Reklama

Tylko u nas

Dojlidziarze, czyli największa afera gospodarcza II RP

Dojlidziarze, czyli największa afera gospodarcza II RP

Afera dojlidzka wstrząsnęła opinią publiczną i przedwojenną sceną polityczną. Próby jej rozliczenia zaowocowały bijatyką w Sejmie i (dosłownie!) wzajemnym opluwaniem się posłów. Jednak, jak większość polskich afer, nie zakończyła się żadnym wyrokiem sądowym.

Marcin Dzierżanowski 01.12.2021
Reklama

Wypalenie zawodowe - kiedy powinna się nam zapalić lampka ostrzegawcza?

Wypalenie zawodowe - kiedy powinna się nam zapalić lampka ostrzegawcza?

„Żeby się wypalić, trzeba najpierw płonąć”. Syndrom wypalenia zawodowego dotyka głównie tych, którzy w swojej pracy szukają sensu życia. To zwykle najlepsi i najbardziej zaangażowani specjaliści. Kiedy powinna się nam zapalić ostrzegawcza lampka?

Marcin Dzierżanowski 29.11.2021
Reklama

Mateusz Oleksiuk, LESS_: "Założenie startupu to nie bułka z masłem, rzeczywistość bywa brutalna"

Mateusz Oleksiuk, LESS_: "Założenie startupu to nie bułka z masłem, rzeczywistość bywa brutalna"

Obecnie powstaje mnóstwo startupów, ludzie rezygnują z pracy w korporacjach, by zacząć robić coś po swojemu. Takich działań jest w tej chwili mnóstwo, ale udaje się nielicznym. Każdy myśli, że założenie startupu to bułka z masłem, ale rzeczywistość bywa brutalna, a młodzi founderzy odbijają się od ściany - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Mateusz Oleksiuk, założyciel startupu LESS_.

Kuba Dobroszek 24.11.2021
Reklama
Budując przyszłość. Najlepsze startupy z branży proptech [RANKING]

Budując przyszłość. Najlepsze startupy z branży proptech [RANKING]

Zarządzanie biurem, digitalizacja logistyki na placu budowy, dom stawiany w kilkanaście godzin – technologia coraz odważniej wkracza do świata nieruchomości. W minionych miesiącach polski proptech rósł bardzo dynamicznie, a inwestorzy uwierzyli w ten sektor startupowego ekosystemu. Jednak największe wzrosty, prawdopodobnie, dopiero przed nami.

Zielone strony biznesu. Greenwashing czyli Ekościema

Zielone strony biznesu. Greenwashing czyli Ekościema

Im bardziej klienci dbają o ekologię, tym częściej na swoje sztandary – a dokładnie reklamy – biorą ją duże koncerny. Zielone logo, tekturowe opakowania, akcje sadzenia drzew... Greenwashing ma wiele form, ale cel jest jeden – firma ma uchodzić za przyjazną środowisku.

Reklama