rekrutacja

zobacz inne tematy
Employer branding siła przyciągania marek

Employer branding siła przyciągania marek

Pozytywny wizerunek marki to niemal stuprocentowa gwarancja sukcesu w procesach rekrutacyjnych. Nic dziwnego, że borykające się z niedoborem specjalistów firmy dwoją się i troją, by zasłużyć na miano dobrego pracodawcy. W wielu z nich Employer branding stał się jedną z najważniejszych strategii w rozwoju.

Jak zarządzać pokoleniem Z

Jak zarządzać pokoleniem Z

„Generacja Z nie potrafi przyjmować informacji zwrotnych”. „Pokolenie płatków śniegu”. „Żeby nimi zarządzać, trzeba ich rozpieszczać”. To częste opinie na temat najmłodszych pracowników. Okazuje się, że nie do końca prawdziwe.

Jak wzmocnić markę pracodawcy kampanią społeczną

Jak wzmocnić markę pracodawcy kampanią społeczną

„Razem w Lidlu”, czyli o wykorzystaniu kampanii społecznej jako narzędzia employer brandingowego, opowiada Aleksandra Kręgielska-Rolla, młodsza kierowniczka ds. Employer Brandingu z Lidl Polska, i zapewnia, że to dopiero początek, a o „Razem w Lidlu” będzie jeszcze głośno.

Technologiczny booster w kadrach i płacach

Technologiczny booster w kadrach i płacach

Jest taki dział, bez którego „leży” każde przedsiębiorstwo. Skupia kilka sekcji, których efektywność pracy decyduje o wynikach firmy. Często (niesłusznie!) kojarzony ze skostniałymi zasadami. Niestety, wciąż za mało cyfrowy i stale łaknący transformacji. Jeśli działanie twojego działu HR „kuleje”, to masz problem. Na szczęście my mamy dla ciebie rozwiązanie. Ale zacznijmy od początku.

Połów talentów siecią AI

Połów talentów siecią AI

Liczy się pierwsze wrażenie – ta banalna prawda to jedno z największych wyzwań, jakie stoją przed działami HR. Rekrutacja to nie tylko sztuka pozyskiwania talentów do firmy, ale na coraz trudniejszym rynku pracy to też sztuka znalezienia jakichkolwiek rąk do pracy. Z pomocą przychodzi nowa technologia.

Z nami prowadzenie firmy staje się przyjemniejsze [WYWIAD]

Z nami prowadzenie firmy staje się przyjemniejsze [WYWIAD]

enova365 to system, w którym rzeczy proste robi się prosto, a rzeczy trudne da się zrobić – mówi Robert Czuła, twórca programu ERP wspierającego polskich przedsiębiorców i prezes zarządu spółki Soneta.

Technologiczne sekrety przyjaznej rekrutacji

Technologiczne sekrety przyjaznej rekrutacji

Możliwości technologiczne i AI sprawiły, że efektywność procesów rekrutacyjnych rośnie. Nadal jednak czynnik ludzki jest niezastąpiony, by rekrutacje były w pełni skuteczne i przyjazne – przekonuje Katarzyna Trzaska, Marketing Manager w eRecruiter.

W zespole nie warto mieć samych gwiazd

W zespole nie warto mieć samych gwiazd

Z mojego doświadczenia wynika, że by zespół działał efektywnie, nie musi go tworzyć 20 topowych „gwiazd”. Słabość pracowników świadczy też o słabości szefa – mówi Maciej Piołunowicz, dyrektor Departamentu Audytu Wewnętrznego w Banku Gospodarstwa Krajowego.

Ile technologii zmieści się w rekrutacji

Ile technologii zmieści się w rekrutacji

Miejsce dla technologii jest tam, gdzie powtarzalność procesów, gdzie można dany proces optymalizować i automatyzować – również w rekrutacji – mówi Konrad Szczygieł, Head of HR Marketplace, eRecruiter.

LivePerson stworzy w Polsce centrum rozwoju oprogramowania. Wystartowała rekrutacja pracowników

LivePerson stworzy w Polsce centrum rozwoju oprogramowania. Wystartowała rekrutacja pracowników

LivePerson, czyli firma zajmująca się tworzeniem rozwiązań zwiększających zaangażowanie klientów (Customer Engagemen), planuje stworzenie nowego hubu technologicznego w Europie. Jego centralną częścią ma być centrum badawczo-rozwojowe w Polsce, które oficjalnie zostanie otwarte w pierwszej połowie bieżącego roku. LivePerson już ruszył z rekrutacją do swojego nowego centrum.

Poradnik poławiacza pereł

Poradnik poławiacza pereł

Zdobycie i utrzymanie utalentowanych pracowników jest jak poławianie pereł. Wymaga dobrej organizacji, narzędzi i pomysłu. Jak łowić najlepszych zdradza Anna Mączka z Biura Pozyskiwania Talentów i Marki Pracodawcy BGK.

Rezygnacja z CV, testy osobowościowe. Filip Sobel o trendach na rynku pracy [WYWIAD]

Rezygnacja z CV, testy osobowościowe. Filip Sobel o trendach na rynku pracy [WYWIAD]

Współpracujemy z wieloma firmami i dostrzegamy, że innowacje w działach HR często nie biorą się od dyrektorów czy menedżerów, lecz są inicjatywami oddolnymi. Wielu „szeregowych” pracowników potrafi dostrzec usługi i technologie, które mogą usprawnić działanie organizacji, więc po prostu dzielą się pomysłami z kadrą zarządzającą - mówi Filip Sobel, CEO Staffly.

Staffly pozyskuje 2 mln zł finansowania. W dalekiej perspektywie - rozwój za granicą

Staffly pozyskuje 2 mln zł finansowania. W dalekiej perspektywie - rozwój za granicą

Staffly to startup HR Tech, weryfikujący kluczowe cechy osobowości kandydatów na stanowiska niskiego i średniego szczebla za pomocą autorskich testów psychometrycznych, które są dziełem zespołu badawczego złożonego z psychologów, psychometrów, socjologów, statystyków i trenerów karier. Mają one przełożyć się na szybszy proces rekrutacji i brak potrzeby tworzenia CV przez kandydata.

Akcje za pracę w startupie?

Akcje za pracę w startupie?

Coraz więcej startupów chce wynagradzać swoich pracowników m.in. udziałami w spółce. To popularne rozwiązanie w USA nie jest jednak powszechne w naszym kraju.