Raporty

Raport Great place to work. Droga na szczyt, czyli jak się to robi w naszej firmie

Raport Great place to work. Droga na szczyt, czyli jak się to robi w naszej firmie

Czy w najlepszych firmach pracują najlepsi pracownicy? Czy dobre miejsce pracy sprawia, że są najbardziej optymalnymi wersjami siebie? I w końcu – czy muszą być najlepsi, żeby „zasłużyć” na pracę w świetnym miejscu? To tylko niektóre pytania, na które odpowiedzieli laureaci międzynarodowego konkursu Great Place to Work.

Raport Pracownik w centrum uwagi. Nowe rozwiązania na trudne czasy

Raport Pracownik w centrum uwagi. Nowe rozwiązania na trudne czasy

Czy obecne grupowe ubezpieczenie na życie pokryje koszty prywatnego leczenia pracowników? Czy są oni na tyle zabezpieczeni finansowo, żeby nie martwić się o koszty wizyt lekarskich czy zabiegów medycznych? Czy ich bliscy są odpowiednio zabezpieczeni finansowo na wypadek, gdy zabraknie głównego żywiciela rodziny? Nie – to najczęstsza odpowiedź na te pytania. Ale można to zmienić.

Od spółdzielni pracy do spółki pracowniczej

Od spółdzielni pracy do spółki pracowniczej

W 2021 r. Grupa ANG zakończyła proces przekształcenia w spółkę pracowniczą. Dziś większościowy pakiet akcji, czyli ponad 59 proc. jest w posiadaniu współpracowników i współpracowniczek. Tym samym ponad 350 osób współdecyduje o kierunkach rozwoju Grupy ANG.

Materiał partnera 31.01.2022
Idego. Kultura zaufania

Idego. Kultura zaufania

Pandemia i lockdown zmieniły tryb życia wielu z nas. Nawet osoby, którym praca zdalna nie była obca, musiały zmierzyć się z nowymi wyzwaniami - obecnością innych domowników czy opieką nad dziećmi w czasie pracy. Nowe potrzeby stały się wyzwaniem dla pracodawców. Oto, jak poradziliśmy sobie z tym w Idego.

Nasz cel. Inkluzywna przyszłość dla wszystkich

Nasz cel. Inkluzywna przyszłość dla wszystkich

Celem Cisco jest tworzenie inkluzywnej przyszłości dla wszystkich. Aby to osiągnąć , wykorzystujemy technologię i inspirujemy naszych ludzi do pozytywnego wpływania na społeczności na całym świecie.

Raport Pracownik w centrum uwagi. Dobry życie to dobre nawyki

Raport Pracownik w centrum uwagi. Dobry życie to dobre nawyki

Pandemia uświadomiła nam, jak kruche jest zdrowie – nie tylko fizyczne, ale też psychiczne oraz jak ważne jest dbanie o siebie i relacje z bliskimi – przekonuje Aleksandra Polakowska-Szymańska z Unum Życie TUiR S.A.

Atak na termostat. Bez edukacji nie ma cyberbezpieczeństwa [WYWIAD]

Atak na termostat. Bez edukacji nie ma cyberbezpieczeństwa [WYWIAD]

Cyberzagrożeń będzie więcej, tym bardziej że podłączamy do internetu coraz więcej urządzeń. Internet Rzeczy nie jest już ciekawostką czy chwilowym trendem. Musimy mieć świadomość, że atakujący mogą każde takie urządzenie wykorzystać do swoich celów – mówi Krzysztof Białek, dyrektor Marketingu i Rozwoju Produktów Cyberbezpieczeństwa w Orange Polska.

Raport Kobiety w biznesie. Technologia potrzebuje kobiet

Raport Kobiety w biznesie. Technologia potrzebuje kobiet

Inżynieria, informatyka, programowanie – te dziedziny będą rozwijały świat. Jeżeli zabraknie w nich kobiet, nasze potrzeby i perspektywa nie zostaną należycie uwzględnione – mówi Alicja Tatarczuk, public affairs & CSR manager w Huawei Polska.

Zielone Strony Biznesu. Ten wyścig możemy wygrać

Zielone Strony Biznesu. Ten wyścig możemy wygrać

Stawiamy na wodę, węgiel i wodór. Ale nie ten czarny, brudny węgiel, tylko grafen, fulereny, nanorurki węglowe. To wszystko może być prawdziwym game changerem polskiej gospodarki – mówi Beata Daszyńska-Muzyczka, prezes BGK.

Raport Kobiety w biznesie. Nasza firma jest kobietą

Raport Kobiety w biznesie. Nasza firma jest kobietą

Na przestrzeni ostatnich lat świat finansów zmienia swoje oblicze i coraz bardziej się feminizuje. W zasadzie nie musieliśmy się zmieniać, bo kobiety zawsze były fundamentem naszego biznesu – przekonuje Agnieszka Krajnik, koordynator ds. CSR w Provident Polska.

Raport Kobiety w biznesie. Kobiecy głos ma znaczenie

Raport Kobiety w biznesie. Kobiecy głos ma znaczenie

Wierzę w synergię i uważam, że zbyt duże dysproporcje, jeżeli chodzi o płeć, nigdy nie są dla firm korzystne – mówi Anna Niziołek, dyrektorka personalna Hilti Poland.

Redakcja My Company Polska 01.01.2022
Raport Kobiety w biznesie. Sukces bez filtra

Raport Kobiety w biznesie. Sukces bez filtra

Sukces w biznesie ma nie tylko jasną stronę, ale także ciemną. Nie osiągnie się go bez zaangażowania, ciężkiej pracy i poświęceń – przekonuje Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, Immofinanz.

Różnorodność w firmie. "Osoby po coming oucie nabierają pewności siebie, są skuteczniejsze"

Różnorodność w firmie. "Osoby po coming oucie nabierają pewności siebie, są skuteczniejsze"

Jesteśmy firmą działającą w zakresie ochrony zdrowia i zależy nam, żeby ludzie czuli się dobrze. Dlatego zrobiliśmy najbardziej naturalną rzecz na świecie – zastanowiliśmy się, jak jeszcze lepiej możemy wspierać naszych pracowników, a tym samym różnorodność w naszej firmie – mówi Małgorzata Lasota, szefowa HR z GSK Polska.

Zielone Strony Biznesu. Ekrowy na ekofarmie

Zielone Strony Biznesu. Ekrowy na ekofarmie

Drony, robotyzacja, sztuczna inteligencja, biogazownie, farmy wertykalne. W rolnictwie zachodzi cicha rewolucja. Ma dwa z pozoru sprzeczne cele: zwiększyć produkcję i zmniejszyć wpływ na środowisko. I polskie firmy są na pierwszej linii.

Raport Employer Branding. Różnorodność w praktyce 

Raport Employer Branding. Różnorodność w praktyce 

W praktyce biznesowej pojęcie różnorodności pojawiło się w połowie XX w., a do Polski trafiło w latach 90. Jak na przestrzeni lat zmieniały się wyzwania związane z Diversity & Inclusion – analizują na podstawie działań swojej firmy ekspertki z Banku BNP Paribas.

W pandemii EY zdał egzamin z relacji wewnątrz firmy

W pandemii EY zdał egzamin z relacji wewnątrz firmy

Dodatkowe dni wolne, doposażenie stanowiska pracy w domu i rozwój relacji w zespołach, a także certyfikaty poprawiające kompetencje, możliwość realizacji własnych innowacyjnych pomysłów, wolontariat, promocja różnorodności oraz wsparcie zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami – to tylko niektóre sposoby, jakimi EY przyciąga pracowników.

Paweł Tynel, partner EY Polska, COO 14.12.2021
Raport Employer Branding. Siła możliwości,  czyli 5 kroków do rozwoju

Raport Employer Branding. Siła możliwości, czyli 5 kroków do rozwoju

Cyfryzacja i nowe technologie to najprężniej rozwijające się dziedziny. Jakich specjalistów potrzebuje branża IT i jakie daje szanse rozwoju zdradza Małgorzata Stasiak-Duklewska, Head of Employer Branding w Luxoft, międzynarodowej firmie zajmującej się strategią cyfrową i inżynierią oprogramowania.