Wolt Market w Warszawie i innych miastach. Firma postawi na rozwój lokali typu dark store
Fot. materiały prasoweObecnie Wolt Market ma dwa tego typu centra w Warszawie. Obecnie z usługi ekspresowych dostaw zakupów mogą skorzystać mieszkańcy Warszawy – okolic Śródmieścia, a od niedawna także Mokotowa. W asortymencie znajduje się 1600 pozycji.
O planach rozwoju sieci tego typu punktów informowaliśmy w ubiegłym lipcu.
Wolt Market stawia na dark store
Dark Store od Wolt operuje w godzinach 8:00-22:00 od poniedziałku do soboty, a w niedziele – od 10:00 do 22:00. Klienci, mogą korzystać z asortymentu sklepu wyłącznie online, składając zamówienie bezpośrednio z poziomu aplikacji Wolt. W ofercie znajdują się wszystkie najpotrzebniejsze produkty spożywcze – od świeżego nabiału, pieczywa, owoców, warzyw czy mięs, po produkty suche, przyprawy, sosy i słodycze.
- Wolt Market to nasza odpowiedź na dynamicznie rozwijający się rynek szybkich dostaw zakupów. To, co wyróżnia nas, na tle innych graczy, to wprowadzenie do oferty produktów lokalnych: w Warszawie współpracujemy z miejscową, rzemieślniczą piekarnią, dostarczającą nam najwyższej jakości, świeże pieczywo. Ponadto, staramy się dostosowywać nasz asortyment do aktualnych trendów i oczekiwań klientów. Jeżeli klient widzi, że w naszej ofercie brakuje jego ulubionego produktu, może w prosty sposób powiadomić nas o tym na czacie lub w komentarzu do oceny zamówienia – mówi Agata Polityło, General Manager w Wolt Polska.
Przeczytaj także: Czy wciąż jest potencjał na rozbudowę polskiego sektora e-commerce?
Wolt Market szykuje ekspansję na kolejne miasta
W najbliższym czasie Wolt planuje otworzyć więcej placówek w stolicy, a także w innych miejscach na mapie Polski.
- Formuła dark store to prężnie rozwijająca się koncepcja zakupowa w Polsce. Konsumenci cenią sobie ją najbardziej za możliwość robienia zakupów spożywczych każdego dnia, także w niedziele, oraz szybką dostawę, co pozwala na oszczędność czasu. Rozwijając naszą propozycję, naszym największym priorytetem był silny nacisk na doświadczenie klienta – od momentu złożenia zamówienia, aż do jego odbioru. Dlatego też oferujemy klientom bezpośredni kontakt z naszym centrum obsługi, przejrzystą aplikację czy możliwość składania zamówień grupowych – mówi Agata Polityło, General Manager w Wolt Polska.
- Nasza propozycja zagościła na stałe na mapie Warszawy. Jednakże chcemy pójść o krok dalej i dać klientom możliwość skorzystania z naszej usługi nie tylko w większej liczbie warszawskich lokalizacji, ale także w innych zakątkach Polski” – dodaje Polityło.