ecommerce

zobacz inne tematy
Brexit wyzwaniem dla logistyki. Jakie zmiany odczują konsumenci kupujący online?

Brexit wyzwaniem dla logistyki. Jakie zmiany odczują konsumenci kupujący online?

Opóźnienia, papierkowa robota, dodatkowe cła – to tylko niektóre z negatywnych skutków Brexitu. Branża logistyczna stoi obecnie przed potężnym wyzwaniem, aby zapewnić ciągłość handlu. Ale Brexit może dotknąć każdego z nas, indywidulanych konsumentów, a wówczas przyjdzie nam zapłacić więcej i poczekać znacznie dłużej na kupione produkty.

PayU będzie oferować płatności odroczone z Twisto

PayU będzie oferować płatności odroczone z Twisto

Twisto - fintech oferujący płatności odroczone - i PayU zawarły umowę o współpracy. Dzięki temu w ciągu kilku najbliższych tygodni płatności odroczone z Twisto, w ramach platformy PayU Płacę Później, staną się dostępne dla klientów tysięcy sklepów internetowych w Polsce, korzystających z systemu PayU.

Sztuczna inteligencja pomaga projektować strony www. Litewski startup już w Polsce

Sztuczna inteligencja pomaga projektować strony www. Litewski startup już w Polsce

Movens VC, w kooperacji z litewskim Open Circle Capital i Litewską Agencją Wspierania Biznesu (LVPA) zainwestowali łącznie ponad 800 tys. EUR w Attention Insight. To startup rozwijający globalną platformę opartą na AI a służącą do m.in. projektowania stron www i testowania kampanii reklamowych. Startup właśnie otworzył nowy oddział w Warszawie.

Kubisiak: Szukający pracy powinni być bardziej elastyczni. Kryzys wymusza zmiany [WYWIAD]

Kubisiak: Szukający pracy powinni być bardziej elastyczni. Kryzys wymusza zmiany [WYWIAD]

Młodzi najbardziej cierpią w okresie kryzysu. Z pewnością wydłuża się czas szukania pracy, co jest oczywiście związane z mniejszą liczbą ofert. Niektóre przedsiębiorstwa radzą sobie wyjątkowo dobrze, a inne wyjątkowo źle – to wymusza większą elastyczność u kandydatów, warto wyjść poza dotychczasową branżę - mówi Andrzej Kubisiak, zastępca dyrektora Polskiego Instytuty Ekonomicznego.

Jak po Gucci, to do lumpeksu. Dobra luksusowe coraz częściej kupujemy w second handach

Jak po Gucci, to do lumpeksu. Dobra luksusowe coraz częściej kupujemy w second handach

Jednym z niespodziewanych efektów pandemii Covid-19 jest fakt, że produkty premium coraz chętniej kupujemy "z drugiej ręki". Niemałą rolę odgrywa w nim też moda na zero waste, czyli styl życia polegający na generowaniu minimalnej ilości odpadów. To zła wiadomość dla producentów dóbr luksusowych, którym koronawirus szczególnie dał się we znaki.

Allegro sprzedaje vouchery na telekonsultacje z lekarzami

Allegro sprzedaje vouchery na telekonsultacje z lekarzami

Klienci Allegro mogą kupować vouchery na usługi medyczne świadczone zdalnie, w formie telefonicznej, chatu lub online. Pierwszą firmą sprzedającą usługi w nowo powstałej kategorii „Telemedycyna - vouchery” jest HomeDoctor, który umożliwia konsultacje 24/7 z lekarzami ponad 20 specjalizacji i zapewnia pierwszy kontakt z pacjentem w ciągu 15 minut od zgłoszenia.

Co każda marka powinna wiedzieć zanim rozpocznie działania w obszarze e-commerce?

Co każda marka powinna wiedzieć zanim rozpocznie działania w obszarze e-commerce?

Napędzany pandemią polski e-commerce bije kolejne rekordy: według prognoz w 2020 r. wartość tego sektora przekroczy 100 mld zł. Przez Internet regularnie kupuje już 75% konsumentów. Korzystając z tego trendu, marki coraz chętniej wychodzą poza własne domeny online i rozpoczynają sprzedaż na największych platformach jak Allegro czy Amazon.

Alibaba z rekordowym wynikiem podczas Dnia Singla

Alibaba z rekordowym wynikiem podczas Dnia Singla

Alibaba - chiński gigant e-commerce - podczas wyprzedaży zorganizowanej z okazji Dnia Singla sprzedał produkty o wartości ponad 74 mld dolarów. To prawie dwa razy więcej, niż podczas tej samej promocji w ubiegłym roku.

Poczta Polska rozbudowuje sieć zewnętrznych automatów

Poczta Polska rozbudowuje sieć zewnętrznych automatów

Jednym z najważniejszych celów strategicznych Poczty Polskiej na najbliższe lata jest udostępnienie klientom 2 tys. zewnętrznych automatów paczkowych. Docelowo firma będzie mieć ponad 20 tys. punktów odbioru przesyłek w sieci click & collect w 2022 roku.