Produkt od Quebonafide w sklepach Lidl Polska. "Propozycja dla poszukujących nowych smaków"
Quebonafide, fot. materiały prasoweOd 9 lutego klienci sieci Lidl Polska będą mogli premierowo spróbować Matchy Latte oraz Milk Tea stworzonych przez parę muzyków Quebonafide i FORXST pod marką MISS TI. Jak sami przyznają, pomysł powstał podczas wspólnej podróży muzyków do Azji.
Zobacz też: Mata McDonald
Pomysłodawcy projektu tłumaczą, że propozycje kierowane są dla osób poszukujących nowych smaków. Zarówno wersja wegańska, jak i ta z mlekiem UHT mają naturalnie pobudzające działanie. Ponadto matcha i czarna herbata wpływają pozytywnie na pamięć i koncentrację. Oba produkty otrzymały najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje o wartościach odżywczych i pomaga w dokonywaniu zdrowych wybiorów żywieniowych. Co więcej, opakowania stworzono w 100 proc. z materiałów pochodzących z recyklingu. Za produkcję odpowiada producent specjalizujący się w wysokiej jakości funkcjonalnych napojach – SOTI Natural sp. z o.o.