e-commerce

zobacz inne tematy
Raport e-commerce. Online + Offline = przyszłość

Raport e-commerce. Online + Offline = przyszłość

Największą szansę w walce o klienta mają te firmy, które umiejętnie połączą światy online i offline. Jednolita historia zakupowa, zwana omnichannel, krystalizuje się jako najlepsza droga do rozwoju w tej branży.

O tym, co e-commerce stracił w wyniku pandemii [KOMENTARZ]

O tym, co e-commerce stracił w wyniku pandemii [KOMENTARZ]

Pandemia przyspieszyła rozwój e-commerce. Branża aż huczy od danych dotyczących tego, kto i ile zyskał, które sektory urosły najbardziej. Ale czy to, co dzieje się teraz, to na pewno tylko łatwy zysk? Jest jedna rzecz, którą pandemia z pewnością zabrała e-handlowi – czas. Jeszcze do niedawna wystarczyło po prostu sprzedawać w sieci, teraz sama obecność w niej to za mało!

Biec z wiatrem. Najlepsze startupy e-commerce [RANKING]

Biec z wiatrem. Najlepsze startupy e-commerce [RANKING]

Rok 2020 był rekordowy dla sektora e-commerce. Możliwości, jakie dał przedsiębiorcom rozwój sprzedażowych kanałów internetowych są duże jak nigdy wcześniej. Eksperci podkreślają jednak, że nie każdy skorzysta na e-commerce’owej rewolucji. Bo żeby biec z wiatrem, nie wystarczy tylko dobry pomysł.

Wybierz swój marketplace i sprzedawaj globalnie

Wybierz swój marketplace i sprzedawaj globalnie

Udział platform marketplace odpowiada już za 58 proc. sprzedaży e-commerce i rośnie. Wejście z ofertą na rynki zagraniczne wymaga wiedzy o klientach, znajomości narzędzi, strategii promocyjnej oraz doskonałej obsługi.

Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta

Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta

Sektor e-commerce to największy beneficjent rewolucji gospodarczej w czasie pandemii. Nic dziwnego, że walka na tym rynku jest coraz ostrzejsza. Już niebawem pierwsze firmy zaczną odpadać z wyścigu.

Cross-border e-commerce nie tylko dla dużych graczy

Cross-border e-commerce nie tylko dla dużych graczy

W Europie jest 800 tys. e-sklepów, a tylko 8 proc. sprzedaje w modelu cross-border. Jedna trzecia z nich chciałaby wejść na nowe rynki, ale ogranicza ich logistyka. Dostęp do niskich cen usług fulfillment czy możliwości zaoferowania dostawy na następny dzień były do tej pory domeną dużych, międzynarodowych sklepów internetowych. Jednak pojawił się nowy sposób na ekspansję zagraniczną.

Raport e-commerce. Nie zapomnij o płatnościach

Raport e-commerce. Nie zapomnij o płatnościach

Stworzenie przyjaznego systemu płatności, który nie tylko da klientom poczucie bezpieczeństwa, ale też odpowie na każdą ich potrzebę dziś jest must have w sprawnym sklepie internetowym.

Raport e-commerce. Dotrzyj efektywnie do konsumenta

Raport e-commerce. Dotrzyj efektywnie do konsumenta

Przychody ze sprzedaży to nie jest najważniejszy wskaźnik, na jaki powinni patrzyć sprzedający w internecie. Koszt dotarcia do klienta, poziom lojalności… Znajomość dokładnych danych procentuje.

Debata "Zdrowo i bezgotówkowo. Jak płatności bezgotówkowe ratują biznes?" [WIDEO]

Debata "Zdrowo i bezgotówkowo. Jak płatności bezgotówkowe ratują biznes?" [WIDEO]

Płatności bezgotówkowe zmieniają oblicze polskiego rynku handlowego i usługowego. Do zrobienia jest wciąż wiele. Jakie są największe obiekcje przedsiębiorców przed ich wdrożeniem? Czy mają one odzwierciedlenie w stanie faktycznym? Na te pytania szukaliśmy odpowiedzi podczas debaty "Zdrowo i bezgotówkowo. Jak płatności bezgotówkowe ratują biznes?".

Pointpack i Stava ruszają ze współpracą

Pointpack i Stava ruszają ze współpracą

Stava oraz Pointpack podpisały list intencyjny w sprawie rozwoju wzajemnej współpracy. Obie spółki chcą wspólnie rozwijać segment lokalnych usług miejskich skoncentrowanych na niezawodnych dostawach.

Polacy kupują online by... poprawić sobie humor

Polacy kupują online by... poprawić sobie humor

Dla 57 proc. badanych Polaków kupowanie online zastąpiło chodzenie do galerii handlowych jako formę rozrywki, a ponad 30 proc. uważa czekanie na dostawę za bardziej ekscytujące niż samo korzystanie z zakupionego produktu. Z kolei 65 proc. respondentów wybrało zakupy w sieci, aby zachować bezpieczeństwo podczas pandemii - wynika z badań PayPal.