Patronaty My Company Polska. Listopad 2025
z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 11/2025 (122)
Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!
Było warto, bo poruszono zaskakująco szerokie spektrum tematów
Pod koniec października w łódzkim hotelu Andel’s odbyła się czwarta edycja konferencji „Leasing i Ubezpieczenia” – corocznego wydarzenia, które na stałe wpisało się w kalendarz branży leasingowej i ubezpieczeniowej. Organizowana przez Związek Polskiego Leasingu konferencja to największe w Polsce forum wymiany doświadczeń, inspiracji i wiedzy dla obu sektorów.
– Konferencja „Leasing i Ubezpieczenia” stała się miejscem, gdzie spotykają się dwa światy, które silnie się przenikają. Leasing i ubezpieczenia są nierozerwalnie ze sobą związane, a wspólna dyskusja pozwala nam lepiej odpowiadać na potrzeby rynku i klientów – podkreśla Monika Constant, prezeska Związku Polskiego Leasingu. I dodaje: – Cieszy nas, że z roku na rok konferencja przyciąga tak szerokie grono uczestników. To pokazuje, jak ważna jest wymiana wiedzy, dobrych praktyk i wspólne szukanie rozwiązań na przyszłość.
Wśród poruszonych tematów znalazły się takie zagadnienia jak cyfryzacja, bezpieczeństwo oraz unijne regulacje.
Było warto, bo osobowość przyciąga
W połowie października stolica Dolnego Śląska stała się centrum polskiego e-handlu. W eleganckich wnętrzach hotelu Ibis Styles Wrocław Centrum odbyła się gala wręczenia nagród konkursu „Osobowość E-commerce 2025”, która zgromadziła liderów branży, innowatorów i ekspertów nowych technologii. Wydarzenie to było nie tylko okazją do wyróżnienia najbardziej wpływowych postaci e-commerce w Polsce, ale także do wymiany doświadczeń i inspirujących rozmów w atmosferze biznesowego święta. Wydarzenie zorganizowała Kamila Gębik - CEO firmy Kammedia, strateg, autorka trzech książek dla branży e-commerce, inicjatorka wielu konferencji. Kamila już teraz zapowiada dużo nowych kategorii na 2026 r., a zgłoszenia na drugą edycję ruszą w marcu.
Było warto, bo misja edukacyjna SEG jest bardzo ważna
Za nami XIII edycja Kongresu CFO Spółek Giełdowych SEG! To cykliczne wydarzenie organizowane w ramach misji edukacyjnej SEG, podczas którego można wymienić się doświadczeniami dotyczącymi pracy dyrektorów finansowych spółek giełdowych oraz zdobyć wiedzę pomocną w zarządzaniu spółką. W trakcie wydarzenia sporo dyskutowano o KSeF. - Przygotowanie do KSeF nie powinno być traktowane wyłącznie jako spełnienie wymogów ministerstwa. To moment, by zrozumieć, że ustrukturyzowane dane otwierają drogę do automatyzacji, nowych zastosowań i pełnej cyfrowej transformacji. Firmy, które zatrzymają się na ścieżce „compliance only”, ograniczą się do kosztów i ryzyk. Ci, którzy potraktują KSeF jako projekt danych, zyskają realne korzyści – od krótszego cyklu płatności, przez lepszy cash flow, aż po wykorzystanie AI w analizie i kontroli procesów. To nie obowiązek - to szansa na przewagę konkurencyjną – wyjaśnia Tomasz Kuciel, prezes zarządu EDITEL Polska.
Było warto, bo dowiedzieliśmy się, jak budować rozpoznawalność wspierającą sprzedaż
Na początku października odbyła się kolejna edycja Kongresu Wiedzy PRoto. Hasło przewodnie: „Silna marka w świecie cyfrowym – ewolucja i trendy”. W świecie, gdzie trwa nieustanna walka o uwagę odbiorców, siła i widoczność marki nie są już tylko dodatkiem, lecz fundamentem wspierającym sprzedaż, wzrost i zaufanie. Podczas kongresu prelegenci i paneliści dyskutowali o tym, jak skutecznie łączyć działania wizerunkowe z celami biznesowymi, jak budować zasięg i autentyczność oraz co zrobić, by marka wyróżniała się w cyfrowym szumie.
Więcej możesz przeczytać w 11/2025 (122) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.