Reklama

Poprawki krawieckie między zakupami. Żabka rozszerza biznes usług

Żabka
Żabka rozszerza zakres usług / Fot. Shutterstock/Real_life_photo
Skrócenie spodni, wymiana zamka w kurtce czy poprawki firan będzie można zlecić… przy okazji zakupów. Żabka, we współpracy z firmą woshwosh, uruchamia nową usługę poprawek krawieckich zamawianych online i realizowanych z wykorzystaniem sieci ponad 12 tys. sklepów w całej Polsce. To kolejny krok w rozwoju tzw. wygodnych usług oraz modelu less waste.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Reklama

Żabka poszerza katalog usług dostępnych dla klientów o poprawki krawieckie. Nowa oferta została uruchomiona we współpracy z woshwosh, czyli firmą specjalizującą się w naprawach i pielęgnacji produktów tekstylnych oraz skórzanych. Usługa działa w modelu online: zamówienie składa się przez stronę internetową lub aplikację Żappka, a paczkę z odzieżą nadaje i odbiera w wybranym sklepie sieci.

Zakres prac obejmuje m.in. skracanie spodni, spódnic i sukienek, wymianę suwaków w kurtkach, a także poprawki firan i innych tekstyliów domowych. Naprawy realizowane są w pracowniach woshwosh oraz w partnerskich zakładach krawieckich.

Żabka rozwija „wygodne usługi”

Nowa usługa wpisuje się w strategię Żabki, która od kilku lat rozwija ofertę pozazakupową – od odbioru paczek, przez usługi finansowe, po naprawy i serwis produktów codziennego użytku.

– Konsekwentnie rozwijamy „Wygodne usługi” w Żabce tak, by jeszcze więcej spraw dało się załatwić szybko i przy okazji codziennych zakupów. Rozszerzenie naszej współpracy z woshwosh o naprawy krawieckie to naturalny krok realizacji tej strategii – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w Żabka Polska. – Zamówienie i nadanie paczki w najbliższej Żabce sprawia, że całość jest wygodna i po drodze. Resztą zajmują się specjaliści – dodaje.

Mniej wyrzucania, więcej napraw

Woshwosh podkreśla, że nowa usługa ma nie tylko wymiar praktyczny, ale również środowiskowy. Naprawa ubrań i tekstyliów ma wydłużać ich cykl życia i ograniczać ilość odpadów.

– Naszą misją jest wydłużanie życia ubrań i edukowanie, że naprawa to jedna z ważnych form troski o środowisko. Dzięki partnerstwu z Żabką wprowadzamy tę ideę do codzienności – podkreśla Olga Młynarczyk, Dyrektorka ds. BTC w woshwosh. – Poprawki krawieckie, podobnie jak wcześniejsze usługi czyszczenia i naprawy obuwia, są dostępne na wyciągnięcie ręki. To wygoda, która wspiera ideę less waste – dodaje.

Jak skorzystać z usługi?

Aby zlecić poprawki krawieckie, wystarczy wybrać odpowiednią usługę na stronie woshwosh.zabka.pl lub w aplikacji Żappka, opisać zakres prac, wskazać sklep nadania i odbioru paczki (ten sam lub inny) oraz opłacić zamówienie. Następnie klient nadaje paczkę w Żabce i odbiera gotową przesyłkę po realizacji usługi.

Rozszerzenie współpracy z woshwosh to kolejny element długofalowej strategii Grupy Żabka w obszarze cyrkularności, zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego korzystania z zasobów.

Żabka świętuje otwarcie 12 000. sklepu w Polsce

Żabka świętuje otwarcie 12 000. sklepu w Polsce

Sieć sklepów Żabka osiągnęła kolejny kamień milowy, otwierając swoją 12-tysięczną placówkę w Polsce. Sklep został uruchomiony 27 października 2025 r. w Krakowie przy ul. Grzegórzeckiej 20A. Jednocześnie firma deklaruje, że to dopiero początek przyspieszenia – do 2028 r. planuje otwierać 1300 nowych sklepów rocznie.

Reklama

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Reklama
Reklama