Być jak Grace Kelly

Grace Kelly
Grace Kelly, ikona mody / Fot. Getty Images
W tym sezonie do łask wraca dawny filar kobiecej elegancji – damski kostium. Dlatego waszej uwadze polecamy styl Grace Kelly, zdobywczyni Oscara, muzy Hitchcocka, księżnej Monako, mistrzyni minimalizmu, subtelnego luksusu i stylu old money.

Grace Kelly była klasyczną pięknością, a strojem podkreślała swoją arystokratyczną urodę. Wybierała proste i doskonale skrojone fasony, modne wówczas kostiumy ze spódnicą do kolan, proste koktajlowe sukienki o linii A w duchu „New Look” Diora, często w pastelowych lub neutralnych odcieniach. Wiedziała, jaką moc mają dodatki: intrygujące rękawiczki (o różnej długości), jedwabne apaszki, okulary przeciwsłoneczne (często nosiła modele cat eye), broszki (wróciły do łask), perły, kapelusze i… torebki! Po ślubie z księciem Rainierem i przeprowadzce do Monako jej garderoba stała się jeszcze bardziej wyrafinowana za sprawą zakupów u Christiana Diora, Balenciagi, Givenchy, Saint Laurenta i oczywiście Hermès, z którym związana jest kultowa historia modowa. To właśnie torba Hermès Sac à dépêches, którą zasłaniała ciążowy brzuch przed paparazzi, przeszła do historii jako Kelly Bag. Dziś trzeba na nią wydać bajońskie sumy i zapisać się na listę oczekujących. Prościej zainspirować się stylem księżnej – trendy sprzyjają.

Zapach, który nie potrzebuje ozdobników

Męski styl to nie tylko sposób ubierania się. To energia, jaką mężczyzna roztacza wokół siebie. Czuć ją w gestach i słowach, a także w zapachu. Jest nieuchwytna i niepodrabialna. Taka jak najnowsza odsłona zapachu Bleu de Chanel L’Exclusif. To propozycję dla mężczyzn, którzy nie boją się być sobą i sięgać dalej niż inni.

Twórcą zapachu jest Olivier Polge, mistrz perfumerii Chanel, który połączył szlachetne składniki – sandałowca z żywicznym labdanum – i stworzył kompozycję, która intryguje i podkreśla osobowość mężczyzny. Otula, daje poczucie bezpieczeństwa, intryguje. To zapach, który nie narzuca się, ale zostaje zapamiętany jak pewny siebie gest.

Spójrzmy na sam flakon, który jest prawdziwym manifestem nowoczesnej męskości. Surowy, kwadratowy kształt i intensywny odcień granatu balansujący między czernią a błękitem symbolizują pewność i spokój. To dizajn, który nie potrzebuje ozdobników.

Bleu de Chanel L’Exclusif to propozycja dla mężczyzn, którzy nie boją się wyzwań – niezależnie od tego, czy codzienność stawia ich w sali konferencyjnej, podczas podróży, czy wśród najbliższych. To zapach, który dodaje odwagi i towarzyszy w tych bardziej intymnych sytuacjach. Wyjątkowy, a jednocześnie uniwersalny.

Blue de Chanel L’Exclusif nie jest zapachem sezonowym ani chwilowym. To ponadczasowa kompozycja dla tych, którzy chcą żyć intensywnie i świadomie.

Marka Chanel podkreśla odpowiedzialność wobec planety i jej mieszkańców. Użyty sandałowiec pochodzi z etycznie zarządzanej uprawy w Nowej Kaledonii, gdzie każdy etap produkcji odbywa się z poszanowaniem natury i lokalnych społeczności. To dowód, że luksus i świadomość mogą iść ze sobą w parze.

Diamenty z klasą

Blask, piękno, styl. Tak najkrócej można...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

Więcej możesz przeczytać w 10/2025 (121) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ