Reklama

Rynki

Reklama
Raport: Ekspansja polskich firm. Go Poland!

Raport: Ekspansja polskich firm. Go Poland!

Kto by się spodziewał, że pomimo pandemii polski eksport nie tylko nie straci, ale wręcz zyska? Słaby złoty zachęca firmy do rozwoju za granicami. Jak się do tego przygotować?

Czas na zielone inwestycje. Debata My Company Polska

Czas na zielone inwestycje. Debata My Company Polska

To nie jest pytanie „czy?” ale „kiedy?”. Kiedy polskie firmy powinny ruszyć z „zielonymi inwestycjami”? Zdaniem uczestników debaty zorganizowanej przez My Company Polska, jak najszybciej.

Co dalej na rynku nieruchomości? [KOMENTARZ]

Co dalej na rynku nieruchomości? [KOMENTARZ]

Rynek nieruchomości w Polsce, nawet pomimo pandemii, radzi sobie bardzo dobrze, jeśli chodzi zainteresowanie kupujących oraz cały czas jest uznawany za pewną i stabilną inwestycję. Czego możemy oczekiwać, jeśli chodzi o dalszy rozwój tego sektora? - pisze w komentarzu dla mycompanypolska.pl Raied Tanous, CEO Asbud Group.

Reklama
Raport: Ekspansja polskich firm. Biznes bez granic

Raport: Ekspansja polskich firm. Biznes bez granic

W czasie pandemii ekspansja na rynki zagraniczne stała się dla wielu polskich firm nie tylko sposobem na przetrwanie, ale też szansą na dynamiczny rozwój. Poznajcie tych, którym w kryzysie udało się wypłynąć na szerokie wody.

Gigantyczne straty gastronomii. Jakie pomysły na przetrwanie mają dziś polscy restauratorzy?

Gigantyczne straty gastronomii. Jakie pomysły na przetrwanie mają dziś polscy restauratorzy?

Restauratorzy w pandemii przyjmują różne strategie na przetrwanie oraz dostosowanie się do nowych warunków prowadzenia biznesu. Jedne są ostre jak węgierska zupa rybacka halászlé, inne wymyślne jak przegrzebki z chorizo, a niektóre miękkie jak steki serwowane z wołowiny Kobe. Wszystkim, którzy je stosują przyświeca jednak wspólny cel i myśl: „Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą!”.

Reklama
Wybierz swój marketplace i sprzedawaj globalnie

Wybierz swój marketplace i sprzedawaj globalnie

Udział platform marketplace odpowiada już za 58 proc. sprzedaży e-commerce i rośnie. Wejście z ofertą na rynki zagraniczne wymaga wiedzy o klientach, znajomości narzędzi, strategii promocyjnej oraz doskonałej obsługi.

Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta

Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta

Sektor e-commerce to największy beneficjent rewolucji gospodarczej w czasie pandemii. Nic dziwnego, że walka na tym rynku jest coraz ostrzejsza. Już niebawem pierwsze firmy zaczną odpadać z wyścigu.

Cross-border e-commerce nie tylko dla dużych graczy

Cross-border e-commerce nie tylko dla dużych graczy

W Europie jest 800 tys. e-sklepów, a tylko 8 proc. sprzedaje w modelu cross-border. Jedna trzecia z nich chciałaby wejść na nowe rynki, ale ogranicza ich logistyka. Dostęp do niskich cen usług fulfillment czy możliwości zaoferowania dostawy na następny dzień były do tej pory domeną dużych, międzynarodowych sklepów internetowych. Jednak pojawił się nowy sposób na ekspansję zagraniczną.

Powstał Tinder dla branży SEO. "Nie zwraca się aż połowa inwestycji w działania SEO"

Powstał Tinder dla branży SEO. "Nie zwraca się aż połowa inwestycji w działania SEO"

Jak wynika z badań Senuto, 94 proc. ankietowanych firm i przedsiębiorców traktuje działania SEO jako rozwiązanie na realne zwiększenie zysków. Według analizy wydatków na optymalizację pozycjonowania, połowa badanych przedsiębiorców wydaje 1–7 tys. zł miesięcznie na działania SEO, jednak w przypadku połowy ankietowanych inwestycja nie zwraca się. Gdzie zatem leży problem i co można zrobić lepiej?

Kuba Dobroszek (oprac.) 18.03.2021

Sklepy omijają zakaz i sprzedają alkohol przez Internet. "Zmiana przepisów jest potrzebna"

Sklepy omijają zakaz i sprzedają alkohol przez Internet. "Zmiana przepisów jest potrzebna"

Formalnie handel produktami alkoholowymi w sieci jest zakazany, jednak w Polsce działa mnóstwo sklepów internetowych z alkoholem wykorzystujących niejasności w przepisach pochodzących jeszcze z 1982 r. Analiza ekspertów merce.com wskazuje, że umożliwienie sprzedaży online mogłoby pomóc producentom, których dotknęła pandemia.

Kuba Dobroszek (oprac.) 23.02.2021
Raport Elektromobilność. Transport teraz i po pandemii

Raport Elektromobilność. Transport teraz i po pandemii

Obecnie ludzie coraz częściej decydują się na rower czy elektryczną hulajnogę. W przyszłości mamy przestawić się na pojazdy elektryczne z bateriami czy te zasilane wodorem, a także na bardziej nowatorskie środki transportu. Dużo się zmieni.

Reklama