Marka Godna Zaufania
Totalizator Sportowy z tytułem Marka Godna Zaufania: Warto inicjować zmiany na lepsze
O tym, jak skutecznie budować zaufanie do marki o wieloletniej historii, czy da się osiągnąć synergię kanałów online i retail oraz w jaki sposób program lojalnościowy może wpłynąć na sukces aplikacji mobilnej, mówi Rafał Krzemień – prezes zarządu Totalizatora Sportowego.
BLIK zmienia zasady gry w płatnościach
W niespełna dekadę BLIK zrewolucjonizował rynek płatności, stając się nieodłącznym elementem codziennego zarządzania finansami.
Dolewanie oliwy do ognia, czyli 5 błędów w marketingu kryzysowym
Wpadki i wypadki to jedne z największych zagrożeń dla wizerunku firmy. Dlatego, jeśli się przydarzą, trzeba na nie odpowiednio zareagować. Niestety wiele firm nie radzi sobie w kryzysie i popełnia błędy, na które Marka Godna Zaufania pozwolić sobie nie może.
5 kroków do skutecznego wellbeingu
Firmy, które postawiły na wellbeing, mogą liczyć nie tylko na większą lojalność, zaangażowanie i motywację pracowników, ale także są postrzegane jako atrakcyjniejsze miejsca pracy. A to ułatwia pozyskiwanie nowych talentów i budowanie wizerunku Marki Godnej Zaufania.
Szlifowanie firmowych diamentów
Jak marki godne zaufania budują swoją pozycję rynkową, dbając o swoich pracowników – zdradzają eksperci. Zapraszamy na redakcyjną debatę „Szlifowanie firmowych diamentów” zorganizowaną przez miesięcznik „My Company Polska”.
Akcja edukacja, czyli 5 pomysłów na dzielenie się wiedzą
Nauka przez całe życie staje się znakiem naszych czasów. Świat pędzi do przodu, a ludzie, chcąc nie chcąc, muszą za nim nadążyć. Od pracowników wymaga to chęci ciągłego rozwoju i gotowości na zmiany, dla Marki Godnej Zaufania oznacza konieczność wsparcia załogi i interesariuszy w zdobywaniu nowych umiejętności. Pomocnym narzędziem jest tu budowanie w firmie kultury uczenia się i dzielenia się wiedzą. Jak się do tego zabrać? Oto najlepsze sposoby.
5 prostych pomysłów na wykorzystanie AI w biznesie
Cyfryzacja to wielka szansa dla firm. Dzięki niej mogą działać szybciej, efektywniej i taniej. I to praktycznie we wszystkich swoich obszarach. Nic więc dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na skorzystanie z jej dobrodziejstw. Marka godna zaufania musi jednak pamiętać o tym, by wdrażać nowoczesne rozwiązania w sposób celowy, transparentny, przemyślany, etyczny i zapewniający bezpieczeństwo. Każdy błąd może bowiem wpłynąć negatywnie na wizerunek marki.
Go green
Ekologia jest dzisiaj na topie. Firma, która nie ogłosi, że dostrzega problemy środowiska, ryzykuje utratą dobrego wizerunku, a tym samym odpływem klientów. Nie wystarczy już tylko mówić o ochronie środowiska, posadzić kilka drzew z okazji Dnia Ziemi czy przyjechać do pracy autobusem w Dniu Bez Samochodu.
Szukamy firm, którym przedsiębiorcy ufają najbardziej!
Wystartowała IX edycja badania Marka Godna Zaufania - projektu realizowanego przez My Company Polska. Weź udział w ankiecie i zdobądź bezpłatną prenumeratę naszego miesięcznika!
Cyberbezpieczeństwo – dobra inwestycja
Skuteczna ochrona przed cyberatakami to priorytet dla Marki Godnej Zaufania. I nie ma się czemu dziwić. Cyberataki to nie tylko straty finansowe, ale też wyrwa w wizerunku, której załatanie może potrwać lata. Ale nawet najlepsze i najdroższe zabezpieczenia nie pomogą, gdy zawiodą ludzie.
5 zasad cyfrowego rycerza
Cyfrowa odpowiedzialność biznesu to skuteczny atut firm w walce o zaufanie klientów. Wysokie technologie dla wielu stały się już codziennością w pracy. A ten trend będzie się tylko rozwijać.
5 zasad skutecznego employee advocacy
Promowanie marki przez pracowników to jedna z najskuteczniejszych strategii marketingowych. Pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwaniu nowych klientów i partnerów biznesowych.
Daj się zauważyć. Narzędzia HR przydatne w rekrutacji
Działy HR w firmach nie mają ostatnio łatwego życia. Nie dość, że muszą mierzyć się ze związanymi z rozwojem technologii zmianami na rynku pracy, to jeszcze walczyć o to, by przyciągnąć do firmy specjalistów, którzy z ową technologią sobie poradzą. Ratunkiem jest tu skuteczna rekrutacja. Jakich narzędzi HR trzeba użyć, by pozostać Marką Godną Zaufania i zakończyć ją sukcesem?
Zaufanie w świecie technologii
Cyfryzacja życia oznacza dla marek nie tylko korzyści, ale też wyzwania. By zasłużyć na miano Marka Godna Zaufania, trzeba wziąć odpowiedzialność za technologiczne przemiany i zarządzać nimi tak, by nie wpłynęły negatywnie na wizerunek marki.
Odpowiedzialność nie tylko za siebie
Zarówno wielkie, jak i małe przedsiębiorstwa, które chcą budować i utrzymać zaufanie klientów, muszą zwracać uwagę na wszystkie elementy swojej działalności. Po wybuchu pandemii COVID-19 i agresji Rosji na Ukrainę wielu przedsiębiorców, szukając nowych źródeł dostaw, musiało na nowo przyjrzeć się, czy ich nowi podwykonawcy, współpracownicy oraz źródła pozyskiwania towarów są godne zaufania.
5 filarów dobrej reputacji. Jak budować markę godną zaufania
Nie musisz być globalną korporacją, by stracić wizerunek w oczach klientów przez głupie błędy. Oto pięć fundamentów, na których powinieneś zbudować prawdziwą markę godną zaufania.
Wpadki i wypadki, czyli 7 zasad marketingu kryzysowego
Kryzysy wizerunkowe to jedno z największych zagrożeń dla bezpieczeństwa firmy. Czasem wystarczy jedna negatywna informacja, która rozniesie się niczym wirus po świecie, by budowana przez lata reputacja marki uległa zachwianiu. A to przekłada się od razu na utratę zaufania klientów, partnerów i wyniki finansowe firmy.
Szok czy zaufanie. Marka Godna Zaufania
Budowanie marki godnej zaufania to sztuka wyboru na wielu polach. Także, a może przede wszystkim, przekazów marketingowych kierowanych do klientów.
Różnią ich pomysły na biznes, łączy zaufanie!
Statuetki Marka Godna Zaufania 2023 rozdane. Już po raz ósmy Instytut Badawczy Kantar Polska na zlecenie naszej redakcji przeprowadził ankietę wśród przedsiębiorców i czytelników magazynu.
Sport równych szans
Wielkie i małe firmy widzą od lat, jaki potencjał ma sport, i inwestują ogromne pieniądze, by budować swoją markę. Nic też dziwnego, że reklamodawcy prześcigają się, by wykupować spoty reklamowe podczas transmisji z wielkich imprez sportowych. Ale żeby zdobyć serca (i portfele) kibiców, trzeba mądrze wybrać klub, dyscyplinę czy zawodnika, w którego warto zainwestować.
Radosław Woźniak o tytule Marki Godnej Zaufania dla EFL
Zaufanie buduje się przez dłuższy czas. Marka EFL istnieje w Polsce już ponad 30 lat, to z całą pewnością przemawia do konsumentów - mówi Radosław Woźniak, prezes zarządu EFL.
Uwaga! Zielona ściema. Greenwashing coraz częściej w strategiach firm
Słowo „ekologia” jest od lat odmieniane przez wszystkie przypadki, jednak nie zawsze oznacza prawdziwe działania. Jak budować zaufanie do marki i unikać zielonej ściemy?
Odpowiedzialność biznesu spoczywa w rękach technologii
Czy AI śni o elektronicznych fakturach?
Marka Godna Zaufania 2023. Znamy marki, którym ufają przedsiębiorcy
Zaufanie to wyzwanie! Na których markach polscy przedsiębiorcy mogą polegać? Z którymi najchętniej współpracują? Poznajmy 25 brandów, które cieszą się największym zaufaniem wśród przedsiębiorców. Tytuł Marka Godna Zaufania został przyznany już po raz ósmy.
BLIK. Ponad osiem lat rewolucji na rynku płatności mobilnych
Czy ktokolwiek w 2015 r., kiedy system płatności mobilnych BLIK zadebiutował na rynku, mógł przewidzieć, że w ciągu ośmiu lat zgromadzi 13,5 mln użytkowników realizujących ponad 4 mln transakcji dziennie?
Marka Godna Zaufania 2023. Wyniki badania
Zrozumienie potrzeb klienta to klucz do zbudowania marki godnej zaufania. Komu to się udało? Którym brandom polscy przedsiębiorcy ufają najbardziej? Przedstawiamy zwycięzców naszego corocznego badania.
Już 30 maja podczas uroczystej gali poznamy zwycięzców 8 edycji badania Marka Godna Zaufania
Zrozumienie potrzeb klienta to klucz do zbudowania marki godnej zaufania. Komu to się udało? Którym brandom polscy przedsiębiorcy w 2023 roku ufają najbardziej? W tegorocznej edycji projektu wyróżnione zostaną firmy w aż 25 nowych kategoriach.
3 wyzwania zrównoważonego rozwoju
Dobra strategia społecznej odpowiedzialności biznesu buduje wizerunek firmy. Jakie wyzwania trzeba koniecznie podjąć, by sprostać wymaganiom rynku, i o czym pamiętać, budując własne działania, podpowiada Paweł Patkowski, dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.
Czas ambasadorów w biznesie. Misja dyplomatyczna firmy w praktyce
Tworzenie marki godnej zaufania jest jak misja dyplomatyczna. Czasem odbywa się na bankiecie, czasem na barykadach. Dlatego tak ważne jest, by mieć skutecznych ambasadorów. Najlepiej w gronie swoich pracowników.
Sieci w sieci. Na czym polega cyberbezpieczeństwo
Codziennie wyspecjalizowane jednostki zajmujące się cyberbezpieczeństwem odnotowują na całym świecie dziesiątki poważnych ataków hakerów na wielkie koncerny i małe firmy. Oto krótki poradnik, jak nie dać się złowić w sieci cyberprzestępców w sieci.
ABC przedsiębiorcy. Cybernetyczny haczyk
Hakerzy zarzucają sieci i to znacznie częściej, niż ci się wydaje. Analitycy obliczyli, że średnio w każdym tygodniu dochodzi do niemal 1 tys. ataków na polskie firmy. Nie wszystkie są oczywiście udane, ale lepiej nie znaleźć się wśród pechowców, bo…
Zero waste w zarządzaniu. "To nowe podejście do wydawania pieniędzy"
Zmiany zachodzące we współczesnym świecie powodują, że zmienia się podejście do zarządzania i wydawania pieniędzy. Kolejne firmy wprowadzają zmiany, które możemy uznać za biznesowe zero waste.
Badanie Marka Godna Zaufania 2023. Polski biznes wskaże, którym markom ufa najbardziej
Nowe kategorie i nowa odsłona badania Marka Godna Zaufania – trwa coroczna ankieta, która wskaże marki godne zaufania. Głównym celem, tego realizowanego już po raz ósmy badania, jest poznanie opinii przedsiębiorców na temat najlepszych marek, produktów i usług skierowanych do biznesu.
ABC Przedsiębiorcy: Żonglowanie zasobami
Dynamika zmian rynkowych i technologicznych sprawia, że przedsiębiorcy coraz chętniej rezygnują z posiadania zasobów, na rzecz ich leasingowania i wynajmowania. Takie podejście pozwala na żonglowanie zasobami i elastyczne dopasowywanie się do potrzeb rynku.
ABC Przedsiębiorcy: jak nie rozmawiać o kłopotach finansowych firmy
Pandemia, wojna na Ukrainie, kryzys gospodarczy – tego nikt nie był w stanie przewidzieć. W konsekwencji wiele firm wpadło i zaczęło mieć problemy z terminowymi płatnościami. Jak rozmawiać o kłopotach finansowych – podpowiada Wojciech Przybył, członek zarządu EFL.