Replenit z nowym finansowaniem. Czym zajmuje się turecki startup z siedzibą w Polsce?

Replenit jest platformą SaaS koncentrującą się na zwiększaniu lojalności klientów i zachęcaniu do ponownych zakupów w branży e-commerce. Założony przez Turków startup ma swoją siedzibę w Polsce i jest wspierany m.in. przez Google Campus Warsaw. Zdobył już pierwszych klientów w Stanach Zjednoczonych, Ameryce Łacińskiej, Europie i Turcji, a pozyskane środki zostaną przeznaczone na dalszą ekspansję zagraniczną.
Rozwiązanie jednego z największych wyzwań w branży
Jednym z kluczowych wyzwań dla marek e-commerce jest zwiększenie lojalności klientów oraz zachęcenie ich do ponownych zakupów. Podczas gdy tradycyjne metody marketingowe często kierowane są do szerokiej grupy odbiorców, platforma Replenit wykorzystuje sztuczną inteligencję do analizy indywidualnych zachowań zakupowych, automatycznie wysyłając spersonalizowane przypomnienia. Dzięki temu - jak przekonują pomysłodawcy projektu - marki mogą zwiększać lojalność klientów i poprawiać swoje wyniki finansowe.
Mówiąc o dalszym rozwoju, założyciele Replenit zapowiadają działania w dwóch kluczowych obszarach. - Przede wszystkim chcemy rozwinąć infrastrukturę opartą na AI. Ulepszymy modele analityczne i predykcyjne, a także rozwiniemy innowacyjne funkcje, pozwalające zoptymalizować doświadczenie użytkowników oraz poprawienie personalizacji - wskazują founderzy.
Drugi obszar to ekspansja zagraniczna. Kluczowymi rynkami w kontekście dalszego rozwoju mają być Stany Zjednoczone i Wielka Brytania. - Pozycję na arenie międzynarodowej wzmocnimy dzięki strategicznym partnerstwom z globalnymi gigantami e-commerce i handlu detalicznego - podsumowują założyciele Replenit.