla liderów HR i L&D. W różnych branżach organizacje odchodzą od sztywnych opisów stanowisk na rzecz modeli opartych na kompetencjach, zapewniających elastyczność i odporność. Umiejętności stają się dziś nową walutą rynku pracy, pozwalając firmom szybko dostosowywać się do zmieniających się wymagań, a pracownikom rozwijać satysfakcjonujące ścieżki kariery. Według najnowszych badań branżowych, ponad 90 proc. menedżerów uważa podejście oparte na kompetencjach za klucz do przyszłości pracy. Wiele organizacji wciąż jednak nie ma narzędzi, by mierzyć, zarządzać i wykorzystywać kompetencje w szerokiej skali. - SkillPanel odpowiada na tę lukę. Nasza platforma daje liderom wgląd i inteligencję potrzebne do podejmowania decyzji kadrowych opartych na danych, łączenia kompetencji ze strategią i zapewnienia pracownikom przygotowania na przyszłość. To już nie jest opcja, to konieczność - podkreśla Kubryński.
Co czeka klientów?
Przejście z DevSkiller na SkillPanel ma być dla klientów całkowicie bezproblemowe, a wszystkie konta, integracje i umowy pozostaną bez zmian. 29 września 2025 r. użytkownicy zobaczą nową markę SkillPanel po zalogowaniu, lecz ich procesy, dane i niezawodność platformy pozostaną takie same. Nie zmienia się również zaangażowanie w innowacyjność i wysoką jakość obsługi.