Moja firma

Czy sam wzrost sprzedaży gwarantuje sukces?

Czy sam wzrost sprzedaży gwarantuje sukces?

Przez wiele lat głównym celem stawianym sprzedaży online był wzrost. Dążenie do niego odbywało się często kosztem marży za pomocą ustalania agresywnego poziomu cen. Jednak od jakiegoś czasu w dyskusji wybrzmiewa potrzeba podnoszenia zyskowności e-commerce.

Jak w rodzinie

Jak w rodzinie

Zadbaj o zdrowie i dobrostan pracowników, bo to się opłaca. Rozwiązaniem jest wybranie odpowiedniego ubezpieczenia grupowego.

AC bliższe kierowcom

AC bliższe kierowcom

Polisy AC dla kierowców zyskują na popularności. Sprzyja temu rozwój produktów dopasowanych do bieżących potrzeb kierowców. Z nową propozycją wyszło LINK4.

Zanika strach inwestorów przed recesją

Zanika strach inwestorów przed recesją

Początek roku przyniósł kontynuację trendów wzrostowych na największych giełdowych parkietach. Ponadto spodziewane spadki inflacji, a także coraz mniejsze obawy związane z recesją podtrzymywały dobre nastroje wśród inwestorów i konsumentów dóbr w rozwiniętych gospodarkach świata.

Źródła finansowania, których (może) jeszcze nie znacie

Źródła finansowania, których (może) jeszcze nie znacie

Dostęp do finansowania nie jest problemem, jeśli wiesz, czego potrzebujesz. Warto sprawdzić ofertę Banku Gospodarstwa Krajowego (BGK), w której pojawiły się nowe produkty, także finansowane ze środków europejskich.

Materiał powstał w komercyjnej współpracy z partnerem 29.02.2024
5 zasad cyfrowego rycerza

5 zasad cyfrowego rycerza

Cyfrowa odpowiedzialność biznesu to skuteczny atut firm w walce o zaufanie klientów. Wysokie technologie dla wielu stały się już codziennością w pracy. A ten trend będzie się tylko rozwijać.

Odpowiedzialny jak producent

Odpowiedzialny jak producent

O Rozszerzonej Odpowiedzialności Producentów mówi się od dawna, ale już niebawem różne pomysły zostaną wprowadzone za pomocą rozporządzenia unijnego. Co to oznacza dla producentów? Rozmawialiśmy o tym w czasie debaty „Odpowiedzialny jak producent”.

Szansa dla branży drzewnej? Eksport i ekspansja e-commerce na zagraniczne rynki

Szansa dla branży drzewnej? Eksport i ekspansja e-commerce na zagraniczne rynki

- Uruchomienie sprzedaży przez internet jest możliwe również dla firm z branży drzewnej, szczególnie tych, które zajmują się produkcją akcesoriów z drewna, czy produktów z papieru, a meble sprzedają w postaci tych do samodzielnego montażu – mówi Paweł Bilczyński, Country Manager z Expandeco w rozmowie z My Company Polska.

Wakacje last minute

Wakacje last minute

„Wprowadzimy urlop dla przedsiębiorców – jeden miesiąc wolny od składek na ubezpieczenia społeczne i świadczenie urlopowe w wysokości połowy płacy minimalnej”. Takie hasło pojawiło się w programie zwycięskiej koalicji. Zostało potem – wraz z innymi propozycjami – przedstawione nawet w exposé nowego premiera. My mówimy: sprawdzam.

Fala tech-bezpieczeń

Fala tech-bezpieczeń

Firmy ubezpieczeniowe spoglądają łakomym wzrokiem na młode i dynamiczne insurtechy. To one zaczynają napędzać rozwój rynku.

Atomowe wejście TUW PZUW

Atomowe wejście TUW PZUW

Poruszenie w branży ubezpieczeń. Media piszą o prekursorskim projekcie. Ceniona branżowa „Gazeta Ubezpieczeniowa” wyróżnia go tytułem Inicjatywa Roku. Chodzi o stworzenie ubezpieczeniowego konsorcjum, które zapewni ochronę energetyce jądrowej w Polsce. Wyzwania podejmuje się TUW Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych.

Materiał powstał w komercyjnej współpracy z partnerem 24.02.2024
Polskie firmy pod ostrzałem rolników. Lista hańby czy nieuzasadniony bojkot

Polskie firmy pod ostrzałem rolników. Lista hańby czy nieuzasadniony bojkot

Ostatnie dni przyniosły ożywioną dyskusję wokół polskich firm, które sprowadzały zboże z Ukrainy. Nazwy niektórych z nich ujawniono na liście podmiotów, zarówno tych znanych, jak i mniejszych graczy rynkowych, które zamawiały tańsze produkty rolne. Protestujący zachęcają konsumentów do ich zakupowego bojkotu.

Szukam partnera, czyli o potędze współpracy

Szukam partnera, czyli o potędze współpracy

Ogromnym zmianom na rynku, które zaszły w ciągu ostatnich dwóch lat, towarzyszą również zmiany w przywództwie. Decyzję „buduj albo kupuj” zastąpiła w wypadku większości firm strategia „współpracuj i szukaj partnerów”.

Carla A. Harris 18.02.2024
Jeśli nie mieszkania, to co?

Jeśli nie mieszkania, to co?

Polacy, jeśli już inwestują, to najczęściej w nieruchomości. Tyle że ich ceny są bardzo wysokie, a równie bezpieczne alternatywy dosłownie „leżą na ulicy”.

Pięć Wschodzących Sił nowego przywództwa

Pięć Wschodzących Sił nowego przywództwa

Czas na nowy sposób przewodzenia! W naszych czasach musi się ono zmienić od dowodząco-kontrolującego do ufająco-inspirującego – przekonuje Stephen M.R. Covey w książce „Ufaj i inspiruj. Jak prawdziwie wielcy przywódcy wyzwalają wielkość w innych”.

Stephen M.R. Covey 09.02.2024
5 zasad skutecznego employee advocacy

5 zasad skutecznego employee advocacy

Promowanie marki przez pracowników to jedna z najskuteczniejszych strategii marketingowych. Pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwaniu nowych klientów i partnerów biznesowych.

Polska giełda utrzymuje potencjał wzrostów

Polska giełda utrzymuje potencjał wzrostów

Nie brakuje wskaźników budujących dobre perspektywy dla spółek notowanych na GPW. Szeroko pojęty sektor usług, banki czy branża deweloperska to tylko kilka przykładów potencjalnych beneficjentów obecnych trendów.

Jak rozpocząć komfortowy biznes

Jak rozpocząć komfortowy biznes

Jak funkcjonuje franczyzowy model biznesu w przypadku sieci sklepów Komfort? Jakie możliwości daje takie rozwiązanie i co warto wiedzieć przed rozpoczęciem współpracy – mówi Adam Blaut, właściciel sklepu franczyzowego Komfort w Suwałkach.

Zacznijmy patrzeć na ESG przez pryzmat korzyści

Zacznijmy patrzeć na ESG przez pryzmat korzyści

– Raportowanie ESG nie jest celem, ale efektem odpowiedzialnego zarządzania – mówi Magdalena Obłoza, ekspertka koordynująca proces raportowania ESG w Banku BNP Paribas.

Nie ma różnorodności bez niepełnosprawności [WYWIAD]

Nie ma różnorodności bez niepełnosprawności [WYWIAD]

– Na świecie jest 1,3 mld osób z niepełnosprawnościami. To największa i najszybciej rosnąca mniejszość na świecie, dlatego biznes musi się z nią liczyć – przekonuje Agata Robińska, prezeska Fundacji TAKpełnosprawni.

O sklep trzeba dbać jak o własny dom

O sklep trzeba dbać jak o własny dom

Czy da się połączyć życie rodzinne z prowadzeniem własnego biznesu? Zdecydowanie! Przekonuje Paula Ceran, franczyzobiorczyni Żabki ze Szczecina.