Polskie Nagrody Różnorodności 2025 - nominacje

Polskie Nagrody Różnorodności 2025
Polskie Nagrody Różnorodności 2025 / Fot. materiały prasowe
Polskie Nagrody Różnorodności (Polish Diversity Awards 2025) to jedyne w Polsce wyróżnienia dla firm, organizacji i osób, które w swojej działalności promują różnorodność, równość i inkluzywność zarówno wewnątrz organizacji, jak i w otoczeniu biznesowym. Redakcja „My Company Polska” przyzna je już po raz trzeci.
ARTYKUŁ BEZPŁATNY

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 6/2025 (117)

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Zgłoszenia przyjmowaliśmy w sześciu kategoriach: Wiek, Niepełnosprawność, LGBT+, Płeć, Dialog międzykulturowy oraz Neuroróżnorodność. Spośród olbrzymiejliczby nadesłanych zgłoszeń redakcja wyłoniła 30 nominowanych. Zwycięzców wskaże kapituła, a wręczenie nagród odbędzie się na gali 5 czerwca.

WIEK

Dla firm wyróżniających się działaniami na rzecz inkluzywności wiekowej

1. Hochland Polska

Firma Hochland Polska powołała zespół roboczy Zarządzania Generacjami składający się z przedstawicieli różnych zakresów oraz różnych grup pokoleniowych. Prace rozpoczęły się od przeprowadzenia pogłębionych wywiadów z pracownikami reprezentującymi wszystkie pokolenia oraz sektory pracy (zakłady produkcyjne, administracja, sprzedaż). Zebrany materiał stał się podstawą do wyznaczenia kierunków prac zespołu i bazą wiedzy na temat potrzeb, także oczekiwań różnych grup pokoleń i wyzwań, które przed nimi stoją. Zespół Zarządzania Generacjami zorganizował też webinar dla pracowników, który przedstawił tematykę pokoleń. Kolejnym krokiem był warsztat dla menedżerów.

2. OLX

Marka OLX Praca zrealizowała kampanię „Zawód po 50-tce”, w której promowała pozycję silversów na rynku pracy. Poruszała ona temat stereotypów wobec pracowników 50+. Według raportu dotyczącego pokolenia 50+ na współczesnym rynku pracy przygotowanego na zlecenie OLX Praca, co trzeci ankietowany uważa, że osoby 50+ oczekują wyższych zarobków i niechętnie poszerzają zakres swoich obowiązków. Panuje też przekonanie, że takie osoby trudniej dopasowują się do zespołu i nie budują relacji z innymi pracownikami. Te stereotypy powodują, że osoby należące grupy 50+ boją się zmienić pracę, często są też odrzucane w procesie rekrutacyjnym. Kampania miała na celu obalenie tych uprzedzeń, zwrócenie uwagi na wartość silversów oraz rozpoczęcie dyskusji o ich miejscu na rynku pracy.

3. SeniorApp

SeniorApp to łódzki startup założony w 2020 r. przez Przemysława Mroczka i Igora Marczaka. Stworzyli oni platformę o tej samej nazwie. Rozwiązanie dostarcza usługi sąsiedzkie dla seniorów. Za jego pośrednictwem można skojarzyć zainteresowanego z usługami w zakresie opieki, usług porządkowych, medycznych i edukacyjnych. SeniorApp co roku przeprowadza też bada- nie potrzeb wśród społeczności seniorów. Ale proponowane na platformie rozwiązania przeznaczone są nie tylko dla osób starszych. Pomoc w aplikacji znajdą osoby poszukujące wsparcia niezależnie od wieku, co również przyczynia się do wzrostu jej popularności. 

4. Silver TV

Interaktywna telewizja internetowa adresowana do widzów po 50. roku życia. Silver TV dostępna jest w mediach społecznościowych, na stronie www oraz aplikacjach mobilnych. Kanał, którego pomysło- dawczynią jest Beata Borucka (znana jako Mądra Babcia), działa od jesieni 2020 r. Ze stacją współpracują także telewizyjne gwiazdy, m.in. Monika Richardson, Norbi czy Paweł Blajer. Kanał zasubskrybowało ponad 175 tys. użytkowników platformy YouTube, a filmy umieszczone na kanale wyświetlono 40 mln razy. 

5. Vivid Mind

Stworzony przez Juliusza Donajskiego startup Vivid Mind proponuje innowacyjne narzędzie do diagnozowania chorób demencyjnych, w szczególności alzheimera. Aplikacja Memeo Health wykorzystuje analizę dźwięku, aby wykrywać subtelne zmiany w zdolnościach poznawczych pacjentów. Potrzebny jest jedynie smartfon i próbka głosu o długości 6 sek. Skuteczność diagnozy wynosi 80 proc. Dzięki narzędziu możliwe jest wczesne wykrycie i monitorowanie chorób demencyjnych, co może znacznie poprawić jakość życia pacjentów i ich rodzin. 

NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ 

Za działania na rzecz włączenia w rynek pracy osób z niepełnosprawnościami, a także ich integracji w społeczeństwie 

1. Blumil 

Twórcą projektu Blumil jest Miłosz Krawczyk, który po wypadku samochodowym porusza się na wózku. Chciał pozostać aktywny, jednak ciężki i nieporęczny sprzęt ograniczał jego swobodę i niezależność. Stworzył więc pojazd, który pozwala w łatwy sposób poruszać się w niemalże każdym terenie, jest poręczny w transporcie i intuicyjny w obsłudze. Przełomowe w projekcie jest odejście od koncepcji czterech kółek, która do tej pory była podstawą wszelkich pojazdów przeznaczonych dla osób o ograniczonej mobilności, na rzecz dwóch kół i pionowej konstrukcji umożliwiającej lepszą sterowalność i pokonywanie wzniesień. 

2. Grupa LUXMED 

Grupa LUXMED umożliwia osobom głuchym lub słabosłyszącym korzystanie z pomocy tłumacza języka migowego online. Z usługi można skorzystać bezpłatnie, skanując kod QR z naklejki znajdującej się w strefie recepcji placówki lub zgłaszając się do dowolnego pracownika recepcji. Pracownik, za pośrednictwem telefonu z kamerą, połączy się z tłumaczem języka migowego. Rozwiązanie jest też dostępne dla lekarza umówionej konsultacji. Usługa nie wymaga wcześniejszego umawiania terminu rozmowy. Z tłumacza można także skorzystać w domu. Wystarczy sprzęt wyposażony w kamerę oraz podłączenie do internetu. Obecnie z tłumacza języka migowego online korzysta miesięcznie średnio ponad 100 pacjentów z całej Polski. 

3. Lidl Polska 

Lidl Polska ufundował zakup psów asystujących osobom niewidomym oraz ich szkolenie. Psi asystenci zostali bezpłatnie przekazani beneficjentom Fundacji na rzecz Osób Niewidomych „Labrador – Pies Przewodnik”. Firma pokryła także koszt specjalistycznych uprzęży, egzaminów oraz certyfikatów. Ponadto w systemie Talent Management dostępny jest kurs dla pracowników „Obsługa klienta z psem asystującym”. Uczy on, jak postępować z klientem w towarzystwie psa przewodnika. Szkolenie składa się z filmików ze scenkami sytuacyjnymi, ćwiczeń, a także z materiałów edukacyjnych takich jak: „Kim jest pies asystujący”, „Rodzaje psów asystujących”, „Co potrafi i w czym pomaga pies asystujący”, „Jak zachować się przy kliencie z psem asystującym”, „Pieski savoire vivre, czyli jak ułatwić pracę psu”. 

4. PKP Intercity 

PKP Intercity wprowadza wielofunkcyjne wagony COMBO podnoszące dostępność podróży pociągami dla osób z niepełnosprawnościami. Znajduje się w nich specjalny przedział, w którym zamontowane są dwa pełnowymiarowe fotele, przygotowano też miejsca na wózki inwalidzkie, które wyposażono w trójpunktowe pasy bezpieczeństwa, przyciski SOS, panele sterowania oświetleniem i klimatyzacją oraz stoliki. Bezpieczny wjazd na pokład umożliwia specjalna rampa, a sprawne porusza- nie się wewnątrz - automatyczne drzwi przedziałowe oraz bezprogowe podłogi. Wszystkie piktogramy są przetłumaczone na język Braille’a. Pojazdy mają również kontrastowe drzwi wejściowe, klamki, poręcze i przyciski, umieszczone na wysokości odpowiedniej dla osób poruszających się na wózkach. Ponadto spółka wyszkoliła liczną grupę konduktorów do obsługi pasażera z niepełnosprawnością. 

5. Polpharma 

Największa polska firma farmaceutyczna udostępnia ulotki leków w formie dźwiękowej poprzez system Ulotka Audio firmy MEDsynC pod bezpłatnym numerem telefonu. System został opracowany w ścisłej współpracy z Polskim Związkiem Niewidomych i uzyskał jego rekomendację jako produkt przyjazny dla osób z dysfunkcjami wzroku. Dzięki Ulotce Audio można szybko, bezpiecznie i bezpłatnie dotrzeć do informacji o wybranym leku. System infolinii jest prosty w obsłudze, daje możliwość korzystania z niego bez konieczności udziału osób trzecich. 

PŁEĆ 

Za wyrównywanie szans osób różnych płci w biznesie i społeczeństwie 

1. ING Bank Śląski 

ING Bank Śląski stworzył kompleksowy program wspierający osoby przebywające na długich urlopach i wracające do pracy po długiej nieobecności związanej z rodzicielstwem. Program zapewnia współpracownikom poczucie więzi z firmą i wsparcie nieobecnych pracowników i pracowniczek przed, w trakcie i po urlopie, a także włączenie ich w ważne wydarzenia w życiu firmy takie jak podwyżki. Dzięki programowi firma odnotowała wysoki współczynnik powrotów po zakończonych urlopach. 

2. Bank BNP Paribas 

Bank PNP Paribas realizuje kampanię marketingową „Wystarczy słowo”, promującą feminatywy, których używanie pomaga walczyć ze stereotypami i sprzyja wyrównywaniu szans pomiędzy płciami. Celem kampanii jest wywołanie szerokiej dyskusji o tym, jak ważne jest stosowanie żeńskich form gramatycznych nazw zawodów i funkcji, a w efekcie – przełamanie barier w stosowaniu żeńskich form. Kampanii towarzyszyło badanie pokazujące, jak stosowanie męskich lub neutralnych rodzajowo nazw zawodów zmienia postrzeganie przedstawicieli tych profesji.

3. L’Oréal 

Program L’Oréal-UNESCO Dla Kobiet i Nauki w tym roku obchodzi 25-lecie! Inicjatywa wspiera młode badaczki, które już na początku swojej kariery mierzą się z wyzwaniami takimi jak łączenie pracy naukowej z życiem rodzinnym, brak wiary w swoje możliwości czy ograniczone fundusze na badania. Celem jest promowanie osiągnięć naukowych utalentowanych badaczek, zachęcanie ich do kontynuacji prac zmierzających do rozwoju nauki oraz udzielenie wsparcia finansowego. Stypendia są przyznawane w trzech kategoriach: magistranckiej, doktoranckiej oraz habilitacyjnej. W ciągu 25 lat trwania programu w Polsce wyróżnienie otrzymało już 129 uzdolnionych badaczek. 

4. PZU Zdrowie

Po raz pierwszy nominację w kategorii Płeć zdecydowaliśmy się przyznać programowi skierowanemu do mężczyzn. Celem zorganizowanej przez PZU Zdrowie kampanii #dlaKOLEGIpytam było zwiększenie świadomości na temat męskiego zdrowia i zachęcenie mężczyzn do regularnych badań profilaktycznych. Na stronie internetowej udostępniono filmy Q&A z ekspertami – urologiem i psychologiem – a także artykuły i infografiki, które odpowiadały na najczęściej zadawane pytania. W kampanii wykorzystano nowoczesne dzieła sztuki stworzone za pomocą AI, które nawiązywały do klasycznych dzieł sztuki.

5. Sophia Health 

Stworzony przez Kasię Wierzbowską star- tup Sophia Health skutecznie wykorzystuje potencjał pracodawców w trosce o zdrowie pracowników. Zwłaszcza kobiet, które często zapominają zadbać o siebie, koncentrując się na zdrowiu swoich bliskich. Startup buduje świadomość pracodawców w zakresie benefitów zdrowotnych, wykorzystując to, że w ostatnich latach dla biznesu dbanie o zdrowie pracowników stało się nie tylko narzędziem troski, ale także sposobem przyciągania talentów. 

LGBT+ 

Za działania na rzecz stworzenia miejsca pracy przyjaznego osobom LGBT+, a także takiej zmiany społecznej, która dąży do poprawy położenia osób nieheteronormatywnych w społeczeństwie 

1. AstraZeneca 

Działająca w AstraZeneca grupa AZ Pride Poland zajmuje się wspieraniem praw i integracji osób LGBTQ+ zarówno w organizacji, jak i poza nią. W czerwcu 2024 r., we współpracy z Infarmą - Związkiem Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych zorganizowała wydarzenie „Queer Health. Różnorodność w badaniach i opiece zdrowotnej”. Zgromadziło ono praktyków branżowych, pracowników ochrony zdrowia, pacjentów queer, sojuszników i ekspertów. W jego trakcie omawiano kluczowe kwestie i wyzwania związane z włączeniem aspektów płci i tożsamości w badania kliniczne i opiekę zdrowotną nad społecznością LGBTQ+ poprzez wykłady, panele dyskusyjne i warsztaty. 

2. AXA XL 

Wprowadzony przed dwoma laty program wsparcia zdrowotnego „AXA We Care” uwzględnia tęczowe rodziny. Jego kluczowe elementy to ośmiotygodniowy płatny urlop rodzicielski dla par jednopłciowych, dodatkowy urlop opiekuńczy dla pracowników opiekujących się bliskimi oraz dodatkowy płatny urlop dla rodziców w trakcie proce- dury in vitro. Pracownicy LGBT+, ich partnerzy i rodziny mają dostęp do wszystkich świadczeń, w tym ubezpieczeń zdrowotnych i na życie. Firma przeprowadziła także szkolenie dla zespołu HR i menedżerów dotyczące osób transpłciowych i niebinarnych, które składało się z dwóch bloków: zrozumienia transpłciowości oraz zarządzania różnorodnością w procesach HR. AXA XL wprowadziła wsparcie dla osób transpłciowych, umożliwiając m.in. używanie nowego imienia i identyfikatora. 

3. KMA Kancelaria Adwokacko-Radcowska 

Kancelaria prawna specjalizującą się w ochronie praw osób LGBT+. W profesjonalny sposób dba o bezpieczeństwo prawne par tej samej płci, które chcą zabezpieczyć swoją sytuację prawną, również na wypadek śmierci. Zapewnia też pomoc prawną w zabezpieczeniu sytuacji prawnej dzieci urodzonych w rodzinach LGBT+ dzięki wykorzystaniu in vitro i macierzyństwu zastępczemu, wspiera osoby doświadczające dyskryminacji ze względu na orientację seksualną lub tożsamość płciową, a także reprezentuje osoby transpłciowe w sprawach uzgodnienia płci. Kancelaria dba także o bezpieczeństwo podatkowe par tej samej płci, ponadto reprezentuje osoby LGBT+ we wszelkiego rodzaju postępowaniach dotyczących życia rodzinnego, w tym w sprawach rozwodowych, o ustalenie pieczy nad dziećmi oraz kontakty z nimi, podziału majątku czy spraw dotyczących alimentów. 

4. Sephora Polska 

Sephora Polska to organizator wzmacniających warsztatów makijażowych Classes for Confidence dla osób transpłciowych. Prowadzą je profesjonalistki i profesjonaliści z Sephora makeup team, którzy tworzą przestrzeń, w której osoby uczestniczące mogą zdobywać wiedzę, rozwijać umiejętności i poczuć się pewniej w wyrażaniu siebie. Celem warsztatów jest też wspieranie integracji osób transpłciowych i budowanie pewności siebie. 

5. Where is willy 

Ksawery Kondrat, twórca startupu Where is willy, jest transpłciowym mężczyzną, który w 2022 r. stworzył markę będącą odpowiedzią na potrzeby osób decydujących się na tranzycję. Sam mówi, że jej powstanie to efekt miesięcy nauki, zbierania doświadczenia, setek błędów i tysięcy prób podsyca- nych osobistą dysforią płciową. Internetowy sklep LGBTQIA+ oferuje starannie dobrane produkty dla osób transpłciowych, a także zapewnia dyskretną wysyłkę, pełne wsparcie i szacunek dla tożsamości. W ofercie jest też książka „Mężczyzna Rozczłonkowany”, będąca przewodnikiem po tranzycyjnym szlaku.

DIALOG MIĘDZYKULTUROWY 

Za działania na rzecz integracji pracowników różnych kultur i narodowości, a także poprawy położenia mniejszości kulturowych, etnicznych i wyznaniowych w społeczeństwie 

1. Czec 

Po raz pierwszy w historii Polskich Nagród Różnorodności nominację otrzymuje firma, która promuje dialog międzykulturowy dotyczący nie płaszczyzny międzynarodowej, lecz regionalnej. Firma Czec od blisko dwóch dekad aktywnie działa na rzecz tożsamości Pomorza, ze szczególnym uwzględnieniem takich obszarów jak Kaszuby, Kociewie, Żuławy oraz inne mniejsze społeczności pomorskie. Jej działalność obejmuje projekty edukacyjne, kulturalne i społeczne służące budowaniu mostów pomiędzy różnorodnymi kulturami obecnymi w regionie. W ramach firmy realizowane są liczne inicjatywy od warsztatów językowych i artystycznych poprzez spotkania autorskie aż po publikacje książkowe i edukacyjne. Ważnym aspektem działań jest także projektowanie i promocja polskiego etnodesignu. 

2. Forvia 

Dla globalnego lidera branży motoryzacyjnej dialog międzykulturowy to codzienna praktyka. Także Forvia w Polsce funkcjonuje w globalnym ekosystemie, gdzie na co dzień spotykają się różne perspektywy, języki i style komunikacji. Aby umożliwić budowanie relacji opartych na szacunku i zrozumieniu, opracowano Kodeks Dobrej Komunikacji, który pomaga budować wspólne standardy empatycznej i inkluzywnej komunikacji, uwzględniającej różnice kulturowe i językowe. Firma organizuje też szkolenia z nieświadomych uprzedzeń oraz warsztaty dla liderów dotyczące zarządzania zespołami międzynarodowymi. 

3. HP Inc Polska 

Digital Equity Accelerator to program firmy HP Inc. i Fundacji, której celem jest przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na świecie. Ma też swoją polską edycję. Jest jednym ze sposobów, w jaki HP realizuje swój cel zapewnienia do 2030 r. równości cyfrowej dla 150 mln ludzi. W ciągu trzech lat Digital Equity Accelerator pomógł już 17 organizacjom z sześciu krajów, zwiększając ich zasięg o 9,1 mln osób. W ubiegłym roku w gronie laureatów tego globalnego programu znalazły się cztery polskie organizacje non profit. Dzięki wsparciu HP Inc. i Fundacji HP rozwijają one nowoczesne technologie i inicjatywy edukacyjne, pomagając tysiącom osób zyskać dostęp do cyfrowego świata. 

4. Karma Crew

Białoruski bar w arkadach Mostu Poniatowskiego, który właściciel Gleb Kovalev „przeniósł” ze Wschodu do Warszawy po napaści Rosji na Ukrainę. Początkowo „Karma” działała w Mińsku, później w Kijowie, obecnie funkcjonuje w stolicy Polski. Odbywają się tu antyfaszystowskie imprezy benefitowe, wydarzenia tatuatorskie i pop-upy z wegańską kuchnią. Karma to oaza artystów, hipsterów i decydentów ze Wschodu. Łączy funkcje baru, niezależnego domu kultury i miejsca spotkań dysydentów i aktywistów. 

5. Nordea 

Największa skandynawska instytucja finansowa słynie z tego, że zatrudnia przedstawicieli wielu narodowości. Dla Nordei to okazja do organizowania regularnych spotkań promujących dialog międzykulturowy i świadomość różnic pomiędzy kulturami. Przykładem są obchody Diwali, hinduistycznego święta światła, zorganizowane w Łodzi, Warszawie i Gdyni. Celem jest nie tylko tworzenie inkluzywnego miejsca pracy dla pracowników z Indii i umożliwienie im celebracji własnej tradycji, ale szerzej - przybliżenie wszystkim pracownikom kultury Indii. W inicjatywie wzięło aktywny udział ok. 500 osób. 

NEURORÓŻNORODNOŚĆ 

Za działania na rzecz włączenia osób neuroróżnorodnych na rynku pracy, a także ich integracji w społeczeństwie 

1. EY Polska

Należący do „wielkiej czwórki” międzynarodowy koncern świadczący profesjonalne usługi doradcze i audytorskie EY w Polsce, w pięć lat od pierwszej tego typu inicjatywy na świecie z USA, także w naszym kraju stworzył EY Neurodiversity Center of Excellence. To akcelerator innowacji skoncentrowany na świadczeniu usług z zakresu nowych technologii w takich sektorach, jak m.in. sztuczna inteligencja i automatyzacja, blockchain, data science czy cyberbezpieczeństwo. Wspiera on osoby neuroróżnorodne, umożliwiając im reali- zację drzemiącego w nich potencjału. EY został też partnerem e-booka „Neuroróżnorodność w miejscu pracy”przygotowanego wspólnie z Atypiką – fundacją dla neurokultury.

2. LeanTrix 

Wrocławska firma LeanTrix działa na styku doradztwa, szkoleń i technologii, oferując kompleksowe wsparcie dla przedsiębiorstw w standaryzacji pracy, rozwoju kompetencji pracowników oraz ciągłego doskonalenia procesów. Zorganizowała konkurs na opracowanie algorytmu Lean przystosowanego do pracy z osobami w spektrum autyzmu przy wykonywaniu konkretnych zadań. Dzięki temu powstały praktyczne rozwiązania, które mogą realnie wspierać proces terapii i przysposobienia zawodowego osób neuroróżnorodnych. 

3. NeuroBooster 

NeuroBooster to platforma rekrutacyjna, która łączy neuroróżnorodnych kandydatów i kandydatki z pracodawcami chcącymi wejść na drogę neuroinkluzji. Neuroatypowy team twórców projektu zintegrował interdyscyplinarną wiedzę ekspercką, wyniki własnych półrocznych badań rynkowo-naukowych oraz osobiste doświadczenia na rynku pracy. Każdy pracodawca zarejestrowany na platformie pokazuje poziom otwarcia na procesy i działania neuroinkluzywne. Jednocześnie każda osoba poszukująca pracy ma profil, który umożliwia pokazanie zarówno tego, co wzmacnia jej potencjał poznawczy, kreatywność czy produktywność (neurboostery), jak i co ją obniża (neuroblockery) 

4. Skanska i Workplace 

Spółka biurowa Skanska i firma projektowo-badawcza przygotowała publikację „Neuroróżnorodni w biurze”, która uczy, jak zadbać o miejsce pracy przyjazne dla osób neuroróżnorodnych. Pionierska publikacja doradza m.in., jak zaprojektować neuroinkluzywne biuro, w którym wszyscy mogą być efektywni i mieć taki sam komfort pracy. Porządkuje też wiedzę na temat neuroróżnorodności oraz dostarcza praktycznych wskazówek o tym, jak wspierać osoby neuroatypowe w środowiskach pracy poprzez poprawę warunków przestrzennych. Można go bezpłatnie pobrać na stronie internetowej firmy Skanska. 

5. UBS 

W ramach działającej w UBS sieci pracowniczej Ability powstała grupa robocza ds. neuroróżnorodności. Zorganizowała ona zewnętrzny audyt miejsca pracy, procesów i narzędzi, który koncentrował się na inkluzji neuroróżnorodności, co zaowocowało wdrożeniem szeregu ulepszeń w celu dalszego wspierania kultury inkluzji i podnoszenia świadomości. Udało się m.in. utworzyć specjalne ciche pokoje do uspokajania i koncentracji oraz wdrożenie cichych stref pracy z ograniczonym oświetleniem. Sieć prowadzi też dwumiesięczne sesje „Neuro-Coffee Corner” służące bardziej nieformalnej wymianie doświadczeń i budowaniu społeczności.

- - -

Laureatów wyłoni kapituła w składzie: 

dr Anna Kieszkowska-Grudny– pomysłodawczyni i dyrektorka programowa biznesowych studiów podyplomowych Akademia Przywództwa Kobiet; 

Yga Kostrzewa – społeczniczka działająca na rzecz społeczności LGBT+ i ruchu feministycznego 

Ewa Pawłowska – prezeska Stowarzyszenia Integracja 

Marzena Rudnicka – prezeska Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej 

Aleksandra Ulka – ekspertka DEI w Diversity Hub, specjalistka od neuroróżnorodności 

Marzena Strzelczak – doradczyni ds. DEI zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu odpowiadająca m.in. za rozwój Karty Różnorodności w Polsce 

prof. Łukasz Arendt – koordynator projektu „Model aktywizacji zawodowej obywateli Ukrainy” realizowanego przez Konfederację Lewiatan. 

W skład kapituły wchodzą także Grzegorz Sadowski – redaktor naczelny „My Company Polska” oraz Marcin Dzierżanowski – redaktor prowadzący. 

Zwycięzców poznamy na gali 5 czerwca 2025 r.

My Company Polska wydanie 6/2025 (117)

Więcej możesz przeczytać w 6/2025 (117) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ