My Company Extra

To era dużych zmian w branży farmaceutycznej

To era dużych zmian w branży farmaceutycznej

- Innowacje w obszarze nowych leków i technologii w ochronie zdrowia. To rozwiązania oparte o genetyk czy, części przeciwciał. W badaniach, którymi interesuje się Sanofi, pojawia się coraz więcej "startupowych" pomysłów - tłumaczy Agnieszka Grzybowska-Zalewska, prezes Sanofi w Polsce.

Cezary Szczepański 20.09.2022
M. Włodarczyk, Santander Leasing: Wierzymy w to, że jesienią powrócą inwestycje [WIDEO]

M. Włodarczyk, Santander Leasing: Wierzymy w to, że jesienią powrócą inwestycje [WIDEO]

Mimo wielu wyzwań stojących przed rynkiem leasingu w Polsce, trzeba mieć nadzieję na zmianę obecnego, negatywnego trendu. Jeśli gospodarka zacznie się rozwijać, to również i polskie firmy powinny powrócić do inwestycji. Wraz z nimi rynek leasingu powróci do trendu wzrostowego - mówi w rozmowie z My Company Polska Mariusz Włodarczyk, dyrektor zarządzający Santander Leasing.

„Cyfryzacja? To się opłaca!” Debata ekspertów w My Company Polska

„Cyfryzacja? To się opłaca!” Debata ekspertów w My Company Polska

Wynajem samochodu za pomocą zegarka, zakupy przy użyciu okularów, które same sprawdzają, na którym towarze z wystawy skupiamy wzrok, inteligentne lodówki pilnujące zakupów żywności. To nie futurystyczna wizja Stanisława Lema, lecz przewidywania uczestników debaty „Transformacja cyfrowa i bezpieczeństwo w finansach”, która odbyła się w redakcji My Company Polska.

Mateusz Oleksiuk, LESS_: "Założenie startupu to nie bułka z masłem, rzeczywistość bywa brutalna"

Mateusz Oleksiuk, LESS_: "Założenie startupu to nie bułka z masłem, rzeczywistość bywa brutalna"

Obecnie powstaje mnóstwo startupów, ludzie rezygnują z pracy w korporacjach, by zacząć robić coś po swojemu. Takich działań jest w tej chwili mnóstwo, ale udaje się nielicznym. Każdy myśli, że założenie startupu to bułka z masłem, ale rzeczywistość bywa brutalna, a młodzi founderzy odbijają się od ściany - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Mateusz Oleksiuk, założyciel startupu LESS_.

Kuba Dobroszek 24.11.2021
Czy ceny samochodów będą rosnąć? Wywiad z Pawłem Widłem

Czy ceny samochodów będą rosnąć? Wywiad z Pawłem Widłem

Koncerny motoryzacyjne wstrzymują oferty opierające się na rabatach. Z pewnością będziemy obserwować podwyżki cen za samochody, co będzie spowodowane podwyżką cen poszczególnych komponentów - mówi Paweł Wideł, prezes zarządu Związku Pracodawców Motoryzacji i Artykułów Przemysłowych.

Zielona transformacja biznesu to rynkowa konieczność? Wywiad z Martą Mikliszańską, Allegro.pl

Zielona transformacja biznesu to rynkowa konieczność? Wywiad z Martą Mikliszańską, Allegro.pl

Jako Allegro stale zachęcamy polski biznes - zwłaszcza małe i średnie przedsiębiorstwa - do tego, żeby w bardziej zrównoważony sposób wybierały sposoby dostawy czy pakowania produktów. Dajemy przy tym narzędzia, dzięki którym nasi partnerzy mogą skutecznie transformować swój biznes - mówi Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability, Allegro.pl

Odbudowa gospodarki po pandemii. Wywiad z Dominiką Bettman, Siemens Polska

Odbudowa gospodarki po pandemii. Wywiad z Dominiką Bettman, Siemens Polska

Firmy potrzebują przemyślanej strategii "wyjścia na zewnątrz". Digitalizacja w dużym stopniu sprzyja realizacji tego typu strategii, bo to zjawisko otwierające przedsiębiorstwa na globalne rynki. Dzięki nowym technologiom, skala działania może naturalnie wzrosnąć w bardzo krótkim czasie - mówi Dominika Bettman, prezeska Siemens Polska.

Czy w Polsce obserwujemy właśnie boom na fotowoltaikę? Wywiad z Michałem Skorupą

Czy w Polsce obserwujemy właśnie boom na fotowoltaikę? Wywiad z Michałem Skorupą

Boom na fotowoltaikę istnieje, ale nie jest to dużym zaskoczeniem. Polska wciąż jest rynkiem na wczesnym etapie rozwoju i m.in. dlatego obserwujemy ogromne przyrosty w tym segmencie. Co ważne, zainteresowanie fotowoltaiką jest odporne na różne zawirowania gospodarcze, chociażby spowodowane pandemią - uważa Michał Skorupa, prezes zarządu Foton Technik Sp. z.o.o, Grupa E.ON & innogy Polska.

W jaki sposób Huawei wspiera startupy? Wywiad z Ryszardem Hordyńskim

W jaki sposób Huawei wspiera startupy? Wywiad z Ryszardem Hordyńskim

- Działamy w Polsce, więc chcemy, żeby lokalne startupy i innowacje stale się rozwijały. Mamy w kraju świetnych fachowców, których zdecydowanie warto wspierać - mówi Ryszard Hordyński, dyrektor ds. strategii i komunikacji w Huawei Polska.

Redakcja My Company Polska 27.09.2021
To koniec tradycyjnej bankowości!

To koniec tradycyjnej bankowości!

O rewolucji w bankowości i jak będą wyglądały usługi bankowe za kilka lat opowiada podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego Jarosław Olejarz z Femion Technology i TryPay.

Czy Polska to dobre miejsce do rozwoju innowacji? Wywiad z Jarosławem Sroką

Czy Polska to dobre miejsce do rozwoju innowacji? Wywiad z Jarosławem Sroką

Nie od dziś wiadomo, że polskie uczelnie kształcą wyjątkowo dobrze. To wspaniale, że młodzi ludzie już nie wiążą swoich karier wyłącznie z wielkimi korporacjami, lecz chcą po prostu zarabiać pieniądze. Grzechem wielu młodych przedsiębiorców jest nakreślanie mało ambitnych planów rozwojowych - mówi Jarosław Sroka, członek zarządu Kulczyk Investments.

Czas na zielone inwestycje. Debata My Company Polska

Czas na zielone inwestycje. Debata My Company Polska

To nie jest pytanie „czy?” ale „kiedy?”. Kiedy polskie firmy powinny ruszyć z „zielonymi inwestycjami”? Zdaniem uczestników debaty zorganizowanej przez My Company Polska, jak najszybciej.

Debata "Zdrowo i bezgotówkowo. Jak płatności bezgotówkowe ratują biznes?" [WIDEO]

Debata "Zdrowo i bezgotówkowo. Jak płatności bezgotówkowe ratują biznes?" [WIDEO]

Płatności bezgotówkowe zmieniają oblicze polskiego rynku handlowego i usługowego. Do zrobienia jest wciąż wiele. Jakie są największe obiekcje przedsiębiorców przed ich wdrożeniem? Czy mają one odzwierciedlenie w stanie faktycznym? Na te pytania szukaliśmy odpowiedzi podczas debaty "Zdrowo i bezgotówkowo. Jak płatności bezgotówkowe ratują biznes?".

Marka Godna Zaufania. Cyfrowa gospodarka z mniejszym zaufaniem

Marka Godna Zaufania. Cyfrowa gospodarka z mniejszym zaufaniem

W internecie marka podlega nieustannej ocenie. Tutaj szybko wykrywane są ściemy i fałszywe intencje. Dlatego trzeba być do bólu szczerym, szybko reagować na kryzysy i nie przesadzać z komunikowaniem – mówili uczestnicy debaty Marki Godnej Zaufania.

Grzegorz Sadowski 22.03.2021