Krzysztof Klimczak, Authologic: "Nie ma uniwersalnej metody weryfikacji tożsamości" [WYWIAD]

Krzysztof Klimczak
Krzysztof Klimczak
Wyzwania związane z kradzieżą tożsamości są niestety coraz większe. Zagrożeń jest mnóstwo, rolą takich firm jak nasze jest minimalizacja ryzyka - przekonuje Krzysztof Klimczak, CEO Authologic.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Authologic to platforma agregująca różne metody weryfikacji tożsamości m.in. przez użycie danych bankowych oraz skanowanie dokumentów czy rozpoznawanie twarzy za pomocą selfie. Spółka powstała w lipcu 2020 r. z inicjatywy twórców Zencard - firmy zakupionej w 2017 roku przez PKO BP - Krzysztofa Klimczaka, Marka Rogozińskiego oraz Jarosława Sygitowicza.

O nowych funkcjonalnościach opracowywanych przez startup, jak również branży cybersecurity rozmawiamy z Krzysztofem Klimczakiem, CEO Authologic. Wywiad odbył się podczas konferencji Infoshare 2022 w Gdańsku.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ

POLECAMY