ecommerce

zobacz inne tematy
Baseig szuka finansowania. Startup łączy e-commerce z modowymi influencerami

Baseig szuka finansowania. Startup łączy e-commerce z modowymi influencerami

Na polskim rynku pojawił się nowy gracz z w branży fashion-tech. Startup Baseig zapowiada planowane wejście na rynek NewConnect jeszcze w tym roku. Spółka działa na przecięciu trzech dynamicznie rozwijających się obszarów: handlu internetowego, marketingu twórców internetowych oraz sztucznej inteligencji.

Jak znaleźć złoty środek w logistyce omnichannel

Jak znaleźć złoty środek w logistyce omnichannel

Współczesny konsument oczekuje szerokiego wyboru produktów, ich dostępności w różnych kanałach sprzedaży oraz szybkiej dostawy. Firmy muszą stale optymalizować strategie logistyczne, aby sprostać tym wymaganiom i jednocześnie kontrolować koszty operacyjne. W obliczu rosnących oczekiwań klientów przedsiębiorstwa szukają rozwiązań, które pozwolą im rozwijać model omnichannel bez nadmiernego obciążenia budżetu.

E-sprzedawco, wybieraj mądrze

E-sprzedawco, wybieraj mądrze

Martech rozwija się niezwykle dynamicznie – e-sprzedawcy mają już do dyspozycji ponad 11 tys. narzędzi, a ich liczba nieustannie rośnie. Jak w gąszczu dostępnych rozwiązań i możliwości wybrać te najlepsze, by inwestycja miała sens, a nie była wyłącznie przepaleniem budżetu?

E-commerce – czy to takie proste?

E-commerce – czy to takie proste?

Szacuje się, że w Polsce rejestrowanych jest średnio 20 nowych sklepów internetowych dziennie. Rodzimy e-commerce ma się bardzo dobrze, co z jednej strony stanowi szansę dla przedsiębiorców, a z drugiej – jest ogromnym wyzwaniem.

Kody kreskowe idą na emeryturę!  Zobacz, jak na tym skorzystasz

Kody kreskowe idą na emeryturę! Zobacz, jak na tym skorzystasz

Przez lata tradycyjne kody kreskowe nie były dla konsumentów zbyt interesujące – ot, kilka czarnych pasków, które skanujemy w sklepie. Już wkrótce to się zmieni! Miejsce standardowych kresek na etykietach zajmą kody QR od GS1. Co to oznacza dla nas, konsumentów?

Jak nie utknąć w gąszczu Martech? Kluczowe zasady wyboru technologii dla eCommerce

Jak nie utknąć w gąszczu Martech? Kluczowe zasady wyboru technologii dla eCommerce

Rynek technologii marketingowych (Martech) pęka w szwach – na świecie funkcjonuje już ponad 11 000 narzędzi, a ich liczba wciąż rośnie. Każdy eCommerce, który chce się rozwijać, staje przed kluczowym dylematem: w jakie rozwiązania warto zainwestować? Jak uniknąć przepalania budżetu na funkcje, które nigdy nie przełożą się na realne wyniki?

Polskie firmy na eBay docierają do 207 rynków międzynarodowych - wynika z raportu eBay

Polskie firmy na eBay docierają do 207 rynków międzynarodowych - wynika z raportu eBay

Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) odnoszą sukcesy eksportowe, wykorzystując platformę eBay – wynika z raportu firmy. „Raport na temat eksportu małych polskich firm" pokazuje, że 100 proc. polskich małych firm na eBay to eksporterzy, docierający średnio do 26 rynków międzynarodowych – to aż pięciokrotnie przewyższa wynik tradycyjnych eksporterów, którzy docierają średnio do zaledwie 5 rynków.

MCI Capital finalizuje przejęcie Nice To Fit You

MCI Capital finalizuje przejęcie Nice To Fit You

MCI Capital, po uzyskaniu zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), sfinalizowało transakcję nabycia 55 proc. udziałów w spółce NTFY, działającej pod marką Nice To Fit You. Przejęcie NTFY to jedna z największych w historii inwestycja MCI, wartość zaangażowanego kapitału po stronie funduszu sięga 187 mln zł.

Kody 2D od GS1 wspierają cele ESG

Kody 2D od GS1 wspierają cele ESG

Transparentność i śledzenie dostaw, ograniczenie marnotrawstwa żywności, interakcja z konsumentami, a nawet walka z nierównością i wykluczeniem. To korzyści ze stosowania kodów 2D od GS1, które udowodniły już swoje wszechstronne zalety w wielu branżach.

Co Polacy kupują online? Ile wydają? Jak płacą? Co zwracają?

Co Polacy kupują online? Ile wydają? Jak płacą? Co zwracają?

Najnowszy raport “Kupione 2024” jest już dostępny. Raport podzielony jest na dwie główne części. Część pierwsza “Koszyk w makro skali” analizuje zakupy online Polaków i Polek w ujęciu makro na przestrzeni lat 2021 - 2024. Dowiemy się z niej jak zakupy zmieniały się w ostatnich latach, czego Polacy kupują mniej a czego więcej, jak płacą, jakie metody dostaw wybierają i co najczęściej zwracają.

ERLI rośnie prawie 7 razy szybciej niż rynek e-commerce

ERLI rośnie prawie 7 razy szybciej niż rynek e-commerce

ERLI, jedna z najszybciej rozwijających się platform e-commerce w Europie, zakończyła trzeci kwartał 2024 roku z imponującymi wynikami finansowymi i operacyjnymi. W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy br. platforma niemal podwoiła swoje przychody netto względem analogicznego okresu rok wcześniej, a w samym Q3 wzrost ten wyniósł 87%.

W Polsce skupiamy się na rozwoju biznesu transgranicznego

W Polsce skupiamy się na rozwoju biznesu transgranicznego

Polska jest bardzo rozwinięta pod względem rozwiązań finansowych, a na lokalnym rynku działa mnóstwo graczy, z którymi ściśle współpracujemy. Konkurencyjny krajobraz jest tutaj pozytywną wartością, napędzającą innowacje – przekonuje Efi Dahan, wiceprezes i dyrektor generalny PayPal na Europę Środkowo-Wschodnią i Izrael.

Finiata łączy się z Saly.pl. "Chcemy wspierać MSP elastycznymi narzędziami finansowymi"

Finiata łączy się z Saly.pl. "Chcemy wspierać MSP elastycznymi narzędziami finansowymi"

Finiata nawiązuje partnerstwo z platformą sprzedażową Saly.pl. Jak wyjaśniają przedstawiciele obu spółek, współpraca w obszarze e-commerce dla B2B ma zapewnić klientom biznesowym “one-stop-shop” zarówno do zarządzania zakupami, jak i optymalizacji procesu płatności, oferując finansowanie obrotowe dla firm z sektora MŚP i do minimum skracając drogę, jaką muszą one przejść, by sfinansować swoje zakupy.

Logistyczny must-have

Logistyczny must-have

Jaki jest współczesny must-have i dotyczący logistyki dla e-commerce? Jaka będzie przyszłość, czyli w jakim kierunku idą firmy logistyczne – wyjaśnia Paweł Gierszewski, Head of e-Commerce Development CEE w DHL Supply Chain.

Abonament dla firm w e-commerce. Kluczowe korzyści z InPost

Abonament dla firm w e-commerce. Kluczowe korzyści z InPost

W świecie e-commerce, firmy często zmagają się z nieprzewidywalnymi kosztami wysyłki, sezonowymi wahaniami sprzedaży oraz zmiennością popytu. InPost, ceniony dostawca usług logistycznych, proponuje rozwiązanie tych problemów: abonament dla firm, który stabilizuje koszty i usprawnia proces wysyłki.

Quantia pozyskała 4,8 mln zł. Chce pomóc markom konsumenckim zwiększyć sprzedaż dzięki AI

Quantia pozyskała 4,8 mln zł. Chce pomóc markom konsumenckim zwiększyć sprzedaż dzięki AI

Polski startup Quantia pozyskał około 4,8 mln zł (1,2 mln dolarów) na rozwój platformy, która pomaga markom konsumenckim zwiększać sprzedaż dzięki rekomendacjom opartym o AI. Rundę finansowania poprowadziły fundusz Inovo VC i kolektyw Team X, na czele z Arielem Finkelsteinem, przy udziale aniołów biznesu. Quantia wykorzysta środki na dalszy rozwój produktu i wzmacnianie swojej pozycji na rynkach Europy Zachodniej.

Jak znaleźć zyskowny sweet-spot pomiędzy CAC a CLTV

Jak znaleźć zyskowny sweet-spot pomiędzy CAC a CLTV

Kluczową kwestią dla firm działających w e-commerce jest znalezienie właściwej równowagi pomiędzy kosztem pozyskania klienta (CAC) a długoterminową wartością klienta w czasie (CLTV). „Wzrost za wszelką cenę” zostaje wyparty w ostatnich latach określeniem „zyskownego wzrostu”.