zarządzanie

zobacz inne tematy
Email marketing w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy

Email marketing w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy

Najczęściej komunikacja utożsamiana jest z wymianą wiadomości między nadawcą a odbiorcą. Samo znaczenie słowa pochodzącego z języka łacińskiego communicare oznacza „czynić wspólnym, coś z kimś dzielić”*. Tym samym u podstaw tego sformułowania leży również

Cyfrowe miejsce pracy staje się normą

Cyfrowe miejsce pracy staje się normą

Niektórym praca wciąż kojarzy się z biurem, własnym biurkiem i tonami dokumentów poukładanych w segregatorach na regale. W dzisiejszych czasach jednak następuje radykalna zmiana w organizacji przestrzeni pracy i sposobach jej wykonywania. Coraz więcej fir

Sztuczna inteligencja zadecyduje o nagrodzie dla pracownika

Sztuczna inteligencja zadecyduje o nagrodzie dla pracownika

Owocowe piątki, Xbox, kolejna sportowa karta, wyjścia integracyjne – to jedne z najczęściej wybieranych przez pracodawców rozwiązań PR-u wewnętrznego. Czy jednak rzeczywiście działają motywująco na zespół? W jaki sposób skutecznie zadbać o poziom zadowole

Kobiety w biznesie wciąż mniejszością

Kobiety w biznesie wciąż mniejszością

Kobiety stanowią zaledwie 24 proc. uczestników programów MBA – wynika z danych Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Tylko 7 proc. z nich zasiada w zarządach firm. Badania przeprowadzone przez GFKM wskazują, że aż 56 proc. ankietowanych pań – słuchac

Szefowie i odkrywcy. Wyniki badań pisma Polaków

Szefowie i odkrywcy. Wyniki badań pisma Polaków

Wyniki badania charakterów pisma Polaków przeprowadzonego przez firmę Schneider we współpracy z Biurem Podróży Reklamy dowodzą, że najwięcej wśród nas jest: szefów i odkrywców, a najmniej organizatorów, perfekcjonistów i rozmówców.

Kongres Kadry

Kongres Kadry

12–14 listopada w Warszawie odbędzie się największe w Polsce spotkanie specjalistów od zarządzania zasobami ludzkimi. Organizatorem 28. edycji tego wydarzenia jest Nowoczesna Firma.

Debata „Personal branding liderów biznesu”

Debata „Personal branding liderów biznesu”

Między innymi o tym, jak nie nadużywać social mediów w komunikowaniu własnej marki, rozmawiali uczestnicy debaty „Personal branding liderów biznesu”. Wydarzenie towarzyszyło finałowi konkursu GMC Poland 2017/2018.

Na to powinny postawić firmy rodzinne

Na to powinny postawić firmy rodzinne

Synteza danych i inteligencja społeczna to podstawowe kompetencje, jakie muszą rozwijać firmy rodzinne. Wiele pracy czeka je również, jeśli chodzi o zarządzania finansami – uważają eksperci EY i Banku Pekao.

Outsourcing: atutem jest bezpieczeństwo prawno-podatkowe

Outsourcing: atutem jest bezpieczeństwo prawno-podatkowe

Praktycznie każda firma decydująca się na outsourcing przyznaje, że najważniejszym kryterium wyboru usługodawcy jest dla niej zapewnienie jej bezpieczeństwa prawno-podatkowego oraz kompletności dokumentacji (odpowiednio: 99 i 98 proc. wskazań). Tylko 25 p

Zainwestuj z zyskiem zaoszczędzony budżet

Zainwestuj z zyskiem zaoszczędzony budżet

Jeśli firmowy rok budżetowy uda się zamknąć z nadwyżką, warto rozważyć inwestycję w efektywne rozwiązania, które będą miały wpływ na wyniki sprzedaży nie tylko teraz, ale także w kolejnych miesiącach. Sodexo Benefits and Rewards Services rusza właśnie ze

Do firm rodzinnych wchodzi nowe pokolenie

Do firm rodzinnych wchodzi nowe pokolenie

Dwie trzecie młodych menadżerów przejmujących firmę od starszego pokolenia chce zachować jej rodzinny charakter – wynika z badania Deloitte. 37 proc. uważa, że jest to możliwe również przy udziale zewnętrznego inwestora.

Odpowiedzialny biznes – raport CSR Provident Polska

Odpowiedzialny biznes – raport CSR Provident Polska

Provident Polska zaprezentował drugi raport społecznej odpowiedzialności. Głównymi tematami analizy są działania firmy na rzecz etyki, odpowiedzialnego pożyczania oraz dialogu z interesariuszami. Kluczową rolę odgrywa również szeroki obraz całego sektora

Linie lotnicze pod lupą internautów

Linie lotnicze pod lupą internautów

W II kwartale 2016 roku w internecie pojawiło się 30 tys. wzmianek o liniach lotniczych, większość w mediach społecznościowych – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. Najwięcej z nich dotyczyło Lufthansy, Air France i British Airways.

Coraz trudniej o talent

Coraz trudniej o talent

Już 41 proc. firm w Polsce ma problem ze znalezieniem pracowników z odpowiednimi kwa­lifikacjami – wynika z badania „Niedobór talentów”, przeprowadzonego przez firmę ManpowerGroup zajmującą się rekrutacją. To najgorszy wynik od czterech lat.

Rośnie rola kobiet w polskich firmach

Rośnie rola kobiet w polskich firmach

Na świecie średnio 22 proc. osób zasiadających na wysokich stanowiskach kierowniczych to kobiety – wynika z badania „Women in Business 2015” firmy Grant Thornton International. W Polsce odsetek ten wynosi 37 proc.