e-commerce
zobacz inne tematyEmpik ma już 300 sklepów
W piątek, 17 grudnia, na terenie centrum handlowego Serenada w Krakowie wystartował kolejny punkt sieci Empik. To już 300. sklep tej firmy.
Polska firma rozwija skrzydła. Lingaro przejmuje eBusiness Institute ze Szwajcarii
Lingaro Group, polska firma specjalizująca się w dostarczaniu zaawansowanych systemów analityki danych oraz Big Data, przejęła szawajcarską Spółkę eBusiness Institute, działającą w obszarze strategicznego doradztwa i działań marketingowych dla wiodących światowych marek e-commerce.
Jak rozpocząć sprzedaż przez internet w Niemczech? Poradnik dla firm z sektora e-commerce
Chcesz rozwinąć skrzydła? Pomyśl o uruchomieniu własnego sklepu internetowego w Niemczech. Oto praktyczny poradnik, jak przygotować się do jego uruchomienia zgodnie z niemieckim prawem.
Efekt Thrasio, czyli rewolucja w branży e-commerce. Agregatory podbijają kolejne rynki [TYLKO U NAS]
Agregatory dla branży e-commerce pozyskują fundusze w fenomenalnym tempie – tylko w ciągu jednego wrześniowego dnia w Europie inwestorzy wpompowali w ten sektor 1,1 mld dolarów. O czym właściwie mowa i dlaczego zjawisko jest na fali – tłumaczy Jacek Łubiński, Market One Capital.
CCC ogłosiło nową strategię. Firma postawi na e-commerce
Trzykrotny wzrost przychodów, dwucyfrowa rentowność, 60 proc. udział kanału online w sprzedaży, nowe kategorie produktowe, wzrost zadowolenia klientów, zaangażowania pracowników i zrównoważony rozwój – to kluczowe cele nowej strategii biznesowej Grupy CCC - GO.25 Everything fashion. Omnichannel platform.
Kierownictwo Amazon India brało udział w przemycie narkotyków. Policja wystosowała oskarżenie
Menedżerowie wyższego szczebla w firmie Amazon w Indiach zostali oskarżeni po tym, jak dwóch mężczyzn rzekomo korzystało z zasobów sklepu do przemytu marihuany.
Black Friday, Cyber Monday - jak nie dać się oszukać? Na co zwrócić szczególną uwagę?
Wyprzedaże - okazje czy pułapki? Jak kupować mądrze? Na co zwrócić uwagę podczas zakupowego szaleństwa? Prezes UOKiK Tomasz Chróstny przypomina, że niezależnie od tego, czy kupujemy towar w cenie promocyjnej czy regularnej, obowiązują jednolite prawa konsumenckie.
Łukasz Dwulit dołączył do Klarny. Będzie odpowiadał za rozwój firmy w Polsce
Do polskiego zespołu Klarny, wiodącego globalnego dostawcy rozwiązań płatniczych i platformy zakupowej, dołączył Łukasz Dwulit. Będzie odpowiadał za rozwój firmy w Polsce, jednym z kluczowych rynków Klarna w Europie.
Raport: "Odpowiedzialny e-commerce 2021". Co biorą pod uwagę e-konsumenci przy wyborze sklepu?
Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „Odpowiedzialny e-commerce”, pierwszego w Polsce badania dotyczącego CSR i etyki w e-biznesie, ponad połowa e-konsumentów wybierając sklep internetowy bierze pod uwagę fakt, czy dany sprzedawca jest firmą odpowiedzialną społecznie i działa zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.
Forum Gospodarki Cyfrowej: Odpowiedzialny e-commerce odbędzie się już 9 listopada
V Forum Gospodarki Cyfrowej, organizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, odbędzie się już 9 listopada w formule konferencji online. Tegoroczna edycja będzie w całości poświęcona kwestiom etycznym oraz społecznej odpowiedzialności biznesu w branży e-commerce.
Aliexpress włącza się do walki o polskiego klienta. Będą darmowe dostawy z okazji dnia singla
Startuje coroczna wyprzedzaż na serwisie Aliexpress z okazji dnia singla. Jak poinformowała firma, polscy klienci będą mogli skorzystać m.in. z darmowych dostaw.
Omnipack z kolejną inwestycją. "To ułatwi nam m.in. nowe akwizycje"
W październiku Omnipack zakończył pracę nad konsolidacją powierzchni w jednej z dwóch swoich lokalizacji - SEGRO Logistics Park Warsaw w Nadarzynie - i powiększył magazyn o 10 tys. m2. Celem tych zmian jest ujednolicenie procesów, które pomogą operatorowi logistycznemu i jego klientom w dalszym rozwoju.
Klarna prezentuje nową aplikację zakupową. Tak będą wyglądać zakupy "nowej generacji"?
Zmiany wprowadzone przez Klarna do jej aplikacji zakupowej zapewnią teraz użytkownikom możliwość dokonywania wszystkich e-zakupów, w dowolnym sklepie online w Polsce, z poziomu jednego miejsca. Aplikacja daje im ponadto dostęp do ofert specjalnych, powiadomień o obniżkach cen oglądanych przez nich produktów, oraz możliwość zarządzania płatnościami i śledzenia dostaw.
W tym roku obniżki na Black Friday i inne wyprzedaże niskie jak nigdy? "Towaru będzie mniej"
Rabaty, promocje, święta. Dla konsumentów robiących zakupy w sieci to niemal synonimy. Szczególnie gdy do tej listy dodamy „Black Friday” czy „Cyber Monady”, czyli bardzo popularne dni wyprzedażowe, na które przyjdzie czas pod koniec listopada. W tym roku jednak rabaty będą niższe - wszystko przez inflację.
Koszule tworzone przez algorytm. Startup TYXO z nowym inwestorem
Spółka eTailor pozyskała nowego inwestora dla swojej marki modowej TYXO. Fundusz Prometeia zainwestował 1 mln zł w technologię umożliwiającą nową jakość projektowania online koszul na miarę.
Wszystkie sklepy należące do Grupy Morele będą działać pod jednym szyldem
Grupa Morele będąca właścicielem 9 sklepów internetowych z szerokim asortymentem w różnych kategoriach m.in. elektronika użytkowa, kosmetyki, zabawki, odzież czy wyposażenie wnętrz, podjęła decyzję o ich całkowitej integracji pod jedną witryną.
Zakupy spożywcze w 10 minut? Do Polski wejdzie niemiecki startup
Prawdopodobnie w przyszłym roku na polski rynek wejdzie startup Grovy. To niemieckie przedsięwzięcie, które umożliwia błyskawiczne zakupy spożywcze przez internet - donosi portal wiadomoscihandlowe.pl
Jak sprzedawać za granicą. Potencjał do ekspansji dla polskich e-sklepów
Pandemiczna rzeczywistość, w której żyjemy już od ponad roku, miała znaczący wpływ na zmianę zachowań zakupowych konsumentów w każdym sektorze. Nie od dziś słyszy się o coraz większym znaczeniu digitalizacji w naszym życiu, jednak z pewnością Covid przyspieszył te procesy. W spektakularnym tempie rozrósł się rynek e-commerce.
Amazon wyciąga ciężkie działa w Polsce. Startuje Amazon Prime
Od dziś, 12 października, w Polsce wystartowała usługa Amazon Prime. Dostęp do darmowych dostaw i dodatkowych usług kosztuje 49 złotych rocznie.
Raport Ekspansja zagraniczna. Skok za jeden klik
To właśnie branża e-commerce okazała się jedną z najsilniejszych w ostatnich miesiącach. Sprzedaż w internecie jest najłatwiejszym sposobem na zdobycie innego rynku.
Jak znaleźć hobby? Internet zrobił to za nas
Pandemia zamknęła nas na pewien czas w domach, ale też zachęciła do kreatywnego spędzania czasu. Jak znaleźć hobby?
Zakupy przez internet muszą być proste i bezpieczne - tego oczekują klienci
Prosty sposób płatności ma znaczący wpływ na ocenę procesu zakupowego online oraz wybór konkretnego e-sklepu dla 20% Polaków – wynika z badania E-commerce w Polsce w 2021, przeprowadzonego przez Gemius.
FM Logistic zamierza podwoić przychody i rozpocznie produkcję zielonego wodoru
Firma FM Logistic ogłosiła nową strategię. Do 2030 roku zamierza podwoić przychody. Ważnym punktem rozwoju ma być Polska. Powstaną tu nowe magazyny, a dodatkowo firma rozpocznie produkcję zielonego wodoru.
Ważne zmiany w prawie. Przedsiębiorca nie może odmówić płatności gotówkowej
Prezydent podpisał nowelizację ustawy o usługach płatniczych. Nowe przepisy wprowadzają ważne zmiany dla przedsiębiorców.
Ukraiński e-sklep postawił na Polskę. Powstał również tradycyjny supermarket
Ukraiński sklep internetowy Foodex24 powstał w zaledwie dwa tygodnie na początku pandemii w 2020 roku. Od lipca działa w Polsce - nie tylko w formule online, ale i offline.
Program ochrony kupujących? Polacy mówią "nie"
Już 57 proc. polskich konsumentów chętniej wybiera zakupy online zamiast wyprawy do stacjonarnego sklepu . Rosnąca popularność e-zakupów nie idzie jednak w parze ze świadomością zabezpieczeń przysługujących kupującym w przypadku ewentualnych nieprawidłowości.
Wolt zacznie wozić ubrania. Rusza współpraca z polską marką odzieżową
Wolt nawiązał współpracę z polską marką Local Heroes. Firma zajmie się dowozem zakupionych towarów - z odbiorem w dniu zamówienia.
Zachęty wizualne, segmentacja. To sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży w e-sklepie
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Przedstawiamy sprawdzone sposoby na podniesienie średniej wartości zamówienia. Dzięki temu klienci będą robić większe zakupy, zajrzą do nas częściej i znacznie poprawią rentowność e-biznesu.
Amazon rozpoczyna współpracę z Affirm. Będzie opcja "kup teraz, zapłać później"
Amazon rozpoczął współpracę z firmą płatniczą Affirm. Zaoferuje kupującym online opcję kupowania produktów i płacenia za nie w późniejszym terminie. Elastyczna usługa płatności wkrótce będzie dostępna na Amazon.com.
TikTok pozwoli na robienie zakupów za pomocą filmów
TikTok zintegruje usługę dostawcy platform e-commerce Shopify. Użytkownicy zyskają opcję robienia zakupów bezpośrednio z filmów.
Gołkiewicz: "Jest coraz większa presja na rynek suplementów. Najważniejsza jest transparentność"
Wcześniej nagminnym działaniem było, że producenci dostarczali produkty o po prostu kiepskiej jakości. To się zmienia, zwłaszcza, że branża się dokładniej samo reguluje, firmy chcą być fair wobec klientów - mówi Michał Gołkiewicz, CEO Sundose.
Shoper przejmuje Shoplo. Duża konsolidacja na rynku e-commerce
Prawie 17,5 mln złotych zapłaciła firma Shoper za przejęcie konkurencji, firmy Shoplo. Obie firmy oferują platformy dla sklepów z branży e-commerce.
Uncapped planuje kolejną rundę inwestycyjną. Niebawem ruszy też "bank online" [TYLKO U NAS]
To będzie największa runda inwestycyjna, jaką polski founder zorganizował na takim etapie - zapowiada w rozmowie z "My Company Polska" Piotr Pisarz, współzałożyciel Uncapped.
Headless commerce, czyli nowa forma prowadzenia e-sklepu. Czy warto?
Odłączenie "frontu" sklepu internetowego od jego "zaplecza", nazywane wdrożeniem architektury headless, wydaje się mocno techniczną kwestią. W praktyce - nie jest.
Raport e-commerce. Jak w czasach gigantycznej konkurencji przyciągnąć klienta
Popularność zakupów przez internet – mimo ponownego otwarcia handlu – nie spada. Teraz przyszedł czas weryfikacji – kto jest w stanie przyciągnąć jeszcze więcej klientów.