Rynki

Boom na hulajnogi elektryczne trwa. O klientów walczy coraz więcej firm

Boom na hulajnogi elektryczne trwa. O klientów walczy coraz więcej firm

W tym roku lato przyjedzie do nas, jak w wierszu Jana Brzechwy, „raczej na hulajnodze”. Te elektryczne jednoślady od kilku lat podbijają polskie miasta. Do tego właśnie zmieniły się przepisy prawa o ruchu drogowym, co będzie dodatkowym impulsem do rozwoju branży.

Maciej Łuczak 10.06.2021

Raport: Ekspansja polskich firm. Go Poland!

Raport: Ekspansja polskich firm. Go Poland!

Kto by się spodziewał, że pomimo pandemii polski eksport nie tylko nie straci, ale wręcz zyska? Słaby złoty zachęca firmy do rozwoju za granicami. Jak się do tego przygotować?

Cezary Szczepański 12.05.2021
Czas na zielone inwestycje. Debata My Company Polska

Czas na zielone inwestycje. Debata My Company Polska

To nie jest pytanie „czy?” ale „kiedy?”. Kiedy polskie firmy powinny ruszyć z „zielonymi inwestycjami”? Zdaniem uczestników debaty zorganizowanej przez My Company Polska, jak najszybciej.

Co dalej na rynku nieruchomości? [KOMENTARZ]

Co dalej na rynku nieruchomości? [KOMENTARZ]

Rynek nieruchomości w Polsce, nawet pomimo pandemii, radzi sobie bardzo dobrze, jeśli chodzi zainteresowanie kupujących oraz cały czas jest uznawany za pewną i stabilną inwestycję. Czego możemy oczekiwać, jeśli chodzi o dalszy rozwój tego sektora? - pisze w komentarzu dla mycompanypolska.pl Raied Tanous, CEO Asbud Group.

Raport: Ekspansja polskich firm. Biznes bez granic

Raport: Ekspansja polskich firm. Biznes bez granic

W czasie pandemii ekspansja na rynki zagraniczne stała się dla wielu polskich firm nie tylko sposobem na przetrwanie, ale też szansą na dynamiczny rozwój. Poznajcie tych, którym w kryzysie udało się wypłynąć na szerokie wody.

Gigantyczne straty gastronomii. Jakie pomysły na przetrwanie mają dziś polscy restauratorzy?

Gigantyczne straty gastronomii. Jakie pomysły na przetrwanie mają dziś polscy restauratorzy?

Restauratorzy w pandemii przyjmują różne strategie na przetrwanie oraz dostosowanie się do nowych warunków prowadzenia biznesu. Jedne są ostre jak węgierska zupa rybacka halászlé, inne wymyślne jak przegrzebki z chorizo, a niektóre miękkie jak steki serwowane z wołowiny Kobe. Wszystkim, którzy je stosują przyświeca jednak wspólny cel i myśl: „Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą!”.

Wybierz swój marketplace i sprzedawaj globalnie

Wybierz swój marketplace i sprzedawaj globalnie

Udział platform marketplace odpowiada już za 58 proc. sprzedaży e-commerce i rośnie. Wejście z ofertą na rynki zagraniczne wymaga wiedzy o klientach, znajomości narzędzi, strategii promocyjnej oraz doskonałej obsługi.

Materiał partnera 30.04.2021
Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta

Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta

Sektor e-commerce to największy beneficjent rewolucji gospodarczej w czasie pandemii. Nic dziwnego, że walka na tym rynku jest coraz ostrzejsza. Już niebawem pierwsze firmy zaczną odpadać z wyścigu.

Cross-border e-commerce nie tylko dla dużych graczy

Cross-border e-commerce nie tylko dla dużych graczy

W Europie jest 800 tys. e-sklepów, a tylko 8 proc. sprzedaje w modelu cross-border. Jedna trzecia z nich chciałaby wejść na nowe rynki, ale ogranicza ich logistyka. Dostęp do niskich cen usług fulfillment czy możliwości zaoferowania dostawy na następny dzień były do tej pory domeną dużych, międzynarodowych sklepów internetowych. Jednak pojawił się nowy sposób na ekspansję zagraniczną.

Powstał Tinder dla branży SEO. "Nie zwraca się aż połowa inwestycji w działania SEO"

Powstał Tinder dla branży SEO. "Nie zwraca się aż połowa inwestycji w działania SEO"

Jak wynika z badań Senuto, 94 proc. ankietowanych firm i przedsiębiorców traktuje działania SEO jako rozwiązanie na realne zwiększenie zysków. Według analizy wydatków na optymalizację pozycjonowania, połowa badanych przedsiębiorców wydaje 1–7 tys. zł miesięcznie na działania SEO, jednak w przypadku połowy ankietowanych inwestycja nie zwraca się. Gdzie zatem leży problem i co można zrobić lepiej?