Życzenia urodzinowe od Smerfów? Polska firma Funwisher rozbudowuje platformę o kolejnych bohaterów
Smerfy, źródło: FunwisherSmerfy to ponadczasowa animacja głęboko zakorzeniona w sercach dorosłych fanów oraz ich dzieci, która w obecnych czasach nadal skupia sporą rzeszę wielbicieli. Smerfy mają ponad 95 proc. świadomości marki na całym świecie. Niosą wiele pozytywnych wartości, ale przede wszystkim to dobra zabawa, przyjaźń, troska o bliskich i naturę.
Na platformie Funwisher Smerfy zadebiutują w dwóch wersjach językowych: angielskiej i polskiej. Filmy będzie można zamawiać w Wielkiej Brytanii i Polsce. To bardzo ważne zadanie dla spółki - docierać do nowych fanów, na globalnych rynkach i skalować biznes. - W przypadku licencji międzynarodowych chcemy monetyzować te same filmy w warstwie filmowej, ale różne dźwiękowo. Z perspektywy inwestorów to doskonały przykład na rozsądne podejście do kosztów produkcji, które bywają decydujące w powodzeniu projektu - tłumaczą przedstawiciele Funwishera.
Lifestyle'owe inspiracje: Fajrant
Spersonalizowany film ze Smerfami będzie można zamówić w kilku prostych krokach. Wystarczy osobista historia (imię, okazja, dwa słowa o odbiorcy życzeń) oraz zdjęcia. Przy zamówieniu można też wybrać także fundację charytatywną, którą każdy z zakupionych filmów wesprze.
Funwisher - emisja crowdfundingowa
Funwisher zapowiedział już emisję crowdfundingową. Skuteczna emisja crowdinvestingowa pozwoli kupić nowe licencje na kultowe filmy animowane w języku angielskim i polskim oraz wyprodukowanie i wprowadzenie do sprzedaży nowych spersonalizowanych filmów z udziałem popularnych bohaterów bajek. Firma chce zebrać 2 mln zł.
Wywiad z Jarosławem Kuźniarem
O działalności Funwishera i emisji crowdfundingowej rozmawialiśmy z Jarosławem Kuźniarem, pomysłodawcą platformy. Wywiad można przeczytać TUTAJ.