ecommerce

zobacz inne tematy
W co powinny inwestować e-biznesy, by nie dać się kryzysowi?

W co powinny inwestować e-biznesy, by nie dać się kryzysowi?

Po trudnym czasie pandemii, który pomógł zrozumieć, że przyszłość biznesów jest tylko w online, pojawiła się kolejna niewiadoma. Jak atak Rosji na Ukrainę wpłynął na eCommerce i w co teraz powinny inwestować e-biznesy, by nie dać się kryzysowi?

Omnipack wzmacnia kadry. Cztery nowe osoby na stanowiskach kierowniczych

Omnipack wzmacnia kadry. Cztery nowe osoby na stanowiskach kierowniczych

Omnipack, specjalizujący się w logistyce dla e-commerce, powiększa zespół o cztery nowe osoby w toku ekspansji międzynarodowej. Do zespołu dołączają topowi specjaliści z branży: Marcin Borzoł - Head of Data, Karina Klimczak – Head of Delivery, Jakub Bączykowski - VP Sales, Michał Gębala - Head of Partnerships.

Obsługa nieruchomości w kurortach wakacyjnych. Vela Poland wystartowała z kampanią crowdinvestingową

Obsługa nieruchomości w kurortach wakacyjnych. Vela Poland wystartowała z kampanią crowdinvestingową

Spółka Vela Poland, właściciel marki Tripinvest oferującej kompleksową obsługę nieruchomości w kurortach wakacyjnych, wystartowała z kampanią crowdinvestingową. W ramach emisji akcji serii E planowane jest pozyskanie 962 tys. zł, które zostaną przeznaczone m.in. na skalowanie biznesu w Belgii i Niderlandach. Docelowo w perspektywie 2 lat spółka planuje debiut na rynku NewConnect.

eCommerce otwiera się na sztuczną inteligencję

eCommerce otwiera się na sztuczną inteligencję

W świadomości biznesowej jasne jest, że utrzymanie dotychczasowych klientów opłaca się bardziej, niż pozyskanie nowych. Dziś najlepszym narzędziem do podnoszenia satysfakcji i lojalizacji konsumentów jest to, co działa szybko, sprawnie i daje im wrażenie wyjątkowej personalizacji. Bo to właśnie personalizacja, według badań, stanowi kluczowe kryterium zadowolenia z zakupów. Jak ją osiągnąć?

Co sprzedawać w sieci?

Co sprzedawać w sieci?

Jak znaleźć produkty, które cieszą się największym zainteresowaniem klientów? Choć to zadanie dość trudne, to na podstawie analiz raportów i przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi da się wyszukać te kategorie produktowe, które przyciągną kupujących.

Jak złowić klienta w sieci

Jak złowić klienta w sieci

Jeśli chcemy rozpocząć sprzedaż w internecie, musimy przetestować kilka platform, które pozwolą nam trafić do naszych potencjalnych klientów. Potem być może przyjdzie czas na influencerów. Jak zacząć przygodę z e-commerce i zdobywaniem klientów? Podpowiadamy.

Wśród przedsiębiorców rośnie zainteresowanie elektrykami

Wśród przedsiębiorców rośnie zainteresowanie elektrykami

Co czwarta firma z sektora MŚP deklaruje, że w ciągu najbliższego roku kupi przynajmniej jeden samochód. Przedsiębiorcy zdecydowanie częściej wybiorą nowe modele niż używane, choć popularność tych drugich z roku na rok idzie w górę. Znacznie wzrośnie zainteresowanie napędem elektrycznym i hybrydowym – wynika z drugiej edycji badania „Portfele Polaków pod lupą”.

Raport Konsument nowej generacji. Europa jest otwarta na e-commerce

Raport Konsument nowej generacji. Europa jest otwarta na e-commerce

Miejsce w e-commerce jest dla każdego. Niezależnie od tego, co sprzedajesz, możesz rozpocząć działania online. Pandemia zdynamizowała wzrost nierówności między graczami e-handlu a podmiotami offline, ale też otworzyła tym drugim drzwi do wyścigu – możemy sprzedawać już w całej Europie, jeśli jesteśmy online. Jak powinny to zrobić marki, które pozornie nie pasują do e-świata?

Przez granicę do portfela. Zagraniczny e-commerce kusi polskie sklepy

Przez granicę do portfela. Zagraniczny e-commerce kusi polskie sklepy

Jeśli nie znasz zwyczajów swojego klienta, nic mu nie sprzedasz. Reguła ta sprawdza się też w internecie. A jeśli sprzedajesz w różnych krajach i kulturach, sprawa robi się jeszcze bardziej złożona. By osiągnąć sukces w e-commerce, nie wystarczy wiedzieć, że na Zachodzie klienci płacą w euro.

yestersen podwaja sprzedaż trzeci rok z rzędu. Firma nawiązała ekskluzywne partnerstwo z Gutek Film

yestersen podwaja sprzedaż trzeci rok z rzędu. Firma nawiązała ekskluzywne partnerstwo z Gutek Film

yestersen – największy polski ecommerce z unikalnymi meblami i dodatkami od kultowych marek, sklepów vintage i antykwariatów – w 2021 roku wygenerował rekordowe przychody na poziomie ponad 20 mln zł, co oznacza wzrost aż o 89 proc. rok do roku. Sprzedaż online wzrosła w tym czasie o 84 proc. rdr., natomiast przychody wygenerowane przez kanał stacjonarny wzrosły aż o 140 proc. rdr.

Prawie 5 mln zł na rozwój AI Stylisty Modowego. Tak będzie wyglądać przyszłość branży fashion?

Prawie 5 mln zł na rozwój AI Stylisty Modowego. Tak będzie wyglądać przyszłość branży fashion?

QuarticOn rozwija projekt dla branży fashion – AI Stylistę Modowego, pozwalającego na zastąpienie personalnego stylisty sztuczną inteligencją. Według planów, rozwiązanie pojawi się na rynku pod koniec 2023 r. Będzie dostępne zarówno dla sektora B2B, jak i B2C. Całkowity budżet projektu wynosi 6,3 mln zł, z czego 4,7 mlnzł pochodzi z dofinansowania NCBR.

Co trzecie tradycyjne MŚP jest „chmurowo natywne”

Co trzecie tradycyjne MŚP jest „chmurowo natywne”

Najnowsza analiza firmy Digital Ocean: Currents przekonuje, że dziś już 35 proc. „tradycyjnych” przedsiębiorstw MŚP z całego świata, w tym także z Europy i Polski, określa się mianem Cloud Native. Czyli organizacji zaawansowanych w wykorzystaniu cloud computingu na w każdym obszarze zarządzania zasobami.

Mateusz Oleksiuk, LESS_: "Założenie startupu to nie bułka z masłem, rzeczywistość bywa brutalna"

Mateusz Oleksiuk, LESS_: "Założenie startupu to nie bułka z masłem, rzeczywistość bywa brutalna"

Obecnie powstaje mnóstwo startupów, ludzie rezygnują z pracy w korporacjach, by zacząć robić coś po swojemu. Takich działań jest w tej chwili mnóstwo, ale udaje się nielicznym. Każdy myśli, że założenie startupu to bułka z masłem, ale rzeczywistość bywa brutalna, a młodzi founderzy odbijają się od ściany - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Mateusz Oleksiuk, założyciel startupu LESS_.

Sztuczna inteligencja poprowadzi kampanie reklamowe? Warszawski startup chce zmienić rynek reklamy

Sztuczna inteligencja poprowadzi kampanie reklamowe? Warszawski startup chce zmienić rynek reklamy

Sztuczna inteligencja ma naśladować procesy myślowe człowieka. Z powodzeniem analizuje dane, prognozuje, a także podejmuje decyzje. Kluczem jest efektywne wykorzystanie tych umiejętności do tworzenia innowacyjnych rozwiązań. Warszawski startup, korzystając z potencjału technologii AI oraz uczenia maszynowego, ma zamiar zrewolucjonizować rynek reklamy online.

Wytwarzają prąd z wody i papieru. BeFC wygrywa Infoshare Startup Contest

Wytwarzają prąd z wody i papieru. BeFC wygrywa Infoshare Startup Contest

Francuski startup BeFC (Bioenzymatic Fuel Cells), który opracował technologię umożliwiającą wytwarzanie energii elektrycznej z papieru i wody, wygrał 20 tysięcy euro w konkursie, organizowanym podczas konferencji Infoshare 2021. O tytuł zwycięzcy Startup Contest, ubiegało się ponad 300 startupów z całego świata.

Vue Storefront z rekordową rundą A. Startup pozyskał 69 mln zł

Vue Storefront z rekordową rundą A. Startup pozyskał 69 mln zł

Vue Storefront zamknął właśnie jedną z największych rund A w historii w Polsce pozyskując 69 mln zł przy wycenie spółki pre-money na poziomie 250 mln zł. Finansowanie pozwoli rozwinąć komercyjną dostępność produktu. Obecnie Vue Storefront jest używany przez setki globalnych e-sklepów i podnosi ich sprzedaż, głównie w kanałach mobilnych.

Raport Ekspansja zagraniczna. Mistrzowie ekspansji

Raport Ekspansja zagraniczna. Mistrzowie ekspansji

Polskie firmy kosmetyczne pokazały, że można zbudować silną pozycję na rynkach zagranicznych. Dla wielu z nich było to dodatkową osłoną, która obroniła ich w kryzysie. Część z nich wykorzystała okazję, by wzmocnić się bardziej.

Karol Milewski, Omnipack: "Polska jest w awangardzie e-commerce'u" [WYWIAD]

Karol Milewski, Omnipack: "Polska jest w awangardzie e-commerce'u" [WYWIAD]

Świetnie przyjmują się u nas wszelkie nowinki technologiczne. Ponadto trzeba pamiętać, że nasz kraj jest dosyć dużym rynkiem, więc warto budować tu rozległe sieci sprzedażowe. Warto, choć oczywiście jednocześnie niesie to ze sobą wiele niebezpieczeństw - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Karol Milewski, współtwórca Omnipack.