E-commerce

Leroy Merlin uruchamia marketplace w Polsce: Rewolucja w handlu budowlanym

Leroy Merlin uruchamia marketplace w Polsce: Rewolucja w handlu budowlanym

Leroy Merlin, znana sieć hipermarketów budowlanych, rozszerza swoją ofertę o innowacyjny marketplace w Polsce. Ta nowa inicjatywa stanowi odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie rynku oraz na sukces podobnych platform w innych krajach, gdzie Leroy Merlin już z powodzeniem wprowadził ten model sprzedaży.

Jeszcze szybsze płatności na ERLI z BLIKIEM bez kodu

Jeszcze szybsze płatności na ERLI z BLIKIEM bez kodu

ERLI – marketplace nr 2 w Polsce – we współpracy z BLIKIEM, liderem płatności mobilnych, wdrożył nowoczesną i wygodną metodę płatności: BLIK bez kodu. Od teraz kupujący na ERLI nie będą musieli każdorazowo generować i wprowadzać sześciocyfrowych kodów podczas zakupów, dzięki czemu proces kupowania online staje się jeszcze szybszy, jednocześnie gwarantując użytkownikom bezpieczeństwo i wygodę, których oczekują. Już co druga transakcja na ERLI opłacona jest BLIKIEM.

Re-commerce na fali Stawiamy na przemyślane zakupy

Re-commerce na fali  Stawiamy na przemyślane zakupy

Coraz więcej Polaków otwiera się na kupno rzeczy z drugiej ręki. Nowa fala może zmienić cały rynek handlu w sieci – wynika z danych opublikowanych przez OLX.

Materiał powstał w komercyjnej współpracy z partnerem 12.03.2024
Top 10 trendów w e-commerce

Top 10 trendów w e-commerce

To będzie rok odbicia w e-commerce! Czy powrócimy do szalonego wyścigu z lat 2020–2021? Raczej nie, ale dostosowując się do najważniejszych trendów w branży, będziesz w stanie efektywniej pozyskiwać i utrzymywać klienta.

Jak zapomnieć o logistyce

Jak zapomnieć o logistyce

Jeśli prowadzisz e-sklep, to ostatnią rzeczą, o której powinieneś myśleć, jest to, w jaki sposób wysłany przez ciebie towar dotrze do klienta. To ma się dziać bezproblemowo! Tak się stanie, jeśli tylko nie zapomnisz o trzech prostych zasadach.

Zakupy przez TikTok zamiast Google? „Wszystkie platformy są teraz konkurencyjnymi wyszukiwarkami”

Zakupy przez TikTok zamiast Google? „Wszystkie platformy są teraz konkurencyjnymi wyszukiwarkami”

Sposób wyszukiwania produktów przez konsumentów zmienia działania sprzedawców. Ich aplikacje i portale muszą „przytrzymać” kupującego, by ten nie musiał wybierać innej strony internetowej w celu poznania szczegółów o produkcie. – Najwięcej traci na tym Google, bo aplikacje sklepów posiadają coraz więcej funkcji. O klientów walczą też media społecznościowe ze swoimi ultraspersonalizowanymi reklamami, ale Google przechodzi do kontrataku – mówi Marcin Stypuła, właściciel i prezes Semcore.

Wiktor Cyrny 02.01.2024
Zakładasz lub skalujesz biznes? Pamiętaj o wykupie domeny. Konkurencja nie śpi: Ali Express podebrał domenę Temu?

Zakładasz lub skalujesz biznes? Pamiętaj o wykupie domeny. Konkurencja nie śpi: Ali Express podebrał domenę Temu?

Chińska platforma Temu, należąca do firmy Pinduoduo, zanotowała dynamiczny wzrost popularności w Polsce. W ciągu pół roku od debiutu, strona internetowa temu.com znalazła się wśród dwudziestu najczęściej odwiedzanych witryn w kraju. Jednak jeśli wpiszemy w wyszukiwarkę hasło temu.pl zostaniemy przekierowani na stronę głównego konkurenta firmy.

Obraz zakupów online wśród młodych Polaków: już 84 proc. kupuje przez internet raz w miesiącu

Obraz zakupów online wśród młodych Polaków: już 84 proc. kupuje przez internet raz w miesiącu

W dobie cyfryzacji i mobilności, zakupy online nie tylko stanowią ważny element codziennego życia, ale również odzwierciedlają nasze zachowania konsumenckie. Wyjątkowo interesujące są trendy zakupowe wśród młodych ludzi. Jakie są ich preferencje? Czego szukają w procesie zakupowym? Odpowiedzi na te pytania przynosi najnowszy raport Allegro.

Płatny Instagram i Facebook może "wyczyścić" internet

Płatny Instagram i Facebook może "wyczyścić" internet

Instagram i Facebook za 62 zł miesięcznie? Choć bunt użytkowników jest zrozumiały to eksperci wskazują, że taka opcja może wyjść im na dobre. - Niektórzy użytkownicy mogą być skłonni płacić za brak reklam, jeśli oznacza to bardziej spersonalizowane i prywatne doświadczenie korzystania z mediów społecznościowych - mówi Dagmara Plata Alf ekspertka w obszarze marketingu internetowego z ALK.

Wiktor Cyrny (oprac.) 09.10.2023
5 porad, jak wygrać wyścig o klienta

5 porad, jak wygrać wyścig o klienta

Na tak konkurencyjnym rynku, jakim jest e-commerce, każdy detal ma znaczenie. Nawet gdy masz najlepsze produkty w najniższych cenach, to jeśli nie zbudujesz szybkiej i skutecznej logistyki, nie osiągniesz sukcesu.

E-commerce recovery, czyli ponad 200 proc. wyższe przychody w e-sklepie

E-commerce recovery, czyli ponad 200 proc. wyższe przychody w e-sklepie

Prowadzenie e-sklepu w branży fashion to nie tylko duży koszt, ale też wymagająca organizacja. Potrzebny jest zaufany partner technologiczny, od którego zależy, jakie efekty osiągnie dany biznes. Co zrobić, by wyniki były zadowalające? Zadbać o e-commerce recovery!

Plastic is not fantastic

Plastic is not fantastic

W czasie pandemii Polacy pokochali zakupy w internecie. Jak wynika z raportu „Green Generation” opracowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, w ten sposób kupuje już w naszym kraju 57 proc. internautów. Dzięki zakupom w sieci nie musimy jeździć, a potem chodzić po centrach handlowych. Oszczędzamy czas i paliwo, a często i pieniądze ze względu na atrakcyjne internetowe ceny.