e-commerce

zobacz inne tematy
Empik ma już 300 sklepów

Empik ma już 300 sklepów

W piątek, 17 grudnia, na terenie centrum handlowego Serenada w Krakowie wystartował kolejny punkt sieci Empik. To już 300. sklep tej firmy.

CCC ogłosiło nową strategię. Firma postawi na e-commerce

CCC ogłosiło nową strategię. Firma postawi na e-commerce

Trzykrotny wzrost przychodów, dwucyfrowa rentowność, 60 proc. udział kanału online w sprzedaży, nowe kategorie produktowe, wzrost zadowolenia klientów, zaangażowania pracowników i zrównoważony rozwój – to kluczowe cele nowej strategii biznesowej Grupy CCC - GO.25 Everything fashion. Omnichannel platform.

Omnipack z kolejną inwestycją. "To ułatwi nam m.in. nowe akwizycje"

Omnipack z kolejną inwestycją. "To ułatwi nam m.in. nowe akwizycje"

W październiku Omnipack zakończył pracę nad konsolidacją powierzchni w jednej z dwóch swoich lokalizacji - SEGRO Logistics Park Warsaw w Nadarzynie - i powiększył magazyn o 10 tys. m2. Celem tych zmian jest ujednolicenie procesów, które pomogą operatorowi logistycznemu i jego klientom w dalszym rozwoju.

Klarna prezentuje nową aplikację zakupową. Tak będą wyglądać zakupy "nowej generacji"?

Klarna prezentuje nową aplikację zakupową. Tak będą wyglądać zakupy "nowej generacji"?

Zmiany wprowadzone przez Klarna do jej aplikacji zakupowej zapewnią teraz użytkownikom możliwość dokonywania wszystkich e-zakupów, w dowolnym sklepie online w Polsce, z poziomu jednego miejsca. Aplikacja daje im ponadto dostęp do ofert specjalnych, powiadomień o obniżkach cen oglądanych przez nich produktów, oraz możliwość zarządzania płatnościami i śledzenia dostaw.

Jak sprzedawać za granicą. Potencjał do ekspansji dla polskich e-sklepów

Jak sprzedawać za granicą. Potencjał do ekspansji dla polskich e-sklepów

Pandemiczna rzeczywistość, w której żyjemy już od ponad roku, miała znaczący wpływ na zmianę zachowań zakupowych konsumentów w każdym sektorze. Nie od dziś słyszy się o coraz większym znaczeniu digitalizacji w naszym życiu, jednak z pewnością Covid przyspieszył te procesy. W spektakularnym tempie rozrósł się rynek e-commerce.

Program ochrony kupujących? Polacy mówią "nie"

Program ochrony kupujących? Polacy mówią "nie"

Już 57 proc. polskich konsumentów chętniej wybiera zakupy online zamiast wyprawy do stacjonarnego sklepu . Rosnąca popularność e-zakupów nie idzie jednak w parze ze świadomością zabezpieczeń przysługujących kupującym w przypadku ewentualnych nieprawidłowości.