Marketing

Pandora Gate: Biedronka i Lidl odcinają się od współpracy z TeamX w przyszłości

Pandora Gate: Biedronka i Lidl odcinają się od współpracy z TeamX w przyszłości

Współczesne korporacje, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, chętnie współpracują z influencerami. W przypadku polskiego rynku, wielu z tych twórców to popularni youtuberzy, których kanały zgromadziły miliony subskrybentów. Jednak ostatnie wydarzenia związane z tzw. aferą "Pandora Gate" rzucają cień na ich reputację i wpływają na decyzje dużych sieci takich jak Biedronka czy Lidl.

Przygotuj się na pierwszy dzwonek z ERLI

Przygotuj się na pierwszy dzwonek z ERLI

Już niebawem dla setek tysięcy uczniów rozpoczynających naukę w pierwszych klasach szkół podstawowych po raz pierwszy zabrzmi dzwonek szkolny. Dlatego warto sprawdzić oferty na ERLI, a przy okazji zaoszczędzić nawet kilkaset złotych.

Zamożni Polacy z pensją 9 tys. zł na rękę uwielbiają gazetki promocyjne

Zamożni Polacy z pensją 9 tys. zł na rękę uwielbiają gazetki promocyjne

Polacy coraz częściej sięgają po gazetki promocyjne. Wynika to z badania przeprowadzonego na ponad tysiącu dorosłych Polaków na potrzeby projektu branżowego "Blix Awards - Wybór Konsumentów". Zaskakującym wnioskiem analiz jest przedstawiony profil potencjalnego odbiorcy takiej "prasy".

Igor Blukowski (oprac.) 08.05.2023

Darmowe szkolenia z e-marketingu. Kilkuset przedsiębiorców skorzysta ze wsparcia

Darmowe szkolenia z e-marketingu. Kilkuset przedsiębiorców skorzysta ze wsparcia

Już w połowie marca rusza kolejna edycja Akademii e-marketingu dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. To cykl darmowych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w internecie. Podczas spotkań ze specjalistami uczestnicy będą mogli zdobyć cenną wiedzę przykładowo z zakresu budowy strony WWW, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania skutecznych narzędzi promocyjnych.

Robert Mierwiński (oprac.) 28.02.2023
Zaufanie w czasach kryzysu. Marka Godna Zaufania

Zaufanie w czasach kryzysu. Marka Godna Zaufania

Sytuacja kryzysowa może się zdarzyć każdej firmie. Dlatego ważne jest, aby być do niej dobrze przygotowanym i zareagować błyskawicznie w wielu aspektach. Firma, która wyjdzie z twarzą z kłopotów, ma szanse nie tylko utrzymać klientów, ale także zwiększyć ich zaufanie.

Trzymaj pion. Dlaczego filmy wertykalne to przyszłość marketingu?

Trzymaj pion. Dlaczego filmy wertykalne to przyszłość marketingu?

Popularność TikToka sprawiła, że filmy wertykalne stały się jednym z najważniejszych trendów we współczesnym marketingu. Ich popularność przekroczyła już jednak chiński serwis, podbijając serca również użytkowników Instagrama czy YouTube’a. Zastanawiasz się czy TikTok jest odpowiednim narzędziem dla twojej firmy? A może czujesz potencjał pionowych klipów, ale w innych social mediach?

Jak oznaczać reklamy w social media? UOKiK radzi influencerom i markom

Jak oznaczać reklamy w social media? UOKiK radzi influencerom i markom

31 stron - tyle liczy nowy poradnik UOKiK dotyczący zasad funkcjonowania w mediach społecznościowych, jeśli chodzi o współpracę z markami. Zdaniem prezesa UOKiK zastosowanie tych zasad sprawia w oznaczaniu reklam sprawia, że nie będziemy mieli problemów z potencjalnymi karami.

Cezary Szczepański (oprac.) 26.09.2022
Ciekawe zawody związane z branżą marketingową

Ciekawe zawody związane z branżą marketingową

Marketing to bardzo ważny aspekt wpływający na prawidłowe funkcjonowanie przedsiębiorstwa. W obecnych czasach szczególny nacisk kładzie się na jego internetową wersję. Coraz więcej młodych ludzi poszukuje zatrudnienia w tej branży – oferuje ona ciekawe perspektywy rozwoju oraz satysfakcjonujące zarobki. Jakiej pracy mogą podjąć się osoby, które są zainteresowane tematyką marketingu?

Aflofarm przegrało w sądzie. Reklamy suplementów pod specjalnym nadzorem

Aflofarm przegrało w sądzie. Reklamy suplementów pod specjalnym nadzorem

Sąd apelacyjny w Warszawie utrzymał w mocy decyzję UOKiK o nałożeniu na firmę Aflofarm kary w wysokości 26 mln złotych. Historia zaczęła się w 2017 roku i dotyczy reklam suplementów diety. Zdaniem UOKiK (i co potwierdził sąd), reklamy firmy wprowadzały konsumentów w błąd w zakresie przeznaczenia i właściwości produktu.