Rynki

Drugie życie winyli

Drugie życie winyli

Sprzedaż płyt winylowych gwałtownie rośnie na całym świecie. Napędza ją moda i tęsknota za „prawdziwym życiem”, za „fizycznością” i szczególnym czarem, których w czasach wirtualnej muzyki i internetowych znajomości najwyraźniej ludziom brakuje.

Marek Szymaniak 20.10.2015
Przez żołądek do muskułów

Przez żołądek do muskułów

Kto nie pragnąłby wyglądać jak Demi Moore czy Arnold Schwarzenegger w swoich najlepszych czasach? Wielu chciałoby przynajmniej zrzucić brzuch. Niewielka spółka Brzezińscy stara się spełniać te marzenia, a przy tym potrafi dotrzeć z przekazem i ofertą do niemal każdego Polaka.

Od freemium do premium

Od freemium do premium

Jeśli masz internetowy startup, tworzysz aplikacje na smartfony, a może chcesz przetestować swoją usługę lub produkt na możliwie największej grupie użytkowników – przyjrzyj się freemium.

Nauczyciel chce być atrakcyjny

Nauczyciel chce być atrakcyjny

E-learning języków obcych łączy trzy charakterystyczne zjawiska współczesności: nowe technologie, nowy styl życia i dążenie do globalnej komunikacji. W Polsce liderem tej dynamicznej branży jest Funmedia.

Most z fabryki – komu, komu?

Most z fabryki – komu, komu?

W Polsce mamy nowatorskie, jak na Europę, mosty „prosto z fabryki”. Na razie jest ich niewiele, ale zaangażowane w to spółki poznały innowacyjne technologie, co pomaga im zwiększać sprzedaż. Ta jednak skoczyłaby dużo bardziej, gdyby mosty miały profesjonalną promocję.

Karolina Prewęcka 19.09.2015
Z dyskontami można konkurować

Z dyskontami można konkurować

W zalewie Biedronek i Lidlów drobni handlowcy toną i znikają. Niektórzy jednak płyną, jak nie kraulem, to motylkiem. Ściganie się z dyskontami na ceny i zasięg nie wchodzi w rachubę, lecz jeśli ktoś ma dobre pomysły i wsłuchuje się w głos klienta, jest dl