Carrefour Polska stawia na Foodsi. Paczki uratujesz w całej Polsce

– Carrefour Polska, realizując swoją strategię zrównoważonego rozwoju, od lat angażuje się w inicjatywy, których celem jest ograniczenie skali marnotrawstwa zasobów, w tym przede wszystkim marnowania żywności. Dzięki temu, w ciągu ostatniej dekady, udało nam się uratować w naszym kraju ponad 22 tys. ton jedzenia. Decyzja o rozszerzeniu współpracy z Foodsi to dla nas ważny krok i kontynuacja przyjętej strategii zmniejszania wpływu na środowisko – mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Rozwoju Sprzedaży w Carrefour Polska. I dodaje: - Rozszerzenie współpracy z Foodsi ma dla nas dodatkowy wymiar. Carrefour w Polsce od lat wspiera również małe polskie firmy i startupy, które wykorzystując technologię przyczyniają się do poprawy jakości życia Polaków. Foodsi jest doskonałym przykładem takiej firmy.
Współpraca partnerów rozpoczęła się w styczniu 2024 roku od pierwszych pilotaży. Dziś skala jest już ogólnopolska. Liczba sklepów systematycznie rośnie, a z nią liczba dostępnych paczek, przecenionych nawet o 70 proc. Wśród nich znaleźć można m.in.:
- produkty spożywcze (także BIO),
- warzywa i owoce,
- paczki wegetariańskie i wegańskie,
- kosmetyki damskie i męskie,
- artykuły do sprzątania,
- jedzenie dla zwierząt,
- rośliny i kwiaty ogrodowe.
– To nie jest kolejna kampania CSR, ale realne i mierzalne działania. Wierzymy, że dzięki takim partnerstwom niemarnowanie jedzenia może stać się nowym rynkowym standardem. Każdego dnia pracujemy nad tym razem z całym zespołem. Tym bardziej cieszy nas, że tak rozpoznawalna marka jak Carrefour zdecydowała się postawić na polski biznes – podsumowuje Mateusz Kowalczyk, założyciel i CEO Foodsi.