Tylko u nas

Polski fintech z dużymi wdrożeniami w bankach. "To dobry czas dla twórców innowacyjnych rozwiązań"

Polski fintech z dużymi wdrożeniami w bankach. "To dobry czas dla twórców innowacyjnych rozwiązań"

Digital Fingerprints skupia się przede wszystkim na cyberbezpieczeństwie, na zapewnieniu mechanizmów, które ochroni organizację przed fraudem, kradzieżą tożsamości czy phishingiem. Kluczowy jest rozwój sztucznej inteligencji, ponieważ nasze rozwiązania opierają się o machine learning - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Krzysztof Raczyński, CEO Digital Fingerprints.

Kuba Dobroszek 22.04.2021
Rekordowe inwestycje w branży EdTech. Jak startupy korzystają z nowych trendów

Rekordowe inwestycje w branży EdTech. Jak startupy korzystają z nowych trendów

W ubiegłym roku poziom inwestycji w technologie edukacyjne osiągnął rekordowy poziom 41 miliardów dolarów - to aż 10 razy więcej niż w 2014 roku. Zdaniem ekspertów wartość całego rynku e-learningowego osiągnie poziom 325 miliardów dolarów już w 2025 roku, a według Statista.com średni przychód w branży edukacji online wzrósł o przeszło 900 proc. w porównaniu do roku 2000.

FORDATA rozwija usługę w krajach bałtyckich. "Fintechy muszą umieć zapewnić "opiekę" nad danymi"

FORDATA rozwija usługę w krajach bałtyckich. "Fintechy muszą umieć zapewnić "opiekę" nad danymi"

Bezpieczeństwo czysto technologiczne to nie wszystko. Dostawca usługi musi wiedzieć, jak obchodzić się z informacjami klienta nie tylko w ramach świadczenia, ale całościowo, bo przetwarzanie informacji rozpoczyna się już w momencie, gdy klient odwiedza stronę internetową - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Aleksandra Prusator, Sales & Marketing Director w FORDATA.

Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta

Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta

Sektor e-commerce to największy beneficjent rewolucji gospodarczej w czasie pandemii. Nic dziwnego, że walka na tym rynku jest coraz ostrzejsza. Już niebawem pierwsze firmy zaczną odpadać z wyścigu.

Autenti podbija Europę. "Nasz cel to 100 mln elektronicznie podpisywanych dokumentów miesięcznie"

Autenti podbija Europę. "Nasz cel to 100 mln elektronicznie podpisywanych dokumentów miesięcznie"

Autenti to platforma do autoryzacji dokumentów i zawierania umów w Internecie. Zainteresowanie podpisem elektronicznym stale rośnie, więc również cele firmy stają się ambitniejsze. - Chcemy, żeby do 2025 roku miesięcznie podpisywano elektronicznie na platformie 100 mln dokumentów. Obecnie takich podpisów generujemy ok. 200 tys. - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Tomasz Plata, CMO Autenti.

Kuba Dobroszek 06.04.2021
Handel pójdzie na wojnę z rządem? "Poważnie myślimy o wystąpieniu na ścieżkę sądową" [TYLKO U NAS]

Handel pójdzie na wojnę z rządem? "Poważnie myślimy o wystąpieniu na ścieżkę sądową" [TYLKO U NAS]

Właściciele i zarządcy centrów handlowych poważnie myślą o wystąpieniu na ścieżkę sądową przeciwko skarbowi państwa. - To są decyzje należące do właścicieli poszczególnych spółek, które obecnie takie analizy prowadzą - powiedział w rozmowie z mycompanypolska.pl Krzysztof Poznański, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Co reklamują polscy sportowcy? Kontrakty reklamowe liczone są w milionach

Co reklamują polscy sportowcy? Kontrakty reklamowe liczone są w milionach

Świątek i Lewandowski to jedyne globalne marki sportowe pochodzące z Polski. Osiągnięcia Igi i Roberta bezpośrednio rzutują na sukcesy reklamowe i olbrzymie pieniądze. Cała reszta sportowców, poza naszymi skoczkami narciarskimi, gra już tylko w słabej powiatowej lidze. Choć czeka na swoje szanse i propozycje reklamowe.

Ten robot wyręczy cię z monotonnej pracy. Spółka Nomagic pozyskała 8,5 mln dol. na rozwój biznesu

Ten robot wyręczy cię z monotonnej pracy. Spółka Nomagic pozyskała 8,5 mln dol. na rozwój biznesu

Podnieś, połóż… Niektóre prace są tak proste, że aż proszą się o robota! Tyle że skonstruowanie go i przystosowanie do np. pracy w centrach logistycznych wcale już takie proste nie było. Potrzeba było prawdziwego rewolucjonisty. Kacper Nowicki, pomysłodawca systemu Nomagic dostał już na niego 8,6 mln dol. Wsparli go m.in. Khosla Ventures z Doliny Krzemowej i Sebastian Kulczyk.

Jak chronić firmę przed zagrożeniami płynącymi z Internetu?

Jak chronić firmę przed zagrożeniami płynącymi z Internetu?

Nawet w małej firmie do efektywnego prowadzenia działalności nie wystarczy już stary, zdezelowany komputer z leciwym pakietem biurowym i wiekowym systemem operacyjnym. Podłączenie do internetu to teraz konieczność, a dołączenie do globalnej sieci wymaga dbałości o sprzęt i oprogramowanie. Jej brak może spowodować ogromne straty.

Jeronimo Martins: Chcemy zaszczepić pracowników sklepów Biedronka

Jeronimo Martins: Chcemy zaszczepić pracowników sklepów Biedronka

Firma Jeronimo Martins Polska, czyli właściciel sieci Biedronka, chce dołączyć do akcji organizacji szczepień dla swoich pracowników - dowiedział się portal mycompanypolska.pl. Firma czeka obecnie na konkretne zasady dystrybucji szczepionek, które ma przygotować rząd i już przygotowuje potencjalne procedury.

Marcin Ratajczak, Inuru: "Współpraca z Coca-Colą jest jak rola w filmie z Angeliną Jolie" [WYWIAD]

Marcin Ratajczak, Inuru: "Współpraca z Coca-Colą jest jak rola w filmie z Angeliną Jolie" [WYWIAD]

Po współpracy z takim gigantem jak Coca-Cola, wszystkim wydaje się, że osiągnąłeś już praktycznie wszystko. Nikt nie zaprasza cię na castingi, bo producenci myślą, że się za bardzo cenisz. Jesteśmy w tej samej sytuacji. Prowadzenie spółki jest jak sterowanie okrętem po bardzo dzikich wodach - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Marcin Ratajczak, współzałożyciel startupu Inuru.

Prawny start w startup: Tworzenie i ochrona marki – na co trzeba zwrócić uwagę?

Prawny start w startup: Tworzenie i ochrona marki – na co trzeba zwrócić uwagę?

Apple to jedna z najcenniejszych marek na świecie. Amerykański gigant chroni swoich znaków jak oka w głowie. Ostatnio np. walczy z twórcami niewielkiej aplikacji Prepear, bo ich zdaniem logo firmy (gruszka z liściem) za bardzo przypomina… nadgryzione jabłko. Jak nie narazić się gigantom i jednocześnie chronić swoją markę, pisze Tomasz Wiącek z kancelarii MDDP Olkiewicz i Wspólnicy.