Tylko u nas

Afera drożdżowa, czyli skaza na bohaterze

Afera drożdżowa, czyli skaza na bohaterze

Afera drożdżowa na początku lat 30. XX w. prawie złamała karierę Stefana Starzyńskiego. Legenda bohaterskiego prezydenta stolicy sprawiła jednak, że ten rozdział z jego biografii został niemal wymazany. Jednak z zeznań złożonych w tej sprawie przed przedwojennymi sądami wynika, że na życiorysie warszawiaka stulecia widnieje poważna rysa.

Homofobia w biznesie nosi białe rękawiczki

Homofobia w biznesie nosi białe rękawiczki

– Firma, która jest otwarta na różnorodność, ściąga lepszych specjalistów, a tym samym osiąga lepsze rezultaty biznesowe i tworzy przewagę konkurencyjną – mówi Grzegorz Miecznikowski, specjalista od marketingu inkluzywnego.

Auto na własność? To już przeżytek

Auto na własność? To już przeżytek

Choć kupno nowego samochodu może dać mnóstwo frajdy, szczególnie wybór wyposażenia, silnika czy koloru lakieru, to w dzisiejszych czasach jest to także ogromny wydatek. Ceny samochodów poszybowały w górę, ale na szczęście jest na to sposób w postaci finansowania bez angażowania gotówki.

Ważne, żeby być blisko klientów. Relacja z gali Marki Godnej Zaufania [VIDEO]

Ważne, żeby być blisko klientów. Relacja z gali Marki Godnej Zaufania [VIDEO]

Głównym celem badania Marka Godna Zaufania jest poznanie opinii przedsiębiorców na temat najlepszych marek, produktów i usług skierowanych do biznesu oraz poznanie tych, którym najbardziej ufają. Uroczysta gala podsumowująca tegoroczną edycję odbyła się 30 maja, a dziś prezentujemy filmowe podsumowanie wydarzenia.

Redakcja My Company Polska 21.06.2022
Podaruj im trochę akcji

Podaruj im trochę akcji

Jak zwiększyć zaangażowanie pracownika? Zamiast podwyżki daj mu opcje na akcje. To standard na Zachodzie. W Polsce coraz więcej firm szuka pomysłu, jak to zrobić.

Rosyjski Zuckerberg

Rosyjski Zuckerberg

Geniusz z Petersburga, który rzucił wyzwanie dyktatorom. To dzięki niemu Ukraina wygrywa dziś informacyjną wojnę z Rosją. Ale też ekscentryczny miliarder, do którego lgną antyszczepionkowcy, handlarze narkotyków, a nawet terroryści. Kim jest Paweł Durow, twórca aplikacji Telegram?

Czy zrównoważony rozwój stracił na znaczeniu? Wywiad z Dorotą Zimnoch [VIDEO]

Czy zrównoważony rozwój stracił na znaczeniu? Wywiad z Dorotą Zimnoch [VIDEO]

Obecnie coraz więcej przedsiębiorców zadaje sobie pytanie: "Jak moja firma może pomóc klientom stać się bardziej eko?". To jest trochę jak w samolocie - wiele podmiotów założyło już swoją maskę tlenową i teraz pomaga założyć ją pozostałym - mówi Dorota Zimnoch, Global Industry Strategist w Microsoft.

Kuba Dobroszek 14.06.2022
Produkty dla zwierząt testujemy na sobie

Produkty dla zwierząt testujemy na sobie

Szampon dla Pimpusia, mgiełka dla Lejdusi. Ewa Juszczak i Wanda Żulik postawiły na naturalne i wegańskie kosmetyki dla zwierząt. O sobie mówią, że są jak Serce i Rozum, a czasem wręcz jak małżeństwo oparte na przeciwieństwach. Ten model biznesowo się im sprawdza.

CEO nie robi tego, co lubi. Wywiad z Różą Szafranek

CEO nie robi tego, co lubi. Wywiad z Różą Szafranek

– Praca CEO to nieustanne robienie nowych rzeczy i nauka. Wielu CEO zajmuje się tym, co lubi robić, wybiera sobie te działania, które są im najbliższe w sensie zainteresowania czy ekspertyzy. To błąd – przekonuje Róża Szafranek, CEO HR Hints i mentorka InCredibles.

Marki zmienią świat na lepsze. Wywiad z Michałem Raszką

Marki zmienią świat na lepsze. Wywiad z Michałem Raszką

– Wojna w Ukrainie pokazuje, że kupując albo bojkotując konkretne produkty, opowiadamy się po stronie dobra albo zła. Nasz portfel staje się ważnym narzędziem politycznym – mówi Michał Raszka, ekspert od marketingu, dyrektor komunikacji i strategii w Grupie PRC Holding, wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego i Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie.

Marcin Dzierżanowski 07.06.2022
Biznes bez granic. Wywiad z Piotrem Kubą

Biznes bez granic. Wywiad z Piotrem Kubą

– Bezpośrednie inwestycje zagraniczne to dla wielu firm kolejny krok rozwojowy. Bez wyjścia poza granice nie mogłyby dalej rosnąć – mówi Piotr Kuba, członek zarządu PFR TFI.

Jak wsiąść do pociągu zwanego ESG?

Jak wsiąść do pociągu zwanego ESG?

ESG to dziś dla nowoczesnej firmy pozycja obowiązkowa. Szefowie koncernów, ale i małych firm, które chcą się liczyć na rynku, muszą się kierować tymi zasadami na co dzień. Od tego m.in. zależy budowanie marki w oczach inwestorów i klientów.

Polski biznes chce podbijać świat. Czy ma na to szansę?

Polski biznes chce podbijać świat. Czy ma na to szansę?

Pandemia nie zmniejszyła apetytu polskiego biznesu na inwestowanie za granicą. Przeciwnie – zainteresowanie ekspansją kapitałową jest dziś nawet wyższe niż dwa lata temu. Zmieniają się jednak państwa, w których chcemy robić biznesy, a także skala i charakter inwestycji.

6 ciekawych pomysłów na wakacyjny biznes

6 ciekawych pomysłów na wakacyjny biznes

Pieniądze leżą na ulicy, wystarczy tylko po nie sięgnąć – oczywiście zakładając biznes. Aby było niebanalnie, poszukaliśmy kilka nietypowych pomysłów do wykorzystania w ciągu nadciągających wakacji.

Arkadiusz Lewandowski. Poza biznesem

Arkadiusz Lewandowski. Poza biznesem

W księgowości przeszedł wszystkie szczeble kariery i to w sześć lat. Jakiś czas temu stworzył Alterę, którą sam nazywa „projektem życia” i „nowym wymiarem księgowości”. Otwarcie mówi o sukcesach, ale i błędach.

Ryzyko sportowe

Ryzyko sportowe

Klient naszym kibicem, kibic naszym klientem. Jak umiejętnie korzystać z wachlarza możliwości, jakie daje firmom marketing sportowy?