różnorodność

zobacz inne tematy
Równość płci i szklane pułapki

Równość płci i szklane pułapki

Przedsiębiorstwa dbające o równość płci osiągają wyższe przychody nawet o jedną czwartą. Mimo to kobiety ciągle napotykają na drodze swojej kariery wiele przeszkód. Dziś bierzemy na warsztat te najbardziej ukryte i najtrudniejsze do zidentyfikowania.

Moc tkwi w różnorodności

Moc tkwi w różnorodności

Kobiety faktoringu potrafią dzielnie walczyć o interesy całej branży, mają swój głos i naprawdę są słuchane – mówi Ewa Gawrońska-Micuń, członkini zarządu Bibby Financial Services.

TOP 10, czyli trendy ESG na 2024 rok

TOP 10, czyli trendy ESG na 2024 rok

Zrównoważony biznes to temat, o którym w nadchodzącym roku będzie coraz głośniej. To efekt nie tylko regulacji unijnych, ale też wzrastającej świadomości społecznej. „My Company Polska” pokazuje, jakie trendy w dziedzinie ESG będą obowiązywały w rozpoczynającym się 2024 r.

Nie ma różnorodności bez niepełnosprawności [WYWIAD]

Nie ma różnorodności bez niepełnosprawności [WYWIAD]

– Na świecie jest 1,3 mld osób z niepełnosprawnościami. To największa i najszybciej rosnąca mniejszość na świecie, dlatego biznes musi się z nią liczyć – przekonuje Agata Robińska, prezeska Fundacji TAKpełnosprawni.

Różnorodność postrzegamy jako atut [WYWIAD]

Różnorodność postrzegamy jako atut [WYWIAD]

Dzisiejszy biznes, pełen czarnych łabędzi i szarych nosorożców, wymaga od liderek i liderów łączenia bardzo różnych umiejętności. Ta trudna mieszanka często wychodzi lepiej kobietom – mówi Małgorzata Kasperska, wiceprezeska firmy Schneider Electric, odpowiedzialna za Polskę, Czechy, Słowację oraz Ukrainę.

Czas na neuroróżnorodność

Czas na neuroróżnorodność

Neuroróżnorodność to najnowszy trend w zarządzaniu, który właśnie szturmem wchodzi do Polski. Dziś już nie ma wątpliwości, że firmy, które rekrutują i dbają o neuroatypowych pracowników, zyskują przewagę konkurencyjną.

Inkluzywność się opłaca [WYWIAD]

Inkluzywność się opłaca [WYWIAD]

Biznes, który zamyka się na różnorodność, będzie miał kłopoty – przekonywali uczestnicy debaty, która odbyła się w trakcie gali Polskich Nagród Różnorodności.

Polskie Nagrody Różnorodności rozdane

Polskie Nagrody Różnorodności rozdane

Różnorodność w biznesie to klucz do przyszłości i sukcesu na rynku – mówił Grzegorz Sadowski, redaktor naczelny „My Company Polska”, w trakcie pierwszej gali Polskich Nagród Różnorodności, które przyznała nasza redakcja.

Nie bójmy się różnorodności

Nie bójmy się różnorodności

Różnorodność to siła, jednorodność to słabość. Kiedy słyszymy różne głosy, dowiadujemy się więcej o świecie. Kiedy wiemy więcej, możemy go bardziej zmieniać. To wszystko prawda (może dla niektórych truizm), jednak różnorodność cały czas – na poziomie jednostki – jest jedną z najtrudniejszych rzeczy do zaakceptowania.

Jak zarządzać firmą zróżnicowaną kulturowo

Jak zarządzać firmą zróżnicowaną kulturowo

Zarządzanie różnorodnością kulturową w firmie do niedawna nie zaprzątało głowy większości polskim menedżerom. Jednak to już przeszłość – dziś pracownicy z innych krajów w naszych organizacjach to codzienność. Nie tylko dzięki dużej liczbie Ukraińców.

Od różnorodności i włączania nie ma odwrotu. Debata My Company Polska

Od różnorodności i włączania nie ma odwrotu. Debata My Company Polska

„Jak stworzyć inkluzywną firmę” – na ten temat w trakcie debaty „My Company Polska” rozmawiali Małgorzata Skibińska, dyrektorka departamentu Personalnego Providenta; Agata Dziuba, Senior HR menedżerka w Amazon, i Dawid Wojtyczka, lider sieci pracowniczej Pride and Friends w State Street.

Kariery bariery, czyli osoba z niepełnosprawnością w pracy

Kariery bariery, czyli osoba z niepełnosprawnością w pracy

Robienie szczotek, skręcanie długopisów, klejenie kopert. Jeszcze 30 lat temu praca osób z niepełnosprawnością kojarzyła się z prostymi, nużącymi zajęciami. To już na szczęście przeszłość. Wciąż jednak istnieją mentalne bariery, które utrudniają włączenie tej grupy w rynek pracy.

Moc kobiecej energii

Moc kobiecej energii

Kobiece pierwiastki są w logistyce niezbędne - przekonują Jolanta Sawińska, dyrektor regionu, Raben Logistics Polska, Magdalena Szaroleta, dyrektor sprzedaży, Raben Transport, i Justyna Dobraś, dyrektor ds. dystrybucji międzynarodowej Fresh Logistics Polska z Gruby Raben.