Ekonomia jutra

Marki zmienią świat na lepsze. Wywiad z Michałem Raszką

Marki zmienią świat na lepsze. Wywiad z Michałem Raszką

– Wojna w Ukrainie pokazuje, że kupując albo bojkotując konkretne produkty, opowiadamy się po stronie dobra albo zła. Nasz portfel staje się ważnym narzędziem politycznym – mówi Michał Raszka, ekspert od marketingu, dyrektor komunikacji i strategii w Grupie PRC Holding, wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego i Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie.

Adam Manikowski: "Trzeba mieć obsesję na punkcie klienta" [WYWIAD]

Adam Manikowski: "Trzeba mieć obsesję na punkcie klienta" [WYWIAD]

Pandemia nie wywróciła świata do góry nogami, ale sprawiła, że trendy, które rysowały się już wcześniej, niezwykle przyspieszyły. Dlatego przyszłość mają firmy, które są elastyczne i umieją się błyskawicznie dostosować do zmieniających się warunków – mówi Adam Manikowski, wiceprezes Żabka Polska.

Prof. Leszczyński: Czas zerwać z liberalnymi mitami [WYWIAD]

Prof. Leszczyński: Czas zerwać z liberalnymi mitami [WYWIAD]

Polska potrzebuje nowoczesnego modelu ekonomicznego, w którym istotną rolę odgrywa redystrybucja dóbr, silne instytucje publiczne oraz inwestycje w kapitał ludzki – mówi prof. Adam Leszczyński, autor głośnej książki „Ludowa historia Polski”.

Marcin Dzierżanowski 11.05.2021
Z kryzysem radzimy sobie lepiej niż inni

Z kryzysem radzimy sobie lepiej niż inni

Każdy kryzys jest katalizatorem zmian. Coś, co dotąd wydawało się niemożliwe, nagle robi się koniecznością – mówi dr Ernest Pytlarczyk – główny ekonomista i dyrektor Departamentu Analiz Makroekonomicznych banku Pekao.