Moja firma

Budujemy interakcje

Budujemy interakcje

Rynek staje się coraz bardziej wymagający, a klienci coraz bardziej świadomi. To szansa dla firm, które oferują wysokiej jakości rozwiązania – mówi Miron Kłosiński, CEO Sunrise System.

Mądry lider nie boi się zmian

Mądry lider nie boi się zmian

– W dzisiejszym świecie liczy się przede wszystkim inteligencja adaptacyjna. Osoba o wysokim IA szybciej akceptuje zmiany, uczy się nowych rzeczy, zyskuje nowe kompetencje – mówi Bożena Leśniewska, wiceprezeska Orange Polska ds. rynku biznesowego.

ESG. Zielone raportowanie

ESG. Zielone raportowanie

W cyklu trzech artykułów chcemy przybliżyć czytelnikom ideę raportowania ESG, które staje się jednym z największych wyzwań biznesu. Na początek na warsztat bierzemy pierwszą literkę skrótu, czyli E (Environmental) symbolizującą czynniki środowiskowe.

Poradnik biznesowego przetrwania

Poradnik biznesowego przetrwania

„Nie możemy dopuścić do siebie myśli o zrezygnowaniu – pokusa byłaby zbyt silna”. To dewiza Jacka Pałkiewicza, którą podróżnik zawarł w książce „Syberia. Wyprawa na biegun zimna”. Teraz podobne wyzwanie staje przed polskimi przedsiębiorcami.

Compliance w młodej firmie i startupie? To szansa na płynne skalowanie wzrostu! [PORADNIK]

Compliance w młodej firmie i startupie? To szansa na płynne skalowanie wzrostu! [PORADNIK]

Słowo "compliance" może kojarzyć się z domeną korporacji. Nic bardziej mylnego - także początkujące firmy powinny poznać podstawowe zasady dotyczące tego obszaru, ale także i przygotować procedury. Bez tego szansa na osiągnięcie długofalowego sukcesu jest znacznie trudniejsza i dodatkowo obciążona dodatkowym ryzykiem - pisze ekspertka, Agnieszka Hajos-Iwańska.

Wojciech Hann, prezes BOŚ: Wojna w Ukrainie nie zatrzyma zielonej transformacji

Wojciech Hann, prezes BOŚ: Wojna w Ukrainie nie zatrzyma zielonej transformacji

Rosyjska agresja na Ukrainę i wywołany nią kryzys energetyczny zrodziły naturalne pytanie, czy w efekcie wydarzeń za naszą wschodnią granicą nie dojdzie do wywrócenia flagowego projektu Unii Europejskiej, jakim jest Zielony Ład. Ta nadzwyczajna sytuacja nie zmienia jednak optyki długoterminowej - pisze w specjalnym komentarzu Wojciech Hann, prezes zarządu Banku Ochrony Środowiska.

Wojciech Hann, prezes zarządu Banku Ochrony Środowiska (materiał partnera) 03.10.2022
Firmowy dekalog, czyli przegląd rynku benefitów pracowniczych

Firmowy dekalog, czyli przegląd rynku benefitów pracowniczych

Łowienie talentów jest trudne, ale jeszcze trudniejsze jest utrzymanie najlepszych pracowników w firmie. Pieniądze to czasem za mało, warto mądrze korzystać z możliwości, jakie dają benefity. Oto przegląd trendów w pozapłacowym motywowaniu pracowników.

Siła przyciągania, czyli miks stabilizacji i innowacji. Raport

Siła przyciągania, czyli miks stabilizacji i innowacji. Raport

Rano obowiązkowa kawa, potem trochę papierkowej roboty, jeszcze zdanie: „To nie do mnie, to do koleżanki” i o 16.15 można spokojnie iść do domu. Tak wielu z nas wyobraża sobie pracę „na państwowym”. Tymczasem dziś praca w instytucjach państwowych czy firmach należących do skarbu państwa ma z tym obrazem niewiele wspólnego.

Jak zapobiec bylejakości w e-biznesie

Jak zapobiec bylejakości w e-biznesie

Dziś, w czasach digitalizacji, chcemy wszystkiego „na już”. I o ile sprawdza się to w przypadku ekspresowych dostaw z e-sklepów do klientów, o tyle same sklepy, jeśli są wdrażane ad hoc, szybko tracą na jakości. Takie podejście – koniec końców – powoduje brak zamówień. Sam Guccio Gucci przyznał, że sukces zawdzięczał wysokiej jakości swojej pracy. Gucci znał tajemnicę sukcesu w e-commerce.

Fundament bezpiecznej firmy

Fundament bezpiecznej firmy

Zmień podejście do swojego biznesu – zamiast zastanawiać się, jak go chronić na wypadek różnych katastrof, przygotuj właściwy fundament odporny na wszelkie zawirowania.

Poradnik poławiacza pereł

Poradnik poławiacza pereł

Zdobycie i utrzymanie utalentowanych pracowników jest jak poławianie pereł. Wymaga dobrej organizacji, narzędzi i pomysłu. Jak łowić najlepszych zdradza Anna Mączka z Biura Pozyskiwania Talentów i Marki Pracodawcy BGK.

Kobieca strona Lidla

Kobieca strona Lidla

Lidl Polska to firma o prawdziwie kobiecym obliczu. No bo jak inaczej traktować fakt, że większość zatrudnionych stanowi płeć piękna? Anna, Agnieszka, Karolina, Edyta i Gracjana pracują na różnych stanowiskach, ale łączy je to, że praca w Lidlu to ich pasja. Podkreślają poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji, możliwość rozwoju, ale też łatwość w godzeniu macierzyństwa i życia rodzinnego z pracą.