e-commerce
zobacz inne tematyMiędzynarodowa sprzedaż w e-commerce
Chcesz zarabiać więcej? Wyjdź ze swoim biznesem za granicę. To nie musi być trudne, jeśli tylko odpowiednio przygotujesz e-sklep do xborder.
Jaki kryzys? Za nami rekord sprzedaży Black Friday
Promocje z okazji Black Friday prawdziwym świętem dla handlu. Sprzedaż przekroczyła 9 mld dol. To nowy rekord.
Zagraniczne sklepy online prześcigną polskie?
Już 46 proc. klientów sklepów online dokonuje zakupów bezpośrednio u zagranicznych sprzedawców – wynika z badań PayU.
Budujemy interakcje
Rynek staje się coraz bardziej wymagający, a klienci coraz bardziej świadomi. To szansa dla firm, które oferują wysokiej jakości rozwiązania – mówi Miron Kłosiński, CEO Sunrise System.
E-fektywny E-sklep. Im większy, tym lepszy?
Jak skalować swój biznes w e-commerce? Czy opłaca się wypływać na zagraniczne rynki? Co z kosztami działalności? Znamy odpowiedzi.
Bez płatności ani rusz
W każdym biznesie są takie punkty, na które mało kto zwraca uwagę do momentu, kiedy przestają działać. Awarie systemów płatności lub też niewłaściwe ich przygotowanie mogą znacząco wpłynąć na wyniki e-sklepu.
E-fektywny E-sklep. Jak zacząć przygodę w internecie
Wejdź do internetu i zarób pieniądze! Ruszamy z nowym cyklem dla osób, które chciałyby założyć własny e-sklep, ale nie wiedzą, jak to zrobić.
Wielkość ma znaczenie? Polacy zmieniają nawyki i przesiadają się na mniejsze urządzenia
Smartfon zaczyna zastępować laptop w coraz większej liczbie aktywności Polaków - wynika z najnowszego raportu Digital Consumer Trends 2022 przygotowanego przez Deloitte. Ma to kluczowe znaczenie zwłaszcza dla branży handlowej i e-commerce.
Sieci handlowe Target i Walmart przygotowują się na święta. Duże różnice
Jedna z sieci ogranicza zatrudnienie sezonowe, inna chce je zwiększyć o 100 tys. pracowników. O co chodzi?
Koc elektryczny konieczny tej zimy? Doskonały pomysł na biznes
Rachunki są coraz wyższe, a rodziny na całym świecie szykują się na zimę i szukają oszczędności. Gwałtownie wzrosła więc sprzedaż koców elektrycznych.
Zakupy w internecie "normalnością" dla 75 proc. Polaków
Obecnie 75 proc. Polaków zamawia produkty online co najmniej raz w miesiącu, w tym 27 proc. kupuje tak co najmniej raz w tygodniu – wynika z najnowszego badania CBRE.
Sukces w stylu omnichannel, czyli „Jak nie drzwiami, to oknem”
„Jak nie drzwiami, to oknem” – to stare powiedzenie najlepiej opisuje to, czym jest omnichannel – sztuką dotarcia do klienta, niezależnie od narzędzi.
Erli chce zainwestować 50 mln złotych w e-sklepy. "Model radykalnie obniży koszty dla sprzedających"
Do końca tego roku firma Erli chce przekazać e-sklepom kupony na reklamy w Google Ads o wartości 50 mln złotych. Ponadto szykowana jest specjalna platforma i szereg innych działań, które mają pomóc sprzedającym w internecie - podano w komunikacie.
Audyt kluczem do sukcesu w e-commerce
– Audyt to obiektywne spojrzenie z zewnątrz, dzięki któremu można usprawnić zarządzanie przedsiębiorstwem. Menedżerowie mogą nie dostrzegać pewnych błędów, gdyż czasami przywiązują się do sprawdzonych rozwiązań. Taki audyt nie jest relatywnie drogą usługą, więc bariera wejścia w cały proces jest raczej niska – przekonuje Agnieszka Kubiczek, ekspertka rozwiązań e-commerce w Orange Polska.
Ofensywa w e-commerce
Jeszcze szybciej i jeszcze taniej. Klient kupujący przez internet robi się coraz bardziej wymagający. Poczta Polska S.A. opracowała model logistyczny dla e-sklepów, który pozwoli na sprawne wykorzystanie pojawiających się okazji.
Amazon Prime zdrożeje nawet o 43% w Europie
Usługa Amazon Prime podrożeje w Europie. Gigant e-commerce tłumaczy się inflacją. Podwyżki dotkną głównie klientów w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Hiszpanii i Włoszech.
E-commerce zdominował rynek logistyczny. Niemal dwukrotny wzrost w ciągu dwóch lat
Od 2019 roku w Polsce zapotrzebowanie branży e-commerce na powierzchnie magazynowe wzrosło o 84 proc. - wynika z danych firmy Cushman & Wakefield.
InPost wprowadza nowy model paczkomatu. To "appkomat"
W pierwszych lokalizacjach w Warszawie i Krakowie firma InPost postawiła nowe modele paczkomatów. Noszą one nazwę "appkomaty" i mają być lepiej dopasowane do funkcjonalności aplikacji mobilnej firmy.
Rebranding w nietypowym stylu. InPost zmienia nazwę zachodniego giganta na polską markę
Już niebawem z Hiszpanii i Portugalii zniknie szyld Mondial Relay, jednego z największych operatorów pocztowych. Zastąpi go InPost, czyli nazwa polskiej firmy, która przejęła francuskiego giganta.
Czy wciąż jest potencjał na rozbudowę polskiego sektora e-commerce?
Wyjście za granicę to jedna z ciekawszych decyzji, jaką mogą podjąć polscy przedsiębiorcy z sektora e-commerce. Nie jest to jednak decyzja łatwa. O tym, co zrobić, by dobrze przeanalizować rynki, mówili w czasie webinaru zorganizowanego przez My Company Polska eksperci DHL Express.
Wolt postawi na rozwój "dark store`ów". Do Warszawy dołączą kolejne miasta
Wolt Market przystosowuje się do nowej sytuacji na rynku dostaw żywności. Firma zamierza postawić na rozwój "dark store`ów", czyli niewielkich magazynów w centrach miast.
Rafał Brzoska: "Chcemy dzielić się naszym sukcesem". InPost sponsorem reprezentacji Polski
InPost został oficjalnie sponsorem strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej. Jak powiedzieli w czasie konferencji prasowej przedstawiciele firmy, to element budowy wizerunku marki wraz z jej ekspansją międzynarodową.
Shoper przejmie agencję omnichannel. Postawi na międzynarodową ekspansję
Shoper, właściciel platformy e-commerce do prowadzenia sklepu internetowego w modelu subskrypcyjnym (SaaS), zawarł przedwstępną umowę dotyczącą nabycia agencji Selium wyspecjalizowanej w obsłudze sprzedaży wielokanałowej.
Dobra oferta podstawą retencji. Najlepsze sposoby na utrzymanie klientów
Chcesz sprzedać więcej, z większą marżą i zyskać jeszcze ambasadora swojej marki. Zadbaj o odpowiednią retencję klientów. Klient powracający jest lepszy, tańszy i pomaga tworzyć twój pozytywny wizerunek.
InPost odsłania karty. Pomimo spowolnienia rynku e-commerce, wzrost przychodów o 82 proc.
Pomimo pogarszających się warunków rynkowych, przychody wzrosły spółki InPost wzrosły o 82 proc., do poziomu 4,6 mld zł.Firma zamierza dalej inwestować w nowe paczkomaty oraz rozwój działalności we Francji i Wielkiej Brytanii.
Małe firmy są mamione wspaniałymi perspektywami. Uda się nielicznym, bo e-commerce kosztuje [WYWIAD]
- Wiele osób pokazuje sukces Zalando, jako przykład, że da się szybko rosnąć. Tyle, że Zalando to startup, który dopiero niedawno stał się rentowny, a inwestycji raczej nie spłacił. Lepiej zobaczmy, jak rozwija się LPP. Stworzenie dobrego e-commercu dla takiego gracza to gigantyczna inwestycja - tłumaczy w wywiadzie Tomasz Woźniak, partner i CEO w firmie Future Mind.
Jak stworzyć sprawny e-sklep, który podbije Europę
Walka w branży e-commerce przybiera na sile. Liczba e-sklepów cały czas rośnie, polskie firmy coraz lepiej radzą sobie też na rynkach zagranicznych. O tym, jak podbić zagranicę, rozmawialiśmy z uczestnikami webinaru „Na podbój Europy. Jak stworzyć sprawny e-sklep, który sprawdzi się w ekspansji międzynarodowej”.
4 sposoby na optymalizację procesu sprzedaży
Poprawa wyników sprzedaży nie jest łatwym zadaniem. Jest wiele czynników sukcesu, o które sprzedawca powinien zadbać. Należą do nich: platforma e-commerce, produkt, reklama, proces płatności, logistyka dostaw i zwrotów - wszystko ma znaczenie. Istnieją jednak 4 kluczowe obszary, w których właściwie dobrana i zaimplementowana metoda płatności może szybko usprawnić działanie e-sklepu.
Allegro rozwija ofertę na Unię Europejską. Można kupować i sprzedawać poza granicami Polski
Allegro poinformowało o uruchomieniu anglojęzycznej wersji marketplace`u. Oznacza to, że kupujący i sprzedający mogą m.in. płacić w euro i działać na niemal wszystkich rynkach europejskich.
Unity Group łączy się z Global4Net
Do Unity Group dołącza Global4Net. Działalność obu spółek w ramach jednej grupy umożliwi osiągnięcie ok. 115 mln zł przychodów do końca 2022 r. i jak zapewniają ich przedstawiciele, szybszą ekspansję na rynkach międzynarodowych.
Zwiększ swoją sprzedaż w e-commerce. Dlaczego płatności są kluczowe
Na rynku online rośnie konkurencja pomiędzy detalistami. Dziś to nie cena czy produkt decydują o sukcesie sklepu, a klient i jego doświadczenia. Według danych ECC Koln, firmy zajmującej się doradztwem w e-commerce, aż 75 proc. e-konsumentów, uważa proces płatności za kluczowy. Sprzedawcy, którzy udostępniając popularne metody płatności, dbają o doświadczenia konsumenta, zwiększają konwersję.
W Kubotach przez świat
Kubota – marka, którą od lat kochają Polacy – próbuje podbić zagraniczne serca i stopy. Realizacji celu ma pomóc sprzedaż na Amazonie, która na ten moment jest kluczowa w kontekście ekspansji zagranicznej brandu. Czy to się może udać?
Jakich dokumentów potrzebujesz do uruchomienia sklepu internetowego? Poradnik
Myślisz o założeniu sklepu internetowego? Prawnik radzi, jakie dokumenty musisz przygotować, by rozpocząć w pełni działalność.
Karol Milewski, Omnipack: "Polacy mają wyśrubowane wymagania względem dostaw" [WYWIAD]
Klienci chcą dostawy następnego dnia, niskich cen, wysokiej jakości. Żeby to robić z zyskiem, trzeba budować skalę, wychodząc poza Polskę. Nie da się inaczej. Skupiając się na rodzimym rynku, zostajemy w tyle – mówi Karol Milewski ze startupu Omnipack.
Polska platforma omnichannel pozyskała 8 milionów na rozwój
ONe, polska platforma działająca w obszarze omnichannel, pozyskała 8 mln złotych na ekspansję - zarówno w kraju, jak i za granicą.