Fajrant

Jak blefować doskonale o kuchniach świata

Jak blefować doskonale o kuchniach świata

Szuka blefowania jest sztuką odważnego mówienia głośno tego, co wie się na dany temat, bez odsłaniania własnej niewiedzy. W życiu – tak jak w pokerze – nie zawsze można mieć dobre karty, ale zawsze można udawać. W tym odcinku naszego poradnika podpowiadamy, w jaki sposób zręcznie opowiadać o kuchni Bliskiego i Dalekiego Wschodu, a także bliskiej i dalszej nam Europy.

Czy home office obniża naszą odporność? [WYWIAD]

Czy home office obniża naszą odporność? [WYWIAD]

Za dużo godzin przed komputerem i dodatkowe obowiązki, np. zajmowanie się dziećmi. Wymuszony home office działa na nas gorzej niż zwykła praca. Jak w pandemii nie dać się zwariować? - radzi dr Kaja Prystupa-Rządca.

Polskie kosmetyki idą po finansowanie społecznościowe. W kampanii bierze udział Weronika Rosati

Polskie kosmetyki idą po finansowanie społecznościowe. W kampanii bierze udział Weronika Rosati

Spółka Lajuu wystartowała z kampanią crowdfundingową. Tworzone przez nich produkty pielęgnacyjne mają być naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach oraz sprzedawane w szklanych opakowaniach. Celem rozpoczętej emisji jest pozyskanie blisko 1 mln zł na rozwój i promocję marki, wdrożenie kolejnych produktów oraz ekspansję na rynek amerykański.

Coraz więcej Europejczyków chce rzucić palenie. I szukają sposobów, jak to zrobić

Coraz więcej Europejczyków chce rzucić palenie. I szukają sposobów, jak to zrobić

57 proc. konsumentów papierosów elektronicznych w Europie zdecydowało się przerzucić na e-papierosy, bo chciało rzucić lub ograniczyć palenie tych klasycznych. Tak wynika z najnowszego badania Eurobarometr zrealizowanego na zlecenie Komisji Europejskiej. Z kolei najnowszy raport Public Health England (PHE) potwierdza skuteczność wapowania jako terapii zastępczej dla dorosłych palaczy.

Co reklamują polscy sportowcy? Kontrakty reklamowe liczone są w milionach

Co reklamują polscy sportowcy? Kontrakty reklamowe liczone są w milionach

Świątek i Lewandowski to jedyne globalne marki sportowe pochodzące z Polski. Osiągnięcia Igi i Roberta bezpośrednio rzutują na sukcesy reklamowe i olbrzymie pieniądze. Cała reszta sportowców, poza naszymi skoczkami narciarskimi, gra już tylko w słabej powiatowej lidze. Choć czeka na swoje szanse i propozycje reklamowe.

Najlepsze książki dla przedsiębiorców. Kwiecień 2021

Najlepsze książki dla przedsiębiorców. Kwiecień 2021

„Klient nasz pan” – mówi stare przysłowie pamiętające początki rewolucji przemysłowej. Tyle że właśnie trwa rewolucja internetowa. Najwyższa pora, by klient stał się naszym partnerem.

Redakcja My Company Polska 01.04.2021

Ponad 2 mln zł na grę planszową. Wielki sukces polskiego wydawnictwa

Ponad 2 mln zł na grę planszową. Wielki sukces polskiego wydawnictwa

Na platformie Gamefound.com trwa zbiórka crowdfundingowa na reedycję kultowej gry planszowej "Robinson Crusoe: Przygoda na Przeklętej Wyspie", której autorem jest uznany polski autor - Ignacy Trzewiczek. Już w 20 godzin po starcie kampanii organizatorzy zebrali ponad 2 mln zł. Szacuje się, że łączna kwota zbiórki może przekroczyć 10 mln zł.

Kuba Dobroszek 24.03.2021
James Bond - ile wart jest najsłynniejszy agent świata?

James Bond - ile wart jest najsłynniejszy agent świata?

Jamesa Bonda nigdy nie pokonał demoniczny Ernst Stavro Blofeld i jego globalna organizacja SPECTRE (Specjalna Egzekutywa Kontrwywiadu, Terroryzmu, Odwetu i Wymuszania) ani cała wielka plejada złoczyńców, takich jak Auric Goldfinger, Max Zorin, Raoul Silva, Generał Orlov czy „Buźka”. To, czego im się nie udało zrobić, dokonał jednak koronawirus.

Bezpłatna mammografia przy największych sklepach w całej Polsce. "To badanie ratuje życie"

Bezpłatna mammografia przy największych sklepach w całej Polsce. "To badanie ratuje życie"

W ubiegłym roku ponad 44 tysiące Polek skorzystało z bezpłatnych badań mammograficznych zorganizowanych przez Kaufland i partnerów strategicznych: LUX MED oraz Geneva Trust. W tym roku sieć handlowa ponownie zachęca do odwiedzenia mammobusów, które planowo będą pojawiać się co miesiąc na wybranych parkingach sklepów Kaufland.

Kuba Dobroszek (oprac.) 18.03.2021
Netflix inwestuje w nowe pokolenie kobiet branży filmowej

Netflix inwestuje w nowe pokolenie kobiet branży filmowej

Pierwsze 5 mln dolarów z niedawno utworzonego funduszu Netflix na rzecz równości twórczej zostanie przeznaczone na wsparcie kobiecych inicjatyw. W obecnych produkcjach kobiecy pierwiastek jest o wiele bardziej widoczny, zarówno w treściach, jak i w zespołach osób stojących za kamerą.