Wirtualna rzeczywistość, realna wiedza

EHS VR
EHS VR, fot. materiały prasowe
Technologia VR (wirtualna rzeczywistość) to już nie tylko gry i rozrywka, ale też ważny element edukacji. W przyszłości szkolenia z goglami w roli głównej mogą się stać wręcz obowiązkowe.

Artur Kamiński, zawodowy strażak, od lat prowadził szkolenia z BHP. – Zawsze chciałem zabrać kursantów do prawdziwego pożaru, przećwiczyć z nimi ewakuację z płonącego obiektu czy pokazać, jak pomóc osobie nieprzytomnej bez oznak życia – opowiada. – W czasie tradycyjnych szkoleń nie było to możliwe. Jednak dzięki wirtualnej rzeczywistości (VR) wykonujemy więcej masaży serca i gasimy więcej pożarów niż nie jeden strażak podczas całej służby – tłumaczy. Kamiński to też współzałożyciel firmy EHS VR, która oferuje szkolenia BHP z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości. 

Joanna Jadach to z kolei współzałożycielka IDEACENTER, firmy szkoleniowej wykorzystującej VR do nauki kompetencji miękkich. – Moją wspólniczkę i mnie frustrował fakt, że w metodach edukacji biznesowej przez lata niewiele się zmieniło mimo rozwoju technologii. Stosowane podejścia, metody i techniki były jakby odporne na pojawiające się na rynku urządzenia i rozwiązania. Postanowiłyśmy to zmienić. Stworzyłyśmy VIREMOTM, czyli metodę szkoleniową, która pozwala uczyć się kompetencji miękkich poprzez ćwiczenie ich...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

My Company Polska wydanie 7/2021 (70)

Więcej możesz przeczytać w 7/2021 (70) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ