Reklama

Prezenty dotrą na czas. InPost po raz kolejny wprowadza gwarancję dostaw przed świętami

InPost
InPost po raz kolejny wprowadza gwarancję dostaw przed świętami / Fot. Shutterstock/ maxshots.com
Grupa InPost po raz siódmy uruchamia gwarancję dostawy przed Świętami Bożego Narodzenia. Dzięki temu klienci indywidualni i e-sprzedawcy mogą mieć pewność, że wszystkie przesyłki nadane do maszyn Paczkomat do poniedziałku 22 grudnia dotrą do odbiorców jeszcze przed Wigilią.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Reklama

Gwarancja dostawy przed świętami

Okres przedświąteczny to czas intensywnych zakupów. Inpost zapewnia, że nawet zamówienia „na ostatnią chwilę” zostaną dostarczone na czas. Gwarancja dostawy dotyczy przesyłek nadanych do poniedziałku 22 grudnia, do godz. 13:00, a w niektórych miejscach nawet do 16:00. Szczegóły można sprawdzić na stronie inpost.pl/godziny-odbiorow.

W tym roku korzystając z gwarancji dostawy prezenty można kupić m.in. w sklepach Amazon.pl, Decathlon, Media Expert, X-KOM, Militaria.pl, eobuwie.pl czy Modivo. Obowiązuje ona bez względu na wybrany sposób wysyłki, pod warunkiem że paczka zostanie odebrana w Paczkomacie.

W okresie świątecznym priorytetem dla kupujących jest pewność i terminowość dostaw. Dlatego już po raz siódmy wprowadzamy gwarancję dostaw, zapewniając naszych klientów, że paczki nadane nawet 22 grudnia dotrą przed pierwszą gwiazdką. To nasza obietnica i jednocześnie odpowiedzialność wobec milionów osób, które nam zaufały. W grudniu dla wielu Polaków to właśnie my jesteśmy tym ostatnim ogniwem, które decyduje o uśmiechu bliskiej osoby. I to jest dla nas największa satysfakcja – podkreśla Rafał Brzoska, prezes i założyciel Grupy InPost.

Dzięki automatyzacji i dobrze zaplanowanym procesom InPost może utrzymać terminowe dostawy nawet przy rekordowej liczbie przesyłek. Za sukces nie odpowiada jednak wyłącznie technologia czy rozbudowana sieć – kluczową rolę odgrywa również praca setek zaangażowanych pracowników. Firma podkreśla, że kurierzy zrobią wszystko, aby wszystkie paczki świąteczne dotarły do odbiorców na czas. Choć gwarancja dostawy daje zarówno klientom, jak i sklepom internetowym poczucie bezpieczeństwa, InPost nadal zachęca, by nie odkładać zamawiania i wysyłania prezentów na ostatnią chwilę. 

Grupa InPost z rekordowym wzrostem wolumenu i przychodów w III kwartale 2025 roku

Grupa InPost z rekordowym wzrostem wolumenu i przychodów w III kwartale 2025 roku

Grupa InPost ogłosiła wyniki za III kwartał 2025 roku. Odnotowano m.in. wzrost przychodów o 49% r/r do 3,8 mld zł oraz wolumenu o 34% r/r do 351,5 mln. Wyniki te są bezpośrednim rezultatem konsekwentnie realizowanej strategii, opartej m.in. na ekspansji międzynarodowej oraz kluczowych przejęciach, które trwale ugruntowały pozycję Grupy jako lidera w segmencie dostaw Out-Of-Home.

Reklama

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Reklama
Reklama