Konkurs People Innovation – zgłoś swoje rozwiązanie i pokaż, jak zmieniasz HR!

People Innovation to ogólnopolski konkurs skierowany do firm i instytucji inwestujących w innowacje w obszarze szeroko pojętego HRu i kultury organizacyjnej. Jego celem jest promowanie najlepszych praktyk, inspirowanie środowiska HR oraz pokazanie, jak wygląda realna zmiana w zarządzaniu ludźmi – nie tylko w teorii, ale i w praktyce. Wyróżnione zostaną projekty, które:
- wprowadzają nową jakość w obszarze HR,
- odpowiadają na wyzwania współczesnego rynku pracy,
- wspierają rozwój ludzi i organizacji w sposób nowatorski.
Kto może zgłosić się do konkursu?
- Organizacje każdej wielkości – od startupów po duże korporacje i firmy produkcyjne,
- Zespoły HR, L&D, EB, CSR i inne jednostki zajmujące się obszarem People&Culture,
- Zarówno sektor prywatny, jak i publiczny.
Uroczyste ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się podczas konferencji People Innovation 2025 – jednego z najważniejszych wydarzeń w branży HR. W trakcie gali finałowej na scenie zaprezentuje się TOP 10 autorów najbardziej innowacyjnych projektów, wybranych przez jury konkursowe. To niepowtarzalna okazja, by zobaczyć najlepsze praktyki w działaniu, posłuchać twórców realnych zmian w HR i zainspirować się rozwiązaniami, które wyznaczają kierunki rozwoju całej branży. Na finalistów i laureatów czeka m.in. promocja w branżowych mediach, dostęp do sieci innowatorów HR, publikacja projektu w raporcie People Innovation oraz wartościowe nagrody!

Oprócz wystąpień konkursowych, nasza konferencja to także miejsce na prelekcje eksperckie. W tym roku na scenie pojawią się: Nicole Tomanek, Natalia Bogdan, Angelika Chimkowska oraz Lech Guzowski. Ponadto uczestnicy będa mogli zobaczyć pokaz hiszpańskiego livecookingu, w wykonaniu Adriana Stojewskiego. Podczas przerw uczestnicy będą mogli porozmawiać z partnerami konferencji, w strefie wystawców. A co na dzień dobry? Każdy uczestnik otrzyma podczas rejestracji Comfy Pack, którego zawartością będą klapki Kubota oraz skarpetki Moleke.
Bilety są do kupienia na stronie internetowej wydarzenia.