Tylko u nas

Mateusz Oleksiuk, LESS_: "Założenie startupu to nie bułka z masłem, rzeczywistość bywa brutalna"

Mateusz Oleksiuk, LESS_: "Założenie startupu to nie bułka z masłem, rzeczywistość bywa brutalna"

Obecnie powstaje mnóstwo startupów, ludzie rezygnują z pracy w korporacjach, by zacząć robić coś po swojemu. Takich działań jest w tej chwili mnóstwo, ale udaje się nielicznym. Każdy myśli, że założenie startupu to bułka z masłem, ale rzeczywistość bywa brutalna, a młodzi founderzy odbijają się od ściany - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Mateusz Oleksiuk, założyciel startupu LESS_.

Rozwody międzynarodowe. To trudniejsze niż się wydaje

Rozwody międzynarodowe. To trudniejsze niż się wydaje

Zawrotne tempo zmian regulacji w systemach prawnych poszczególnych państw sprawia, iż małżonkowie stojący u progu rozwodu międzynarodowego często czują się zagubieni.

mec. Elżbieta Kosińska - van den Berg, ekspertka z kancelarii OKW 17.11.2021
Budując przyszłość. Najlepsze startupy z branży proptech [RANKING]

Budując przyszłość. Najlepsze startupy z branży proptech [RANKING]

Zarządzanie biurem, digitalizacja logistyki na placu budowy, dom stawiany w kilkanaście godzin – technologia coraz odważniej wkracza do świata nieruchomości. W minionych miesiącach polski proptech rósł bardzo dynamicznie, a inwestorzy uwierzyli w ten sektor startupowego ekosystemu. Jednak największe wzrosty, prawdopodobnie, dopiero przed nami.

Zielone strony biznesu. Greenwashing czyli Ekościema

Zielone strony biznesu. Greenwashing czyli Ekościema

Im bardziej klienci dbają o ekologię, tym częściej na swoje sztandary – a dokładnie reklamy – biorą ją duże koncerny. Zielone logo, tekturowe opakowania, akcje sadzenia drzew... Greenwashing ma wiele form, ale cel jest jeden – firma ma uchodzić za przyjazną środowisku.

Magda Kozińska, Anita Szarlik 03.11.2021
Czy skorzystamy z szansy, czyli polska zapleczem elektromobilności

Czy skorzystamy z szansy, czyli polska zapleczem elektromobilności

Według danych zebranych przez Międzynarodową Agencję Energetyczną pod koniec minionego roku na całym świecie eksploatowano 10 mln różnych pojazdów na prąd. Ich liczba szybko rośnie, a to oznacza, że potrzeba coraz więcej podzespołów do ich produkcji. Polska ma dużą szansę, by stać się jednym z ich głównych dostawców.