e-commerce
zobacz inne tematyRaport e-commerce. Online + Offline = przyszłość
Największą szansę w walce o klienta mają te firmy, które umiejętnie połączą światy online i offline. Jednolita historia zakupowa, zwana omnichannel, krystalizuje się jako najlepsza droga do rozwoju w tej branży.
O tym, co e-commerce stracił w wyniku pandemii [KOMENTARZ]
Pandemia przyspieszyła rozwój e-commerce. Branża aż huczy od danych dotyczących tego, kto i ile zyskał, które sektory urosły najbardziej. Ale czy to, co dzieje się teraz, to na pewno tylko łatwy zysk? Jest jedna rzecz, którą pandemia z pewnością zabrała e-handlowi – czas. Jeszcze do niedawna wystarczyło po prostu sprzedawać w sieci, teraz sama obecność w niej to za mało!
Handlujesz używanymi częściami w internecie? Skarbówka rusza na masowe kontrole
Krajowa Administracja Skarbowa rozpoczęła masowe kontrole firm, które przez internet sprzedają części samochodowe. Akcja potrwa do października br.
Biec z wiatrem. Najlepsze startupy e-commerce [RANKING]
Rok 2020 był rekordowy dla sektora e-commerce. Możliwości, jakie dał przedsiębiorcom rozwój sprzedażowych kanałów internetowych są duże jak nigdy wcześniej. Eksperci podkreślają jednak, że nie każdy skorzysta na e-commerce’owej rewolucji. Bo żeby biec z wiatrem, nie wystarczy tylko dobry pomysł.
Trzęsienie ziemi w e-commerce. Nowe regulacje prawne mogą wyraźnie wpłynąć na sprzedaż online
Najprawdopodobniej 1 lipca br. nowe regulacje prawne wyraźnie wpłyną na sprzedaż towarów i usług przez internet. Na duże zmiany muszą szykować się sklepy działające poza Polską. Lokalne firmy zyskają także sporą przewagę konkurencyjną.
Raport Ekspansja polskich firm. Ekspansja zagraniczna przez internet
Kiedy jedni zamykali fabryki, inni stawiali serwery. Polskie serwisy internetowe i producenci technologii przywitali pandemię najczęściej z radością. Dziś rozwijają się globalnie.
Polski startup chce pomóc sklepom zwiększyć sprzedaż. "To ciekawy sposób na interakcję z klientem"
Notipack – polski startup – stworzył rozwiązanie, które może zwiększyć konwersję działań e-commerce nawet o kilkanaście procent. Wszystko dzięki dynamicznym komunikatom oraz powiadomieniom ze spersonalizowaną treścią i wyglądem dopasowanym do witryny sprzedawcy.
Europejski Amazon nie zapłacił podatku CIT. Przychody przekroczyły... 44 mld euro
"Nie jest kolorowo. Ja tam do tego interesu dokładam od lat". Słowa właściciela lokalnej hurtowni? Nie, tak mogliby powiedzieć szefowie europejskiej filii Amazona. Mimo ponad 44 mld euro przychodów w 2020 roku firma nie zapłaciła podatku CIT.
Wybierz swój marketplace i sprzedawaj globalnie
Udział platform marketplace odpowiada już za 58 proc. sprzedaży e-commerce i rośnie. Wejście z ofertą na rynki zagraniczne wymaga wiedzy o klientach, znajomości narzędzi, strategii promocyjnej oraz doskonałej obsługi.
Zdrowo i bezgotówkowo. Płatności bezgotówkowe ratują biznes [DEBATA MY COMPANY POLSKA]
Pandemia wstrząsnęła polskim biznesem i mocno przyczyniła się do rozwoju płatności bezgotówkowych. Wciąż jest jeszcze wiele do zrobienia. Instytucje mają nowe pomysły, jak upowszechnić nowe narzędzia płatnicze w sklepach i punktach usługowych – wynika z debaty ekspertów zorganizowanej przez „My Company Polska”.
Alibaba zapłaci karę 2,8 mld dol. za praktyki monopolowe
Chiny nałożyły na firmę Alibaba dużą karę w wysokości 2,8 mld dol. Organy antymonopolowe stwierdziły, że gigant e-commerce zachowywał się jak monopolista.
Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta
Sektor e-commerce to największy beneficjent rewolucji gospodarczej w czasie pandemii. Nic dziwnego, że walka na tym rynku jest coraz ostrzejsza. Już niebawem pierwsze firmy zaczną odpadać z wyścigu.
Stava dowiezie nie tylko posiłki. Rusza współpraca z Decathlonem
Firma Stava, koncentrująca się do tej pory na dowożeniu posiłków oraz zakupów spożywczych, rozszerza zakres działalności. Kurierzy Stavy zaczną dowozić m.in. zakupy z sieci Decathlon.
Cross-border e-commerce nie tylko dla dużych graczy
W Europie jest 800 tys. e-sklepów, a tylko 8 proc. sprzedaje w modelu cross-border. Jedna trzecia z nich chciałaby wejść na nowe rynki, ale ogranicza ich logistyka. Dostęp do niskich cen usług fulfillment czy możliwości zaoferowania dostawy na następny dzień były do tej pory domeną dużych, międzynarodowych sklepów internetowych. Jednak pojawił się nowy sposób na ekspansję zagraniczną.
Raport e-commerce. Nie zapomnij o płatnościach
Stworzenie przyjaznego systemu płatności, który nie tylko da klientom poczucie bezpieczeństwa, ale też odpowie na każdą ich potrzebę dziś jest must have w sprawnym sklepie internetowym.
Raport e-commerce. Dotrzyj efektywnie do konsumenta
Przychody ze sprzedaży to nie jest najważniejszy wskaźnik, na jaki powinni patrzyć sprzedający w internecie. Koszt dotarcia do klienta, poziom lojalności… Znajomość dokładnych danych procentuje.
Jak wdrożyć szybkie płatności w sklepie internetowym
Na co zwrócić uwagę przy wyborze operatora bramki płatniczej, jak zagwarantować klientowi najlepszy UX. Poradnik krok po kroku.
Przesyłka z Aliexpress w 15 dni? Portal uruchamia gwarantowane terminy dostaw
Aliexpress uruchomiło specjalną usługę dla polskich klientów. To gwarantowana, 15-dniowa dostawa produktów. Oferta dotyczy produktów oznaczonych etykietą "15-dniowa dostawa".
Debata "Zdrowo i bezgotówkowo. Jak płatności bezgotówkowe ratują biznes?" [WIDEO]
Płatności bezgotówkowe zmieniają oblicze polskiego rynku handlowego i usługowego. Do zrobienia jest wciąż wiele. Jakie są największe obiekcje przedsiębiorców przed ich wdrożeniem? Czy mają one odzwierciedlenie w stanie faktycznym? Na te pytania szukaliśmy odpowiedzi podczas debaty "Zdrowo i bezgotówkowo. Jak płatności bezgotówkowe ratują biznes?".
Polska Bezgotówkowa także w e-commerce? ”Rynek jest w obszarze naszych zainteresowań” [TYLKO U NAS]
Fundacja Polska Bezgotówkowa zamierza rozwijać program rozpowszechniania płatności bezgotówkowych. Jednym z obszarów, w który może wejść, jest np. e – commerce – zadeklarował podczas debaty organizowanej przez My Company Polska Zbigniew Wiśniewski, wiceprezes fundacji.
Allegro będzie inwestowało niemal miliard złotych rocznie i zatrudni ponad 1500 osób
W 2021 roku Allegro szykuje nakłady inwestycyjne w wysokości do 600 mln złotych. W 2023 roku mają one jednak wynieść niemal miliard złotych. Firma szykuje także ogromny proces rekrutacyjny.
Polska firma z rynku e-commerce rzuca wyzwanie gigantom. "Chcemy dać klientom alternatywę"
- W tym dynamicznie zmieniającym się sektorze, jakim jest e-commerce, kluczowy jest również pomysł na siebie. Jako Erli.pl chcemy dać klientom alternatywę, ale musi być ona wysokiej jakości - mówi Adam Ciesielczyk, prezes serwisu. W rozmowie zdradza, jakie plany ma przed sobą firma.
Zalando - czy twój sklep odniesie podobny sukces?
Co zrobić, aby rozwijając własny sklep online choć trochę przybliżyć się do sukcesu Zalando? I czy to w ogóle możliwe?
Amazon wymiecie konkurencję po wejściu do Polski? "Nasz rynek e-commerce jest pojemny"
Uruchomienie polskiego sklepu Amazona już niebawem. Tymczasem jak tłumaczy w rozmowie z portalem mycompanypolska.pl Adam Ciesielczyk, prezes Erli.pl - polskiego marketplace`u, krajowy rynek e-commerce jest na tyle obszerny, że znajdzie się na nim miejsce także i dla nowych graczy.
Amazon w Polsce wystartuje 1 marca?
Prawdopodobnie 1 marca wystartuje polski sklep Amazona - donosi portal money.pl. Taką informację mieli dostać sprzedający na portalu.
Raport Biznes w stylu postcovidowym. Boom na e-commerce
Rok 2020 był rekordowy dla sektora e-commerce. 2021 będzie również rokiem wzrostu. Im dłużej zwlekamy, tym trudniej będzie wyciąć z tego tortu kawałek dla siebie.
Co sprzedawać w internecie - sprawdzone produkty w e-commerce
Co sprzedawać w internecie? Najlepiej maseczki w płacie, lakier do paznokci, czy też różnego typu akcesoria do ćwiczeń.
Biogo idzie w crowdfunding. Czy inwestorzy zaufają firmie z branży zdrowej żywności?
Sklep internetowy biogo.pl rozpoczął emisję akcji w ramach tzw. crowdfundingu. Celem spółki jest mocna ekspansja w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Inwestorzy postawili na Inpost. Firma o krok od debiutu na giełdzie w Holandii
Debiut publiczny akcji spółki InPost przebiega lepiej, niż przewidywała to firma. 25 stycznia poinformowano o skróceniu oferty publicznej do 26 stycznia do godz. 15 ze względu na olbrzymi popyt ze strony inwestorów.
Pointpack i Stava ruszają ze współpracą
Stava oraz Pointpack podpisały list intencyjny w sprawie rozwoju wzajemnej współpracy. Obie spółki chcą wspólnie rozwijać segment lokalnych usług miejskich skoncentrowanych na niezawodnych dostawach.
Innowacje Fiserv dla przedsiębiorców i ubezpieczycieli wygrywają na Payments Awards 2020
Fiserv zdobył dwie nagrody w konkursie Payments Awards 2020 za innowacyjne i pionierskie podejście do płatności bezgotówkowych. Nagrodzone rozwiązania umożliwiają realizację płatności bezgotówkowych w punktach sprzedaży i zdalnie.
Polacy kupują online by... poprawić sobie humor
Dla 57 proc. badanych Polaków kupowanie online zastąpiło chodzenie do galerii handlowych jako formę rozrywki, a ponad 30 proc. uważa czekanie na dostawę za bardziej ekscytujące niż samo korzystanie z zakupionego produktu. Z kolei 65 proc. respondentów wybrało zakupy w sieci, aby zachować bezpieczeństwo podczas pandemii - wynika z badań PayPal.
Jeszcze będzie przepięknie... Rynek nieruchomości czeka na poprawę sytuacji [ANALIZA]
Rok 2020 przyniósł wiele zmian na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. Z jednej strony rynek magazynowy cieszył się z kolejnych rekordów, a z drugiej branża handlowa coraz bardziej martwi się o to, czy uda się przejść przez kryzys suchą stopą.
Raport Konsument Nowej Generacji. Jak nadążyć za zmianami
Błyskawiczne płatności, szybkie i wygodne dostawy oraz nowinki technologiczne, które zwiększają komfort klientów. Oto, jak zmienia się polski konsument.
Giełdowy debiut Answear.com z zielonym światłem od KNF. Znamy szczegóły oferty dla inwestorów
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt Answear.com w związku z planowaną ofertą publiczną. Wartość całej oferty to niemal 160 mln złotych.